käykö joku Lisätöissä!?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HooEee
  • Aloitettu Aloitettu
Käykö porukat paljon lisätöissä varsinaisen päivätyönsä(koulunsa) lisäksi?

Itelleni pitäisi löytää joku lisätyö, mutta mihinkään ovelle tai vartioon en lähde. ei ole minun ala.

Johonki vois lähtee siivoomaan:eek: ,muuta ei sekään paljoa innosta. Etätyötä olen etsinyt vaan ei löydy mistään, joten jos teiltä sais jotain ideoita niin :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Päiväduunin lisäksi baarimestarina joka perjantai ja lauantai. 60h / viikko koko tämä vuosi, mutta eihän minulla ole opintolainaa enää kuin 8000 euroa...

Juu koulun ohella kahtena tai kolmena iltana viikossa K-Supermarketin hevi-osastolla (=hedelmä-vihannesosasto) :D En voi kyllä suositella kenellekkään... Mut on se kivempaa ku kassalla oleminen, sitäki joutuu välillä tekeen. Mut pääasia et rahaa tulee, vaikka palkka onki tosi paska... :thumbs:

Miten olisi mainosten jakaminen tai vaikkapa ihan lehtienkin. Varsinkin sellaiset lehdet jotka jaetaan inhimilliseen aikaan ja jotka eivät mahdollisesti ilmesty joka päivä.

Joo, opiskelujen ohella olen töissä vakuutusyhtiössä.. Homma ok,palkka kohtuullinen ja riippuen firmasta työpäiviä saa hyvin sovittua. Yhtiöissä löytyy nykyään aika paljon hommia myös osa-aikaisesti, kuten buukkaamaan aikoja vaki-työntekijöille,"keskus-neidin" hommat,vakuutusten syöttö ja jos vähänkään perehtyneisyyttä löytyy ni ei oo rajoja.. Eikä vakuutusyhtiöt mitään mörköjä ole tai 'yli-tylsiä' duunipaikkoja. Kannattaa kysellä!

Tässä vuan yksi itea..

Originally posted by mtk77
Miten olisi mainosten jakaminen tai vaikkapa ihan lehtienkin. Varsinkin sellaiset lehdet jotka jaetaan inhimilliseen aikaan ja jotka eivät mahdollisesti ilmesty joka päivä.

Joo Hesaria olisin jo ajat sitten lähteny jakamaan, mutta kun ei ole autoa ja autoa ei ole koska ei ole toista duunia....n round n round we go :(

Originally posted by mtk77

Törkeen paska palkka on kaikissa muissa paitsi sanomalehtien jakamisessa.

Siksi keski-ikä on noilla mainostenjakajilla aika alhainen. Ainoo duuni mitä sen ikäinen voi saada. Ainakaan ilman suhteita helposti.

Originally posted by maximillian
Törkeen paska palkka on kaikissa muissa paitsi sanomalehtien jakamisessa.

Siksi keski-ikä on noilla mainostenjakajilla aika alhainen. Ainoo duuni mitä sen ikäinen voi saada. Ainakaan ilman suhteita helposti.

Pitää varmasti paikkansa, mutta joissain tapauksissa pienestäkin lisästä saattaisi olla merkittävää hyötyä.

Originally posted by HooEee
Joo Hesaria olisin jo ajat sitten lähteny jakamaan, mutta kun ei ole autoa ja autoa ei ole koska ei ole toista duunia....n round n round we go :(

Pyörällä vaan, niin sitä muutkin ovat tehneet :thumbs: Samalla tulee aamuaerobiset hoidettua...

En harrasta työntekoa :)

Koulu on aikojen osalta sellaista että ei siinä ohessa kerkeä paljoa töissä käymään.

Koulun ohessa tulee tuolla ovella seisoskeltua. Eikä tuonne paikkaan missä minä oon kaappi-look ole välttämättömyys. Mut eihän toi nyt maailman parasta hommaa todellakaan oo mut minkäs teet kun opintotuki ei riitä mihinkään.

No mä oon Adecon kautta saanut liukuhihnahommaa. Se on siis rekrytointipalvelu. Jatkan ehkä opiskelun ohessa tuolla tehden viikonloppuja kun kerkee. Pitää kanssa kattoo noi tulorajahommat opintotuen kannalta, että paljon sitä duunia viittii tehä.

Kannattaa muuten laskea _TARKKAAN_ ne opintotuen tulorajat, nykyään se on onneksi helpompaa ja ehkä jopa inhimillisempää kun rajat on koko vuoden ansaitsemisille.

Nimimerkki. Maksussa KELAlle 19000mk takaisin (pitkä juttu..outoja "korkojen" laskusääntöjä puitu oikeudessa asti)

Mutta tulee taas nykyään tehtyä pientä atk-hommaa opiskelujen ohella ja haikailtua "Oman alan" hommia samalla ympäri suomea, mieluiten tietenkin tästä Kuopion seudulta (kauppatieteen/rahoitus/henkilöstöhallinto) mutta eihän niitä löydy koskaan kuin suhteilla.

Originally posted by Nike
No mä oon Adecon kautta saanut liukuhihnahommaa. Se on siis rekrytointipalvelu. Jatkan ehkä opiskelun ohessa tuolla tehden viikonloppuja kun kerkee...

Toihan voisi olla hyvä idea. Minkälaisia tunteja teet kk?

Originally posted by Dachar
Kannattaa muuten laskea _TARKKAAN_ ne opintotuen tulorajat, nykyään se on onneksi helpompaa ja ehkä jopa inhimillisempää kun rajat on koko vuoden ansaitsemisille.

Nimimerkki. Maksussa KELAlle 19000mk takaisin

Pieleen meni laskut täälläkin,maksussa kelalle 2000 €. :curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom