Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei saisi sotkea valokuvausta ja taidevalokuvausta. Onko urheiluvalokuvaajalla aikaa miettiä sommitelmia, yms. Tärkeintä on tallentaa hetki.
Ei saisi sotkea valokuvausta ja taidevalokuvausta. Onko urheiluvalokuvaajalla aikaa miettiä sommitelmia, yms. Tärkeintä on tallentaa hetki.
Mä taas aina olen ajatellut että kuvaaminen on vähän kun piirtäminen esim. Jos on luonnostaan huono piirtämään niin vaikka kuin harjottelis niin ei ehkä koskaan tulis hyväks piirtäjäks. Sitten taas jos on hyvä piirtäjä niin ei edes tarvitse harjotella sitä ja silti osaa hyvin piirtää. Onko tää kuvaus samanlainen luonnonlahjakkuus että pitääkö löytyä semmosta silmää tähän hommaan? Vai onko kaikki opittavissa harjottelun kautta? Jotenkin tuntuis että on. Muutenhan hyviä kuvaajia olis pilvin pimein jos kaikki harjottelevat kehittyis hyviks.
Käytettyjä kannattaa katsastaa myös alan keskustelupalstojen myyntipalstoilta.
No mä meinasin myydä tuon oman tässä syksyllä pois ja hintapyynniksi about 850e kahvan kanssa. Paljon halvemmallakaan ei lähde, tai jätän 2:s kameraksi. Kuvattu nyt 13 000 kuvaa ja lisää tulee.