Käyttäytyminen ulkomailla

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Käyttäytyy miten käyttäytyy, mutta vaikka kuinka kännissä olisi, pitää aina muistaa sanoa kaiken törttöilyn jälkeen:

"Sorry! I'm from Sweden!" :D

Hmm... paljaat jalat sandaaleissa taas näyttää melkoisen kuvottavalta. No, eipä tule pidettyä sandaaleita pahemmin.

Edit: paitsi toimistotöissä kesäisin, jolloin on sukkien lisäksi farkut tai muut pitkät housut jalassa. :)

Hmm... paljaat jalat sandaaleissa taas näyttää melkoisen kuvottavalta. No, eipä tule pidettyä sandaaleita pahemmin.

Edit: paitsi toimistotöissä kesäisin, jolloin on sukkien lisäksi farkut tai muut pitkät housut jalassa. :)

Tää on paljon parempi:
socks%20and%20sandals.jpg

Mul on ollu pelkät sandaalit nyt jalassa marraskuun 9. päivästä lähtien. 2 kertaa olen pikaisesti pitänyt kenkiä ja samalla sukkia. Kukaan ei katso kieroon, vaikka Bangkokin rikkaalla bisnesalueella liikunkin. Ja sandaalit ovat ihan tollaiset paikallisen tarjoustalon 1 euron sandaalit.

EDIT: Tietty salilla käytän tennareita + sukkia aina ;)

Ennemmin noin kuin sontaiset ja leikkaamattomat varpaankynnet näkyvillä (jos nyt näin molemmin puolin haetaan ääriesimerkkejä).

Nojoo. Pukeutuminen reissussa riippuu paljon kohteestakin. Siistissä mestassa siistit kuteet ja jossain hippiparatiisissa ei todellakaan ole väliä. Itse olen oppinut alipukeutumaan kun ei todellakaan ole halua esitellä bling blingiä missään ghetoissa.

Jos ulkomailla menisin ni pukeutuisin ihan niinkun haluaisin, vetelisin vaikka sandaaleissa ja pinkeissä silkkishortseissa jos huvittas. Eikai se kelleen kuulu.

Käyttäytyy miten käyttäytyy, mutta vaikka kuinka kännissä olisi, pitää aina muistaa sanoa kaiken törttöilyn jälkeen:

:lol2:

Mul on ollu pelkät sandaalit nyt jalassa marraskuun 9. päivästä lähtien. 2 kertaa olen pikaisesti pitänyt kenkiä ja samalla sukkia. Kukaan ei katso kieroon, vaikka Bangkokin rikkaalla bisnesalueella liikunkin. Ja sandaalit ovat ihan tollaiset paikallisen tarjoustalon 1 euron sandaalit.

EDIT: Tietty salilla käytän tennareita + sukkia aina ;)

Makin oon aina koko kesan paljain jaloin, tai sandaaleissa. Kerran tuossa kesalla menin kaupungille, ja autosta ulos hypetessa tuntu asfaltti aika helevetin kuumalta..... heh olin unohtanut sandaalitkin.

Tosiaan 6 kuukautta sandaalit jalassa, ja taman jalkeen joutu laittamaan kengat jalkaan, niin ai helevetti etta ne puristi. En tia turpooko jaltat hieman kun on paljasjalka tiimissa puolisen vuotta ?

Jep. Näin se vain on. Omana kokemuksena kerrottakoon eräs reissu Marmariksessa, jossa britit olivat täysiä sikoja. Mukulat hyppivät vaipoissa uima-altaaseen vanhempien avustamana. Sellaista yleistä mökkälää ja perseilyä oli jatkuvasti.

Eri asia sitten ylemmän keskiluokan väki. Aivan toisenlaisia.
Jep. Samanlaistahan se meno oli viime syksynä Teneriffallakin. Vittupääbritit sekoilivat oikein urakalla, öykkäsivät ja möykkäsivät. Pari kertaa kävi oikeasti mielessä vähän lisauttaa niitä, mutten kuitenkaan viitsinyt...

Ja voi niitä lukemattomia kertoja, kun ne pomppivat altaan reunoilta suoraan naaman eteen ja roiskivat vettä tahallaan muiden kasvoille. Niin, ja etenkin se kun valtasivat biljardipöydät vaikkei edes olisi ollut pelaamassakaan. Siis voi vittujen kevät! Tosi monta kertaa sai oikeasti pyytää, että päästäisiinkö mekin välillä pelaamaan, mutta he vain mussuttivat paskaa, ja jatkoivat pallotteluaan. Homot. :jahas:

Sori, hieman :offtopic:, oli pakko päästä vähän avautumaan.

Olen muutamaan otteeseen sattunut seisovaan pöytään syömään yhtä aikaa venäläisten kanssa. Voi pojat sitä ahmimista ja tungeksimista :hyvä:
Näyttää aina siltä ettei ne oo saanu ruokaa moneen viikkoon

Samanlaisia kokemuksia täällä. Venäläiset kykenevät ahtamaan vatsaansa ja ennen kaikkea laukkuihinsa ennen näkemättömät määrät ruokaa.

Oltiin Egyptissä perhelomalla ja paikan sekä erit. meidän hotellimme sanottiin olevan "rikkaiden venäläisten lomakohde" (kysyimme oppaalta, miksi täällä on joka puolella venäläisiä :D), mutta eivätpä ne kovin rikkailta vaikuttaneet. Todistin muun muassa miten aamupalalla erään vahvasti meikatun rouvashenkilön kassiin katosi sellaiset kymmenen sämpylää + luoja tietää mitä muuta safkaa. Lisäksi käytöstavat olivat kaikilta ihan hukassa. Seisovaa pöytää mentiin milloin mihinkin suuntaan ja kurkittiin toisten olan yli, josko ko. pöydässä on mitään ottamisen arvoista. Letut olivat jokaiselta aamupalalta heti loppu, koska niitä pinottiin kymmenittäin lautasille.

Voisin jatkaa listaa loputtomiin... Sanonpa vain, että enää en ihmettele venäläisten huonoa mainetta...

Jep. Samanlaistahan se meno oli viime syksynä Teneriffallakin. Vittupääbritit sekoilivat oikein urakalla, öykkäsivät ja möykkäsivät. Pari kertaa kävi oikeasti mielessä vähän lisauttaa niitä, mutten kuitenkaan viitsinyt...

Ja voi niitä lukemattomia kertoja, kun ne pomppivat altaan reunoilta suoraan naaman eteen ja roiskivat vettä tahallaan muiden kasvoille. Niin, ja etenkin se kun valtasivat biljardipöydät vaikkei edes olisi ollut pelaamassakaan. Siis voi vittujen kevät! Tosi monta kertaa sai oikeasti pyytää, että päästäisiinkö mekin välillä pelaamaan, mutta he vain mussuttivat paskaa, ja jatkoivat pallotteluaan. Homot. :jahas:

Sori, hieman :offtopic:, oli pakko päästä vähän avautumaan.
Pakko jatkaa vielä sen verran, että tosiaan se muiden häirintä ja paska läpän heitto ottivat eniten pattiin. Yks mulkero painoi jääkylmän kaljapullon meikäläisen selkää vasten allasbaarissa, kun oltiin suomalaisbrittiläisessä sekajoukossa kattelees formuloita. Nämä olivat jotain walesilaisiä, joiden englannista ei saanut paskan vertaa selvää...

Olisit painanut lämpimän nyrkin nenää vasten.

Mutta se on kyllä totta, että pahimmat öykkärit ja sikailijat ulkomailla ovat ainakin omien kokemuksien mukaan brittejä.

Britit tykkaa tapella, niin kotimaassaan kuin ulkomailla.

Kerran mun pomo mulle englannissa selitti etta kunnon nyrkkitappelu on ihan ok. Tahan sitten vaan yritin selittaa etta suomessa tappelu on junttien touhua. Pomo vaan totes etta suomessa varmaan sitten halaatte toisenne kuoliaaksi.

Tama kaveri tosiaankin oli aika korkeessa asemassa softafirmassa, yliopiston kaynyt, jne.
Eika tuo ole ensimmainen kerta. Englannissa on aika useesti huudettu kadulla etta antaa tulla, ja nyt tulee lyontia. Oon aina kysynyt etta miksi ?
En tieda onko tuo lontoon touhu rauhoittunut hieman kun pubit saa olla auki pidempaan ? Ennen kaikki ulos kadulle kello 23.00, ja puolivakisin. Kebab tappelut oli ihan sellasta yleista keskiarvo viikonloppua.

Kaverin isä omistaa mökkejä Lapissa. On kieltänyt niiden vuokraamisen briteille. Joskus aikanaan britit jättivät mökkinsä niin huonoon kuntoon, ettei niitä ollut tunnistaa.

Joo, taa on aika universaali neuvo jota moni kayttaa. Kannattaa vaan muistaa samalla sita sanoessaan nostaa paidan reunaa ylos ja hieroa vasenta nannia :lol2:

Parhaillaan olen Pattayalla. On kierretty kaupunkia kimpassa yhden brittibodarin kanssa. Huipputyyppi ja saa nauraa vedet silmissa niita juttuja. Venalaisista en pida, ovat tosiaan ihme sikailijoita ja etuilijoita.

Itse olen törmännyt venäläisiin turisteihin sekä Lapissa että ulkomailla ja joka kerta venäläisten käytös on ollut jotain käsittämätöntä. Älytöntä resuamista ja paikkojen särkemistä,törkeää etuilua ja juuri tuota aamupalapöydän tyhjennystä omiin kasseihin ym.
Lapissa riesana ovat olleet mökkeihin venakoiden jäljiltä ilmestyneet syöpäläiset, sekä tapa seisottaa pihalla moottorikelkka-safarin porukkaa tai koiravaljakoita, kun ei olekaan napannut lähteä varaamalleen reissulle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom