Käytännön pilat!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TheLORD
  • Aloitettu Aloitettu
yks mikä sit jäi onneksi tekemättä. kaveri oli ulkomailla ja me meinattiin pistää sen autosta myynti-ilmoitus lähes poishaku hintaan, joten kaverin kännykkä ois soinnu jatkuvasti ja se ois joutunnu maksamaan isoa laskua siitä... No sentään seuraava toteutettiin.
tilattiin samaiselle hepulle kaikki mahdolliset ilmaisjakelut/mainokset mitä nyt netistä löydettiin. Oli kuulemma tullut aikakasa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
JPK sanoi:
tilattiin samaiselle hepulle kaikki mahdolliset ilmaisjakelut/mainokset mitä nyt netistä löydettiin. Oli kuulemma tullut aikakasa

Tuli mieleen, kun yläasteella pari kaveria tilasi syvästi uskovaisesta perheestä olevalle poijalle tamppooneja. Oli joku teinityttöjen ilmainen kokeilusatsi. Liekkö mennyt perille. :jahas:

John R sanoi:
Tämä on se juttu, jonka kaikkien tuttu, tutun tuttu tai tutun siskon vakipanon kaverin veljen serkun poika tai joku muu on tehny naapurin katiskalle. Taisi olla myös Urbaaneja Legendoja -threadissa mainittuna. :D
Piti se arvata :jahas:
No hauska juttu silti :)

inflames sanoi:
Tuli mieleen, kun yläasteella pari kaveria tilasi syvästi uskovaisesta perheestä olevalle poijalle tamppooneja. Oli joku teinityttöjen ilmainen kokeilusatsi. Liekkö mennyt perille. :jahas:
Tilattiin kaverin kanssa ala-asteella joku ilmainen vaippapaketti eräälle hepulle. Ei se sanonut siitä myöhemmin mitään eli liekö mennyt. Pitää kysyä kun joskus näen sen.

esa67 sanoi:
sammuneelle, shamppoota kondomiin, ja kondomi takapuoleen. siinahan sitten herailee.

Vitun hyvä herja raiskata sammunut :jahas:
Miksei samantien työnnä hammasharjaa sammuneen kyrpään, kaljapulloa perseeseen ja munaa suuhun. Vielä pari moukkua kirveen hamara puolella palleihin niin että tuntuu :lol2: :lol2: :lol2: :jahas:

Jolli sanoi:
Tästä en ole kovin ylpeä, mutta niin monet naurut siitä on saatu että pakko se on kertoa... Oltiin kahden kaverin kanssa laskettelumatkalla ja meininki oli armoton. Yksi kaveri sitten päätti riisua itsensä alasti, oli ehkä hankeen menossa, mutta sammahti vatsalleen ennen kuin ehti suunnitelmansa toteuttaa. Siinä sitten miettiin mitä sille tehdäään, kunnes huomattiin pöydällä mustekynä ja paljon pikkukolikoita.... :evil: Kun kymmenes kolikko oli mustekynän avulla saatu sisään, kaveri alkoi ääntelehtiä siihen malliin että annetti sen nukkua. Aamulla kaveri sitten meni paskalle, kuului ensin pientä kilinää, ja sitten hieman kysyvä ja vihansekainen karjahdus. Pajatsoksi sitä sanottiin pitkään sen jälkeen..

Yksi tyyppi tappoi itsensä sen jälkeen kun sen "kaverit" oli raiskannut sen mökillä. Ei pystynyt sen jälkeen kohtaamaan tyttöystäväänsä. Mulle jos tollai tehtäis niin tappaisin kaikki jotka asiasta tietävät.

amf sanoi:
Molemmat kovemman luokan urbaanilegendoita.... Löytyvät myös useasta ulkolaisista opuksista jotka käsittelee kyseistä asiaa. Jos ei ihan samanlaisina niin ainakin pienillä vaihteluilla.

Väitätkö että he eivät kirjoita totta?

Yläasteella: Viimeisenä päivänä yhdeksännellä luokalla todella vanhan eläkkeelle jäämässä olevan Ruotsin opettajan autoon teipattiin kortsu (käytetty) etuoven kahvaan. Nauratti ihan julmetusti kun tämä kutsui talkkarin irrottamaan sen.

Myöhemmin: Kaveri tuli maanantaina hieman häpeillen kouluun ja näytti oudolta. Jossain vaiheessa äkkäsin, että toisen simmun päältä puuttuu kulmakarvat (perinteinen, sammunut bileissä ja loppu on historiaa). Se päivä nälvittiin asiasta ja tiistaina oli itse ajanut toisenkin pois. Näytti ehkä vieläkin koomisemmalta.

Armeijassa: Vedettiin yhden laiskan tupakaverin sängyn päiväpeitto sissien jekkulangalla kiinni sänkyyn (vedettiin siis sängyn ympäri sitä). Oli sillä purkaminen, kun käytettiin "hieman" sitä jekkulankaa tähän projektiin. Tulipahan silläkin tehtyä joskus jotain.

Myth sanoi:
Yläasteella: Viimeisenä päivänä yhdeksännellä luokalla todella vanhan eläkkeelle jäämässä olevan Ruotsin opettajan autoon teipattiin kortsu (käytetty) etuoven kahvaan. Nauratti ihan julmetusti kun tämä kutsui talkkarin irrottamaan sen.

Myöhemmin: Kaveri tuli maanantaina hieman häpeillen kouluun ja näytti oudolta. Jossain vaiheessa äkkäsin, että toisen simmun päältä puuttuu kulmakarvat (perinteinen, sammunut bileissä ja loppu on historiaa). Se päivä nälvittiin asiasta ja tiistaina oli itse ajanut toisenkin pois. Näytti ehkä vieläkin koomisemmalta.

Armeijassa: Vedettiin yhden laiskan tupakaverin sängyn päiväpeitto sissien jekkulangalla kiinni sänkyyn (vedettiin siis sängyn ympäri sitä). Oli sillä purkaminen, kun käytettiin "hieman" sitä jekkulankaa tähän projektiin. Tulipahan silläkin tehtyä joskus jotain.
:offtopic:

Ite on ihan itseltä ihan selvinpäin leikannut kulmakarvat ihan kokeilun vuoksi. Nyt näyttää ihan tuuheammalta.

Edit: Kaikki ei ees huomannu ihan heti eikä päivässäkään kun samalla värjäsin hiukset ihan punaiseksi.

Jekku

Ihan tällaisia perinteisiä ja harmittomia, joita aika moni on varmaan joskus kokeillu:

Ravintolan suola- tai pippurisirottimen sirotinosan irrottaminen. Sirotinosa tietysti tulee jättää niin ettei siitä huomaa, että se on irti. Kyllä sit riittää hupia kun sellanen alun kolmattasataa kiloa painava rahtari tulee ja menee tuohon källiin. Paree poistua ajoissa paikalta, ettei joudun '" uhrin " rakkauden kohteeksi.

Kesällä kovalla helteellä ruuvaa kaverin autossa penkinlämmittimen täysille. Siin on rektaali parin hetken perästä kohtuu hiessä.

Mieltymysten mukaan tietysti tämä: pari kertaa oon iskeny muijalle lerssin käteen ku se on pyytäny jotain peiliä eikä oo kattonu mun suuntaan. Kerran tuuppasin huumorimiehenä lerssin sen suuhun ku syötiin ja sanoin et mul on sille "yllätysjälkkäri" ja käskin pistää silmät kiinni ja suun auki. Kyllä nauratti. Onneks ei purassu...

Jonkun kerran iskeny peukalon pystyyn muijan hanurin alle kun se on istunut alas. Ylösnousu tapahtuu kohtuu vikkelään. Ja taas naurattaa...

Kohta ehkä lisää näitä jos muistuu mieleen...

Rankkuri sanoi:
Mieltymysten mukaan tietysti tämä: pari kertaa oon iskeny muijalle lerssin käteen ku se on pyytäny jotain peiliä eikä oo kattonu mun suuntaan. Kerran tuuppasin huumorimiehenä lerssin sen suuhun ku syötiin ja sanoin et mul on sille "yllätysjälkkäri" ja käskin pistää silmät kiinni ja suun auki. Kyllä nauratti. Onneks ei purassu...

Jonkun kerran iskeny peukalon pystyyn muijan hanurin alle kun se on istunut alas. Ylösnousu tapahtuu kohtuu vikkelään. Ja taas naurattaa...

:lol2: ..kerrassaan loistavia. Perkele kun ei ole eukkoa tällä hetkellä jolle vois kokeilla noita :rolleyes:

Rankkuri sanoi:

Kerrassaan hupaisia temppuja myös kavereiden kesken saunaillassa tehtyinä :thumbs:

SEAGRAM sanoi:
Yksi tyyppi tappoi itsensä sen jälkeen kun sen "kaverit" oli raiskannut sen mökillä. Ei pystynyt sen jälkeen kohtaamaan tyttöystäväänsä. Mulle jos tollai tehtäis niin tappaisin kaikki jotka asiasta tietävät.
Saa olla pikkasen homofobinen jos tollasen takia ei pysty kohtaamaan tyttöystäväänsä ja tappaa itsensä. Ei siinä mitään, en mäkään siitä hirveästi nauttis, ja varmaan keksisin jonkun kovan jäynän kostoksi, mutta jotain rajaa.

Ja sitten asiaan. Kun olin yläasteella, näin kun lukiolaiset nosti jonkun "kaverinsa" auton kahden puisen penkin väliin niin, että penkit olivat etu- ja takapuskurin alla ja renkaat ilmassa. Auto oli joku helvetin pieni, tyyliin Fiat 127. En millään muista mikä se merkki oikeasti oli. Mutta siinä saattais vähän alkaa raapia päätään, kun huomais, että omalle autolle on tollanen jäynä tehty.

Urho Kaleva Kepponen

Kyllähän Rankkurilla sama muija on vieläkin matkassa mukana...kun ei toi muijakaan ota niin kauheita paineita noista mun pikku kepposista ;)

Tuollaisia pikkuautoja (fiatit/isuzut/hiace) on sangen hupaisaa mavettaa 180° nokka eri suutaan etenkin jos tienpätkä on yksisuuntainen :david:

Powerhousu sanoi:
näin kun lukiolaiset nosti jonkun "kaverinsa" auton kahden puisen penkin väliin niin, että penkit olivat etu- ja takapuskurin alla ja renkaat ilmassa. Auto oli joku helvetin pieni, tyyliin Fiat 127. En millään muista mikä se merkki oikeasti oli. Mutta siinä saattais vähän alkaa raapia päätään, kun huomais, että omalle autolle on tollanen jäynä tehty.

Mitä mä noita Fiatteja muistelen, niin tuollaisessa on aika vakava riski, että auton runko vääntyy niin, että pohja raapii sen jälkeen maata :D

T:nimim. tuttu nosti Fiattinsa takapään tunkilla siten, että kuskin ovi oli auki, ja eipä mennyt ovi enää kiinni ko. operaation jälkeen :itku:

Ruoste tekee työtänsä.

Ennen ku olin baarihommissa niin yöllä kun tultiin duunin jälkeen hotellin parkkihalliin meidän pokepojat vähän suuttui. Joku älypää oli kans parkkeerannut autonsa niin helvetin lähelle poikien autoa, ettei meinattu mahtua ollenkaan autoon.No koska kyseesä oli kans joku pieni auton tyylinn peugeot 206, niin pojathan sitten siirsi sen rotiskon kahden betonipilarin väliin sivuuttain. On siinä varmaan auton omistajaa ottanut aivoon yrittää saada se kottero pois siitä taskusta. Ilmeisesti ei ollut turvakameratkaan kyseiseen nurkkaan nähneet, koska ei saatu mitään rangaistusta hotellin taholta tuosta tempauksesta.

Aina niin loistava soitonsiirto pila taas toimi viikko sitten sunnuntaina. Kaveri soitteli jatkuvasti noin vartin välein aivan umpi kännissä ilman asiaa. Siihen kyllästyneenä n 1 aikaan maanantai aamuna soitonsiirto kaverin mutsin puhelimeen.

Kyllä oli mutsi poikaansa taas tyytyväinen ja palautetta tuli. Sai taas nauraa kun kyselin että ootkos mutsilles soitellu. Kaverihan kertoi elävästi yölliset keskustelut. :hyper:

Toteuttakaapas toi ''salvaa kalsareihin'' jekku virolaisella kapsikam/capsikam nimisellä salvalla! siitä on nauru kaukana kun ei oo mitään jäljellä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom