Käykö Kukaan Ladylinen Salilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja YASMIN
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%

YASMIN

Banned
saatan paljastaa itteni mut ihan sama :rolleyes:

no jooo asiaan.....:elikkä onko täällä leidejä jotka käyvät ladylinen salilla(naisten ihka oma sali ) ps.en suinkaan mainosta mitään =) niin eli jos käytte mitä mieltä olette ollaanko tyytyväisiä ohjelmatarjontaan??
entä ohjajiiin. itse käyn kyseisellä salilla(espoon:) ) suht.ok miinusta kyllä tuosta "pakko jäsenyydestä" (12kk) hintakin on aika hintava mutta itse valitsin tuon salin koska pakettiin sisältyy salilla käynti sekä ryhmäliikunta tunnit (hinta 64 kk)eikä miehiä neuvomassa tau tiiraamassa :D ;) :D entäs mitä mieltä olette te

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
:eek:

Olen käynyt Porin LadyLinen salilla tutustumassa viime keväänä ja petyin suuresti! Sali olisi ollut keskustassa, lähellä kämppääni, joten ajattelin että käyn siellä tutustumassa, jos vaikka harkitsisi jäsenyyttä sieltä.

Eräs työntekijä tuli esittelemään minulle paikkoja salilla (tilat sijaitsevat vanhassa elokuvateatterissa) ja kun päästiin aerobisten laitteiden ohi tilaan, jossa on laitteita ja vapaita painoja. Heti ensimmäiseksi kiinnitin huomioni käsipainoihin ja :eek: !!! Täh, käsipainot loppuu kymppiin! Eihän siellä voi mitenkään treenata nykyisillä käyttöpainoilla, saati saada jotain kehitystä aikaiseksi! Kysyin varovasti työntekijältä, että eikö teillä tosiaan ole suurempia kuin 10kg:n käsipainoja??? Työntekjä totesi hymyillen, että ei niitä suurempia kukaan ole kysellyt, kyllä nämä ovat hyvin riittäneet. Kunnon penkkiäkään ei ollut mailla eikä halmeilla, jokin kuppanen bodypumpin tanko, mihin sitten sai ladata, suurimmillaan varmaan 30kg painokiekkoja, en nyt tarkkaan muista mutta ei siellä montaa kiekkoa näkynyt. Kukaan ei siis sieltä salilta hae ainakaan mitään kehitystä! Kun mainitsin kehittymisestä ja sen mahdollisuuksista siellä salilla, työntekijä sanoi minulle edelleen ylpeänä hymyillen, että he ovat panostaneet näihin aerobisiin laitteisiin. :lol2: Niitä siellä kyllä oli, yhtä suuressa tilassa kuin missä olivat naisille "helppokäyttöiset" laitteet ja painot. Laitteitakaan ei kovin montaa ollut...

Porin LadyLinen sali on sellainen, minne naisten on "helppo" mennä ja kyllästyä nopeasti. Tällaiset salit tappaa ne vähäisetkin naisten tiedot saleilusta. Tuolla salilla käyvät naiset haluavat laihtua, kiinteytyä, eivätkä halua lihaksia. :wall: Todellakin! Hyvä kun meikäläinen saa jonkun haban ja ojentajan juuri ja juuri näkyviin, vaikka puserran hikeä minkä kerkeän salilla ja sitten toiset sanoo etteivät halua lihaksia. Tuollaiset luulot on tietämättömyyttä, eikä tuo kyseinen sali ainakaan muuta niitä käsityksiä. :down: Ja vielä kun ohjaajakaan ei oikein tuntunut käsittävän sitä, että joku ehkä haluaa salilta kehitystä ei samojen painojen pumppausta vuodesta toiseen.

Kyllä sitä sitten mielummin on siellä miesten neuvottavana ja tiirailtavissa, kuin tekemässä vinopenkkiä ikuisesti 10kg:n painoilla. Ihan mielellään sitä itsekin tiirailee hyvännäköisiä ihmisiä, se on vaan tervettä! :D

Nyt käyn Porihallilla ja huomaan sielläkin naisten pelkäävän tuota "vapaiden painojen puolta" kuin ruttoa. Pysyvät mielummin pyöräilemässä, steppaamassa ja tekemässä reiden lähentäjiä ja loitontajia. Mielelläni näkisin naiset rohkeasti vain siellä nostelemassa vapaitakin painoja. Neuvon ainakin omien taitojeni mukaan aina kun joku jotain kysyy.

Jokainen taplaa tyylillään, jumppaa miten jumppaa, käy salilla tekemässä mitä tekee, hyvä että kuitenkin liikkuu. Lisätieto monelle salilla kävijälle ei varmaan silti olisi pahitteeksi, itselläkään! Ei niitä lihaksia pelätä tarvitse. :thumbs:

Kerran olen käynyt tutustumiskäynnillä Herttoniemen Ladylinellä, toista kertaa ei tarvitse mennä :D Käsipainot todellakin loppui kymppiin ja ainoa tanko oli bodypumptanko... Samaa meininkiä ilmeisesti joka kaupungissa? Siisti paikka ja aerobisia laitteita oli sopivasti. Jumppatarjonta vaikutti monipuoliselta ja pukuhuoneet oli tilavat.

Kerran olen käynyt Kuopion LadyLinellä. Hyvin pitkälti samat puutteet ja "ongelmat" kuin mitä Fiona ja Shangri_las jo luettelivat.

Salilla oli laitteita jollaisia en koskaan ollut edes nähnyt tai luulin niiden olevan lähinnä kuntoutuskäyttöön tarkoitettuja. Peruslaitevalikoima oli jotain tiettyä merkkiä mitä en nyt muista, sellaisia, että niiden ulkonäkö hivelee silmää enemmän kuin niiden käytettävyys todellisuudessa on.

Aerobisia laitteita oli jonkin verran, osa sellaisia "istuttavia kuntopyöriä" joissa voi samalla lukea lehteä. Ja sitä siellä tehtiin. Tunsin olevani kuin suurempikin ihmttelyn aihe, kun yritin siihen vaivaiseen pumppitankoon löytää sen verran levyjä että voisi jotain tehdäkin.

Kyykkypaikkaa tuolla ei ollut ollenkaan, kuulemma sittemmin hankkineet. Tiedä sitten. Penkkiäkään ei tainnut olla, en pane päätäni pantiksi.

Kaikenkaikkeaan surkea reissu. PAITSI! Sain itsetunnolle nostetta, kun liki kaikissa laitteissa sai laittaa melkein täyden pakan painoa. Olivat ilmeisesti suunnilleen sadan gramman välityksellä tai sit niitä oli vaan n. 50 kiloon asti.

Ei tarkoitukseni ole mollata, varmasti monelle hyvä sali ja moni näkee asian aivan eri kantilta kuin minä. Ei kuitenkaan sopinut minun treenipaikakseni, sillä (ainakin luulen) treenaan keskiverto LadyLineläistä kovempaa.

Samat ongelmat oli Raumallakin LLssä, kun joskus muinoin kävin siellä tutustumassa. Painopakkalaitteet oli paunoina tms ja lähes koko pakkaa joutui monessa liikkeessä kiskomaan, käsipainoja 10 kg asti, ei kunnon penkkejä, kyykkypaikkoja... Ei ollut mulle mieleinen paikka juuri tuon salin puutteellisuuden takia, vaikka jumpat olikin ihan hyviä ja monipuolisia.

Mulla meni LadyLinen tutustumiskäynnillä hermo jo siinä nykyinen paino/ihannepaino utelussa ja jotain kiinteytyshässäkkää siellä tyrkytettiin. Salin puolella en käyny, mutta näytti siltä, että ei oo mun paikka. Jumpalla kävin, mutten tajua miten mut saatiin houkuteltua johon vatsapakarakiinteytysjumppaan, missä tehtiin tuhannen vatsalihasta ja pakaravemputusta :rolleyes: Miinuksena myös se, että paikassa ei ollut lukollisia pukukaappeja eikä saunaa (tämä tosin miinuksena nykyiselle salillekin). Mua ei "normaalilla" kuntosalilla haittaa, että siellä on miehiä "tiiraamassa ja neuvomassa" päinvastoin, silloin kun salilla on kovaa treenaavia niin itsekin saa tsemppiä treeniin...

Mua ei "normaalilla" kuntosalilla haittaa, että siellä on miehiä "tiiraamassa ja neuvomassa" päinvastoin, silloin kun salilla on kovaa treenaavia niin itsekin saa tsemppiä treeniin...

:offtopic: Ihan sama juttu! Kun näen miespuolisia ja muutaman naispuoleisen tosissaan treenaavan salilla, niin siitä saa itsekin tsemppiä treeneihin. Toivon aina salillani, että joku joka on enemmänkin treenannut niin tulee sanomaan jos treenaan päin v*****. Oma kulta olisi neuvojaksi kaikkein paras vaihtoehto, mutta kaukorakkaus estää yhdessä treenamisen. Korkeintaan pari kertaa kuukaudessa päästään samaan aikaan salille.

Taitaa sama konsepti olla kaikissa LadyLine-saleissa...

Minun kokemukseni sen sijaan ovat ihan toisenlaiset Ladylinestä, eli varmasti on aika paikkakuntakohtaista. Vaasan Ladylinessä kävin viime kesänä ahkerastikkin.. Ihana henkilökunta, loistavaa palvelua ja ihan huippu ilmapiiri! Suuret peilit hyvin pitkin salia ja järisyttävän viihtyisä paikka. Toki rautaa sinnekkin olisi saanut paikoin olla enemmän, muttei ne käsipainot kymppiin loppuneet.. Terveiset vaan Vaasan Ladylineen, kaipaan teitä:thumbs: :haart:

Mä olen kerännyt kokemuksia kouvolan Lady Linesta missä äitini käy ja lahjoitti korttinsa mökkeilyn ajaksi minulle (ilmaiseksi ihana kun on:haart: ) Salin puoli on pitkälle pelkkiä laitteita ja vapaat painot, kyykkypaikat ja penkit on hukassa. Mutta asia mikä mua kovasti ihemtyttää on ettei siellä ole peilejä missään! Ei siis sillä että itseäni haluaisin kokoajan ihailla, mutta olen niin tottunut aina peilin kautta tarkistamaan selän asennon. Siellä ei ole peilejä jottei lihavat tuntisi oloaan epämukavaksi, eikä tarvisi vertailla itseään muihin! Haloo :hyper: tarvitaanko siihen peiliä????
Jumpissa olen käynyt aika paljon ideavarkaissa enkä lämpene niille 30min "tunneille" ollenkaan. Tosin vastustan muutenkin vatsa-pakara ilmiötä:curs:
Jotain hyvää sanoakseni henkilökunta on mukavaa ja ilmastointi toimii :D niin ja les milssit on les milssejä joka paikassa..

Vielä on ehkä pakko huomauttaa että 3kk samaa ohjelmaa jumpissa on mulle ihan liian pitkä aika, onneks en käy ko salilla normaalisti

:eek:

Olen käynyt Porin LadyLinen salilla tutustumassa viime keväänä ja petyin suuresti! Sali olisi ollut keskustassa, lähellä kämppääni, joten ajattelin että käyn siellä tutustumassa, jos vaikka harkitsisi jäsenyyttä sieltä.

Eräs työntekijä tuli esittelemään minulle paikkoja salilla (tilat sijaitsevat vanhassa elokuvateatterissa) ja kun päästiin aerobisten laitteiden ohi tilaan, jossa on laitteita ja vapaita painoja. Heti ensimmäiseksi kiinnitin huomioni käsipainoihin ja :eek: !!! Täh, käsipainot loppuu kymppiin! Eihän siellä voi mitenkään treenata nykyisillä käyttöpainoilla, saati saada jotain kehitystä aikaiseksi! Kysyin varovasti työntekijältä, että eikö teillä tosiaan ole suurempia kuin 10kg:n käsipainoja??? Työntekjä totesi hymyillen, että ei niitä suurempia kukaan ole kysellyt, kyllä nämä ovat hyvin riittäneet. Kunnon penkkiäkään ei ollut mailla eikä halmeilla, jokin kuppanen bodypumpin tanko, mihin sitten sai ladata, suurimmillaan varmaan 30kg painokiekkoja, en nyt tarkkaan muista mutta ei siellä montaa kiekkoa näkynyt. Kukaan ei siis sieltä salilta hae ainakaan mitään kehitystä! Kun mainitsin kehittymisestä ja sen mahdollisuuksista siellä salilla, työntekijä sanoi minulle edelleen ylpeänä hymyillen, että he ovat panostaneet näihin aerobisiin laitteisiin. :lol2: Niitä siellä kyllä oli, yhtä suuressa tilassa kuin missä olivat naisille "helppokäyttöiset" laitteet ja painot. Laitteitakaan ei kovin montaa ollut...

Porin LadyLinen sali on sellainen, minne naisten on "helppo" mennä ja kyllästyä nopeasti. Tällaiset salit tappaa ne vähäisetkin naisten tiedot saleilusta. Tuolla salilla käyvät naiset haluavat laihtua, kiinteytyä, eivätkä halua lihaksia. :wall: Todellakin! Hyvä kun meikäläinen saa jonkun haban ja ojentajan juuri ja juuri näkyviin, vaikka puserran hikeä minkä kerkeän salilla ja sitten toiset sanoo etteivät halua lihaksia. Tuollaiset luulot on tietämättömyyttä, eikä tuo kyseinen sali ainakaan muuta niitä käsityksiä. :down: Ja vielä kun ohjaajakaan ei oikein tuntunut käsittävän sitä, että joku ehkä haluaa salilta kehitystä ei samojen painojen pumppausta vuodesta toiseen.

Kyllä sitä sitten mielummin on siellä miesten neuvottavana ja tiirailtavissa, kuin tekemässä vinopenkkiä ikuisesti 10kg:n painoilla. Ihan mielellään sitä itsekin tiirailee hyvännäköisiä ihmisiä, se on vaan tervettä! :D

Nyt käyn Porihallilla ja huomaan sielläkin naisten pelkäävän tuota "vapaiden painojen puolta" kuin ruttoa. Pysyvät mielummin pyöräilemässä, steppaamassa ja tekemässä reiden lähentäjiä ja loitontajia. Mielelläni näkisin naiset rohkeasti vain siellä nostelemassa vapaitakin painoja. Neuvon ainakin omien taitojeni mukaan aina kun joku jotain kysyy.

Jokainen taplaa tyylillään, jumppaa miten jumppaa, käy salilla tekemässä mitä tekee, hyvä että kuitenkin liikkuu. Lisätieto monelle salilla kävijälle ei varmaan silti olisi pahitteeksi, itselläkään! Ei niitä lihaksia pelätä tarvitse. :thumbs:

Hyvää tekstiä :) Olen työskennellyt kyseisellä salilla joskus...Siellä ei pysty treenaamaan "kovaa". En haluis yleistää, mutta suurin osa asiakkaista käy tekemässä siellä kaikkea muuta kuin treenaamassa. Jäsenille on tarjolla hiustenhoitotuotteita, hedelmiä jne.ja voi apua jos ne on loppu nousee sellanen metakka. Ja osa jäsenistä käyttää vain hienoa höyrysaunaa. Kunhan vaan saa sanoa muille kuuluvansa hienoon klubiin... nämä muut asiat ovat tärkeämpiä kuin treeni. Aerobisialaitteita on runsaasti, ja lähinnä naiset tekeekin niillä samalla luetaan lehteä...tehokasta :) Naisten omat salit on ok ja sopii toisille.Itsekkin treenaan naisten salilla tällä hetkellä, mutta paikka on ihan toista kuin lady line palatsi.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mä käyn Espoon Ladylinella ja siellä on kyllä käsipainot 20 kg:n asti. Muutenki siellä on ihan riittävät laitteet, ja musta on kiva että samaan hintaan saa käyttää Espoontorin Fitnessclubia. Mutta se sali on tosi ahdas ja muutenkin se hinta mikä siitä pitää pulittaa (oliko se 63€/kk) on ihan liikaa. Esport center maksaa suurinpiirtein saman verran ja sen valikoima ja tila voittaa mennen tullen Ladylinen.

Lisättäköön, että Kuopiossa saa myös käyttää gym99:ä samaan hintaan, mikäli on LadyLinen jäsenyys. Tää gym99 on kaiketi ihan tasokas ja kattava sali, että ei sikäli huono kauppa vaikka ottaisi LL:n jäsenyyden, hyötyisi tästä jumpat ym. vaikka varsinaiset treenit vetäisikin aina gymillä. En tosin nyt muista, paljon tuo kuukausimaksu jäseneltä oli tuohon LadyLinelle.

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
LADYLINE PALATSI??
hahahahahahaa .."reps" ladyline on muutak kuin palatsi itse en jaksa odottakaan että "pakko jäsenyyteni " loppuu
henkilökunta on täynnä nyrppä nenäisiä akkoja
ja tosiáan kuten aiemmat punttimimmiläiset kommentoi paikka on vain laihduttaville ja kiinteyttääville naisillle ei todellakaan rautaa rakastavill leidelle '
jos jotain plussaa täytyy heittää joukkoon niin hmmm..... ilmastointi on ihan jees siinäpä se
ai niin jooo lukolliset kaapit meiltä löyty miten pärjäätte ilman lukollisia minne heivaatte kamannne ??

Ahaa, näiden kokemusten perusteella LL ei sit oo mun eka sali. Oon pohtinut jos kävis kattomassa siellä mutta kuulostaa vähän siltä että ei oo mun mesta...

Minä olen jäsenenä Kouvolan Lady Linessa. Liityin näkemättä salia, kun silloin oli vielä niin halvat kuukausimaksut. Aluksi kaikki oli minusta ok, kun kävin pääasiassa jumpissa, jotka on ihan hyviä. Sitten innostuin salilla käymisestä enemmän ja pian tuli samat ongelmat vastaan kuin muillakin täällä. Eli käsipainot kymppiin asti, ei kyykkytelinettä eikä penkkitelinettä, ei ylä- eikä alataljaa. Hilavitkuttimia (niin kuin punttipenttimieheni sanoo) on kyllä paljon. Nyt viikko jäsenyyttä jäljellä ja rupean käymään perus äijäsalilla. :rock:

Mä olen käynyt nyt vajaan vuoden Myyrmäen LadyLinella ja ollut ihan tyytyväinen. Onhan tuo kuukausimaksu (60 €) aika kova opiskelijan kukkarolle mutta tuleepahan ainakin käytyä.

Salin puolella on monipuolisesti laitteita, ainoastaan oon kaivannut "tavallista" jalkaprässiä ja vapaiden painojen luokse peiliä (ihmettelen miksei sellaista ole!). Aerobisista laitteista löytyy kahdenlaisia kuntopyöriä, stepperit, CardioWave -ellipsistepperit ja juoksumatot, pari kappaletta kaikkia.

Käsipainoja on varmaan ainakin 20 kg:oon asti :thumbs: , tosin en ole kertaakaan nähnyt että kukaan käyttäisi suurempia kuin 10 kilon puntteja.. paitsi minä :D Aika perus "leidimeininki" tuolla punttipuolella, ihan oikeasti en ole törmännyt yhteenkään joka vetäisi tosissaan hampaat irvessä.

Punttisalia ja pukuhuoneita rempattiin kevään aikana, mikä lisäsi viihtyvyyttä. Jumppia on monipuolisesti, tosin vietän enemmän aikaa painojen kimpussa. Harmittaa vaan kun jotkut ihmiset ei osaa laittaa esim. levypainoja takaisin paikoilleen :curs: Siinä asiassa on meillä naisille ilmeisesti oppimista..

Itse käyn loimaan salilla ja kyllä siellä painoissa piisaa samoin muissa eli penkissä jen . Tunneista olen tykännyt ja ohjaajat on melko tiukkoja:whip: joten avuhtia saa arseeseen hyvinkin jos sitä kaipaa. salilal tosin on paljon ns juoruilua ja harvat siellä hampaat irvessä mitään väänää joten jsokus saahävetä omaa treeniään kun tulee ähistyä enemmänkin:nolo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom