Käytkö täällä usein työaikana?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kaddy
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
44
Tähän threadiin voi sitten tunnustaa, kuinka usein selailet pakkotoisto.com:a työaikana. Tein sen ja paljastuin kun repesin lukiessani "hassunhauskoja kiertotekstejä" -threadia. :lol2:

Minkäs sille voi kun asioiden tärkeysjärjestys on ensin treeni sitten työ ja lopuksi huvit :kippis1:

Että alkakaahan tunnustaa...

Lämpimiä kevätpäiviä!!!

Kaddy

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Koulussahan sitä vielä ollaan, mutta mikä este se muka olisi?!

Käyn kyllä koulusta päivittäin täällä, ja kun on ATK:ta yli puolet aineista niin aina en käy edes "työajalla"...

Mutta täytyy se nyt myöntää että Jatkoaika-foorumi ja Pakkotoisto-foorumi vievät tajuttomasti koulu-aikaani... Sitten ihmettelee kun ei tuu hyviä numeroita, eikä ole tehnyt puoliakaan tehtävistä...

Minusta taitaa pakkotoiston takia tulla isona "elämäntapa-bodari" :( :D

Originally posted by Kaddy
Tähän threadiin voi sitten tunnustaa, kuinka usein selailet pakkotoisto.com:a työaikana. Tein sen ja paljastuin kun repesin lukiessani "hassunhauskoja kiertotekstejä" -threadia. :lol2:

Minkäs sille voi kun asioiden tärkeysjärjestys on ensin treeni sitten työ ja lopuksi huvit :kippis1:
Kaddy

Tästä voisi ajatella että treenisi on selailla pakkotoistoa ;)

Mutta kysymykseen vastaukseni, kyllä selaan "aika monesti päivään, työaikana"

Minä en päivän aikan ehdi, mutta iltaisin kun treenit on ohi menee tunti kevyesti niin ettei huomakkaan...;)
Nyt olen ollut kolmatta viikkoa sairaalomalla , ja pakkis on tullut yhä tutummaksi.

Minähän en juuri muulloin täällä käykään! :D Jos töissä ei olisi mahdollisuutta käyttää nettiä, olisin tylsistynyt jo kuoliaaksi tänne konttoriini!

heh kyllähän tätä palstaa tulee selailtua parikymmentä prosenttia työajasta. tylsistyisin varmasti hengiltä muuten :whip:

No tuleehan sitä työaikanakin vilkaistua. Vähän kyllä potuttaa, kun aina puolen ruudun kokoiset "lisäravinnepalvelu"- yms. kuvat vilkkuvat oikein huomiota herättävästi, kun puolisalaa työajalla koittaa vilkaista. Ei oikein viitsi sivuja sen vuoksi työaikana kovin paljon aukoa. (Olisivat nyt nuo mainokset edes vähän huomaamattomampia.) Onneksi ei vielä ole mitään popup-ikkunoita. Täytyy vielä katsoa voiko asetuksista laittaa nuo hymiöt näkymättömiin, onneksi avattaret sai sentään piiloon. Pakkotoiston sivuilla on muuten ihan kiva "hämää pomoasi" -väritys, eli näyttää ihan asialliselta.

Akki tiivisti asian loistavasti! Ja lisättäköön vielä se, että kotinettiä mulla ei edes ole, joten viikon Pakkis-kiintiö pitää saada täyteen työpäivien aikana... :D

Kyllä, enkä edes tunne minkäänlaista tunnontuskaa hyväksikäyttäessäni kapitalistien työaikaa... :D

Originally posted by Gillyanne
Akki tiivisti asian loistavasti! Ja lisättäköön vielä se, että kotinettiä mulla ei edes ole, joten viikon Pakkis-kiintiö pitää saada täyteen työpäivien aikana... :D

Aivan sama tilanne minullakin. No, eipä ole kukaan vielä töissä valittanut. Sain kylläkin lisää töitä hoidattavakseni, mutta eiköhän sitä jossain välissä ehdi surffailua jatkamaan...

Originally posted by Gillyanne
viikon Pakkis-kiintiö pitää saada täyteen työpäivien aikana... :D

Ja Gillyanne, onhan vielä myös se toinenkin kiintiö olemassa! ;)

Heh, mulla on näitä erilaisia kiintiöitä jo niin monta, ettei meinaa työpäivä edes riittää... jaa mikä työnteko, mitäs se sellainen on, jotain syötävääkö...? :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom