Kaamein haju..

Heh, tuli tässä mieleen hauska juttu. Tässä viestiketjussa on pariin kertaan mainittu paskan haju. Noh, omalla kämppikselläni on todella todella huono hajuaisti, sälli ei haista oikeastaan paljon mitään. Kun haju on niin paha että meikä tarvitsee pyykkipoikaa nenään, ei kämppis haista mitään. Anyway olin tuossa yks päivä paskalla ja kämppis tuli sit vessaan heti meikän perään... kun sälli on kävelly vessaan niin samantien kuuluu: "Hyi SAATANA!!!, Oisit voinu varottaa!" Meinas ittee vähän hymyilyttää:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kunnon vetelä ja mädäntynt krapulapaska. Mutta nimenomaan toisen ihmisen sellainen. Oma on paha, vieraan vielä pahempi. Mielellään vielä omassa pöntössä.

TAI!

Kun luonasi majoittuu useita uroksia, jotka ovat olleet radalla ja lykkivät darrapaskat kebab ynnä muiden pitsamättöjen jälkeen aamulla. Tietysti se jolla on tunnetusti täysin rähjääntynyt suoli paskoo vikana, koska kukaan ei sitä enää kestäisi.

Joten.. se kombo on loistava. Ehkä joku jos vielä vähän laatoittanut niin bueno. Sitten ikkunat auki ja vessassa ei tartte käydä koko päivänä.

Pahin on varmaan ollut jokin märäntynyt elukan raato.Mut vahvin on ollut ammoniakki,koko hengitys salpaantuu siitä aineesta.

Nyt oli taas kunnon hajut, kun kävin ystäväni luona. Koko niiden viisihenkinen perhe paskataudissa...:( Halusivat että käyn niiden puolesta kaupassa, pakko se oli kaiffaria jeesata.

Käytettyjä huumeruiskuja oleva, tiiviisti suljettu purkki. Se kun muhii pari päivää ja avattaessa nokka reunalle. Melko mainio käry.

Eipä ole tullut ruumiita koskaan haistettua, mutta veikkaan että ne ovat aika lähellä tätä...

Pahin haju mitä olen koskaan haistanut on puhdas (research grade) metyylimerkaptaani. Tuo on komponenttina lähes kaikissa noissa ruumishajuissa, pahassa hengityksessä ja ilmavaivoissa - meinasi taju mennä kun piti kokeilla miltä se puhtaana haisee.

En kokeile toiste enkä suosittele kokemusta kenellekään. :itku:

Ei välttämättä kamalin haju, mutta erittäin mielenkiintoinen kuitenkin:

Joskus yläasteella fysiikan tunnilla haistoin muurahaishappoa. Pahaa-aavistamattomana avasin korkin ja vedin kunnon imut purkista. Oli suorastaan tajunnanräjäyttävä kokemus. Säikähdin aivan helvetisti kun tuntui että pää räjähti :)

Pahin haju mitä olen koskaan haistanut on puhdas (research grade) metyylimerkaptaani.

Ei ihme. Sehän on peräti jossain tutkimuksessa tieteellisesti todettu kaikkein pahimmaksi hajuksi.

On muuten samaa tavaraa (tai läheistä sukua, merkaptaani sekin on) haisunäädän hajuaineelle, joten söpöllä pikkuotuksella voisi olla jotain tarjottavaa esim. mellakantorjunnassa...

-k

Kamalin haju, minkä oon kokenut tuli siitä kun porukat kuivasi jotain helvetin sieniä uunissa. Kuivausoperaatio kesti muistaakseni 12h ja se haju oli todella kuvottava, vetää vertoja jopa mädäntyneelle ruumiille. Myös hien haju voi olla joskus todella oksettava.

Empä tiiä onko jo threadissa tullut kun en jaksanut lukea muuta eniveis.. Sinänsä ei niin kovin paha haju mutta pitemmälle ajateltuna oli aika karmaisevaa se haju joka ruumiinavauksessa lähti siitä kun sahattiin pääkallo auki.

Empä tiiä onko jo threadissa tullut kun en jaksanut lukea muuta eniveis.. Sinänsä ei niin kovin paha haju mutta pitemmälle ajateltuna oli aika karmaisevaa se haju joka ruumiinavauksessa lähti siitä kun sahattiin pääkallo auki.

Itse kyseisessä tilanteessa muutamaan otteeseen olleena en ole haistanut mitään pahaa. Vähän vaan sitä luupölyä joutunut pyyhkimään otsalta ;)

Se tilanne taitaa olla sellainen, että joillekin laukaisee herkästi eri aistit voimakkaammaksi.

Juoppo ( = kaikki mahdolliset eritteet ja saasta samassa läjässä sopivasti viikkotolkulla yhdessä muhineena). Talvella kun raitiovaunuun kömpii pakkasesta spuge.. ja kun ne vaatteet alkaa pikkuhiljaa sulaa....
poks.gif

Koita siinä sitten ajaa vaunua turvallisesti ja laattaamatta ohjaamoon...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom