Kävikö jenkit kuussa?

Ikä
57
Katsoin eilen silkasta uteliaisuudesta tämän videon:
http://video.google.com/videoplay?docid=-1138935117048624484&q=moonlanding

Eli lyhykäisesti kyseisessä ohjelmassa kyseenalaistetaan jenkkien kuussakäynti. Googletin lisää samasta aiheesta, ja löytyihän sitä sälää vaikka kuinka paljon. Ottamatta kantaa siihen mikä voisi olla totta ja mikä ei, suosittelen katsomaan tuon linkin videon.. helkutin mielenkiintoinen ja ajatuksia herättävä. Pisti myös miettimään sitä kuinka maailmankuvamme on meille "syötetty" median, ympäristön, kulttuurin ja oppikirjojen kautta (tällä en nyt tarkoita tätä moon hoax juttua, vaan ylipäätäänsä kaikkea dataa mikä annetaan totuuksien muodossa). Kriittisessä ajattelussa ei mitään vikaa, tosin paranoidisuuden puolellekaan ei kannata vajota. Kuten Jope Ruonansuu laulaa: "aatteleppa itee, ihan itee".

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mielestäni olen itse aikanaan katsonut tuon televisiosta... ja kyllähän moni noista ihan uskottavilta kuullostaa.

Tosin ymmärtääkseni kaikki tuossa dokumentissa esitetyt väitteet on kumottu myöhemmin. Se joka jaksaa voi jostakin googlettaa. Ja on tästä tainnut aikaisemminkin olla keskustelua.

Mielestäni olen itse aikanaan katsonut tuon televisiosta... ja kyllähän moni noista ihan uskottavilta kuullostaa.

Tosin ymmärtääkseni kaikki tuossa dokumentissa esitetyt väitteet on kumottu myöhemmin. Se joka jaksaa voi jostakin googlettaa. Ja on tästä tainnut aikaisemminkin olla keskustelua.
Tuli tellusta joskus tuo dokkari, jossa kumottiin pätkän väitteet. Joku bbc:n dokkari taisi olla.

Ahaa.. pitääpä lukea ketju läpi. Veijo on aina myöhässä.. arvelinkin että täällä on asiaa puitu aiemmin :)

Onko tuossa hörhöttelyssä mukana Alex Jones?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom