Kaamos Tattoo Helsingissä? - KIIRE!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pessoa
  • Aloitettu Aloitettu
Olen ampunut tätä samaa kysymystä kaikille keskustelupalstoille, mutta kysytään nyt täältäkin jos sattuisi tärppäämään. Olen ottamassa pienen ja yksinkertaisen tatuoinnin, ja saisin ajankin jo tälle viikolle (!) Kaamos Tattooseen Helsinkiin. Onko kukaan käynyt kyseissä paikassa tai edes kuullut siitä jotain? Liike on avattu hiljattain, joten arvosteluita siitä ei löydy. Kertokaa ihmeessä jos tiedätte mitään!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mene Ducks Tattoolle niin saat laatua, pidät sitä saamarin musteläiskää loppuikäsi, en lähtisi arpomaan ehkä muutaman kympin säästön vuoksi.

PS. Miten voi olla KIIRE tatuoinnin vuoksi?! :david:

Mene Ducks Tattoolle niin saat laatua, pidät sitä saamarin musteläiskää loppuikäsi, en lähtisi arpomaan ehkä muutaman kympin säästön vuoksi.

PS. Miten voi olla KIIRE tatuoinnin vuoksi?! :david:

ducks on hyvä paikka. siellä mäki käyn "hakattavana" :)

Kyllä nyt yksinkertaisen vänkerön saa hakattua kuka tahansa, etenkin jos ei tule mitään varjostuksia tai kummempia väritelmiä.

Kyseessä on MySpace-sivujen mukaan vielä jollain tapaa vähän aloitteleva artisti, joten jos hyväksyy sen ja haluaa jeesata miestä uralla eteenpäin antamalla omaa ihoaan "harjoittelemiseen" niin homma ok. Yksinkertaiset kuvat varmaan natsaavat jollain tapaa.

Parin vuoden päästä voi olla todella kovakin tekijä, joten turha dissata sen enemppää.
Ei sitä tatuoimista kirjoista opita.

Joo mut ei sitä toiminimeäkään perusteta harjottelemista varten. Harjotellaan kotona eikä "kuseteta" ihmisiä sillä että on oma liike ja siitähän saa sen käsityksen, että olis ammattilainen asialla. Tulee joillekkin aika helvetin kalliiksi nämä kun joutuu oikeilla ammattilaisilla korjailemaan niitä kuvia jälkikäteen. Eli suosittelen käyttämään oikeata tatuoijaa ja jättämään kyseiset raapijat harjoittelemaan pariksi vuodeksi.

Kyseisessä kuvassa tatska selvästi kesken vielä joten sen perusteella ei
voi sanoa mitään.
Muuten kuvat ihan jees eli en olisi huolissani!

Pakko vielä kommentoida...

- viivoista yksikään ei ole suora
- kolmiot eivät ole symmetrisiä
- osassa kuvista näyttää hakatun aika syvällä ja väriä tungettu aika paljon, tosin voi olla vielä parantumattomia kuvia, mutta näyttääpi snadisti arpeutuneilta/koholle nousseilta noi mustat kuvat

Vakuuttaako tämä kuva:
2411_133273465466_734665466_5934429_1516581_n.jpg

Pistetään perään vähän kontrastia, miltä tatuointi voi näyttää:
f7hq-www.jpg

Miten musta tuntuu, että ketjun aloittajalla on jotain kytköksiä tähän tatuoiaan. Ensiki kysyy kokemuksia ja sitten kun tulee vähän arvostelua niin ollaan jo puolustautumassa, eiku puolustamassa. Tälla kyselemisellä haetaan vain huomiota = "mainosta".

Edit: ai perskeles, eivät ne kirjoittajat olleetkaan sama henkilö. Toisaalta kummaltakin aika vähän posteja ja juuri rekisteröidytty palstalle... ...tiedä näistä.

Joo mut ei sitä toiminimeäkään perusteta harjottelemista varten. Harjotellaan kotona eikä "kuseteta" ihmisiä sillä että on oma liike ja siitähän saa sen käsityksen, että olis ammattilainen asialla. Tulee joillekkin aika helvetin kalliiksi nämä kun joutuu oikeilla ammattilaisilla korjailemaan niitä kuvia jälkikäteen. Eli suosittelen käyttämään oikeata tatuoijaa ja jättämään kyseiset raapijat harjoittelemaan pariksi vuodeksi.

sä oot oikeassa, ne kuvat mitkä oli siellä olen tehnyt aikaisemmin KOTONA, KAVEREILLE, ja se zeldan logo ei ollu vielä valmis, voit katsoa nyt ne kuvat missä on jo parantunut. en mä halua kuseteta ketään, arvostan todella paljon miten paljon Suomalaisia ihmisiä on auttanut mua aina. yritän tehdä parhaani ja jos tiedän et en pysty tekemään jotain, mä en edes yritä enkä halua hujata ketään täällä. mut no, on aina helppoa kritisoida ihmisiä foorumeissa. tämä amatti ei ole olenkaan helppo eikä olla ulkomaalainen yrittäjä suomessa. ei mulla on ollu yhtään asiakasta kaamos tattoolla joka ei ole ollut tyytyväinen.

Pakko vielä kommentoida...

- viivoista yksikään ei ole suora
- kolmiot eivät ole symmetrisiä
- osassa kuvista näyttää hakatun aika syvällä ja väriä tungettu aika paljon, tosin voi olla vielä parantumattomia kuvia, mutta näyttääpi snadisti arpeutuneilta/koholle nousseilta noi mustat kuvat

Vakuuttaako tämä kuva:
2411_133273465466_734665466_5934429_1516581_n.jpg

Pistetään perään vähän kontrastia, miltä tatuointi voi näyttää:
f7hq-www.jpg

niin, ei ole suora koska ei ollu vielä valmis, en pystynyt tekemään niitä loppuun koska asiakas ei halunut jatkaa silloin enää joten me tehtiin ne valmiiks seuraavan kerran, tyhmä minä kun laitoin sen kuvan silloin enkä ollu päivitänyt...
kolmiot ei ole mut näin oli se alkuperäinen kuva jonka sain häneltä, en mä oo muokanut mitään paitsi niitä värejä..
kuvahan on parantumattoman kuva eikä sillä ollu yhtään ongelma sen jälkeen ja tatska parantui nopeasti

toinen kuva on aika huono, pakko myöntä, muttä sen mä tein pari vuotta sitten ja sen jälkeen olen oppinut paljon, olen käynyt seminaareissa ja harjoitelut, eli mä en usko et on reilu kritisioida niiden perustella. viimeiset työt mitkä olen tehnyt löyty mun nettisivulta www.kaamostattoo.fi .... mun pitäis kyllä poista jo ne vanhat kuvat...

mut mä en halua riidellä kenenkään kanssa, jos ette tykkä mun työstä ei voi sille mitään eikä teidän on pakko käydä siellä...

Tämän on pakko olla joku vitsi?????? Pitäis olla joku laki estämässä tällaisia tyyppejä laittamasta minkäänlaista pajaa pystyyn!

aina helppoa puhua paskaa ihmisistä foorumeissa. ihmiset voi itse päättää mihin ne menee ottamaan kuvan. siinä oli kyllä vanhoja kuvia ja jos en tietäis et pystyn tekemään tätä en olisi ikinä perustanut oma firma, en halua käyttää hyväksi eikä hujata ketään....

Mielestäni asia ei ihan noin ole...
Ei tautuointipaikat ja artistit ole mitään koneita, joilta voi olettaa saavansa kaikkia mahdollisia tyylejä ja kuvia. Kyllä se on asiakkaan vastuulla tehdä taustatyötä ja tutustua liikkeeseen ja varsinkin artistiin.

toinen kuva on aika huono, pakko myöntä, muttä sen mä tein pari vuotta sitten ja sen jälkeen olen oppinut paljon, olen käynyt seminaareissa ja harjoitelut, eli mä en usko et on reilu kritisioida niiden perustella. viimeiset työt mitkä olen tehnyt löyty mun nettisivulta www.kaamostattoo.fi .... mun pitäis kyllä poista jo ne vanhat kuvat...

Ehkä tosiaan olisi hyvä napata vanhimmat kuvat pois, ettei sitten tulisi turhaa arvostelua ja kommentointia niiden perusteella.

En halua vittuilla tai henkilökohtaisesti loukata ketään ja ymmärrän että tatuoiminen on varmasti todella vaikeaa ja haasteellista, eikä sitä hommaa varmasti hetkessä opi...
...joten omasta puolestani toivotan vaan kaikkea hyvää sinulle ja liikkeellesi!

Ehkä tosiaan olisi hyvä napata vanhimmat kuvat pois, ettei sitten tulisi turhaa arvostelua ja kommentointia niiden perusteella.

En halua vittuilla tai henkilökohtaisesti loukata ketään ja ymmärrän että tatuoiminen on varmasti todella vaikeaa ja haasteellista, eikä sitä hommaa varmasti hetkessä opi...
...joten omasta puolestani toivotan vaan kaikkea hyvää sinulle ja liikkeellesi!

ymmärrän, ja kiitos paljon ihan sydämestä! ja anteeks jos mun suomi on huono ;)

Mielestäni asia ei ihan noin ole...
Ei tautuointipaikat ja artistit ole mitään koneita, joilta voi olettaa saavansa kaikkia mahdollisia tyylejä ja kuvia. Kyllä se on asiakkaan vastuulla tehdä taustatyötä ja tutustua liikkeeseen ja varsinkin artistiin.
Mtäs paskaa tämä on? Asiakkaan vastuulla? Kyllähän asiakas on se joka rumasta kuvasta viimesijassa kärsii mutta, että siirrettäis vastuu ammattitaidottomuudesta asiakkaalle. No ei todellakaan. Kyllä se on ammatinharjoittajan vastuu ilmoittaa asiakkaalle mikäli ei johonkin pysty.

Kyllä se vaan on asiakkaan vatsuulla selvittää pystyykö joku tietty artisti tiettyyn tyyliin tai työhön ja valita sitten sellainen artisti jonka tietää hoitavan homman hyvin.

Yleensähän kuvia on nähtävillä netissä ja lisäksi portfolio liikeessä, niiden perusteella asiakkaan luulisi olevan aika helppo päättää meneekö penkkin vai ei. Aika helvetin laiska saa olla jos ei viitsi edes pientä taustaselvitystä tehdä tatuoimispäätöstä tehdessä. Monesti vaan halutaan halvalla hyvää ja heti, mikä sitten kostautuu...

Monesti varmaan artisti itse sitten viimekädessä kieltäytyy jos homma ei jostain syystä natsaa, joten tuskin kukaan kusettaa ketään. Kyllähän se toki totta on, että molemmilla osapuolilla voi olla epärealistisiä odotuksia, mutta tällaisiakaan ei ainakaan asiakkaalla pitäisi olla jos jaksaa ottaa asioista vähän selvää etukäteen.

Mielestäni asiakas ei voi toiminimen tai liikkeessä työskentelyn perusteella vielä olettaa automaattisesti saavansa mitään muuta kuin hygieniaa ja turvallisuutta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom