Käsitreenistä

Salin roinapellet vittuili taas pukkarissa käsistä ja se saa nyt loppua. Lyökääs pojat pöytään sellainen käsitrenit että oksat pois!

Tähänasti oon tehnyt kahtena päivänä viikossa habat ja ojentajat Scott, käsipaino ja tanko liikkeillä. Mitäs muuta tarvitaan? Pitäiskö talja ottaa mukaan?

Kehitys tapahtuu palautumisen aikana :)

edit: keho korjaa lihassoluja silloin, treeni käytännössä rikkoo niitä.

Itellä pelaa kun kaks reeniä viikossa toinen 6:sia ja toinen 15:sia. yks liikepari superina 4-6 sarjaa.

Njooh. Käsiä vois treenata vaikka 6 kertaa viikossa jos siihen totuttautuu. Mutta ei siitä sen enempää.

Ei niihin käsiin ole mitään taikatemppua. Tuskin ne mitenkään erikoisesti kovempaa kasvaa millään toisella ohjelmalla. Kokeile tota EDT:tä. Muista myös, että muun kropan treenit näyttelevät vähintään yhtä tärkeää osaa treeneistä; kovat leuanvedot, soudut, punnerrukset sun muut antavat hittiä käsille.

Itselle tuntuu purevan vaihteeksi raskaat liikket pienillä toistomäärillä ja hieman vapaammalla tekniikalla ja toistoissa ei mennä yli kuuden mutta sarjoja tehdään sit enempi. Aika fiilis pohjasta hommaa eli en tiiä onko mitään järkeä. Myös raskaiden dippien ottaminen ohjelmaan on varmasti vaikuttanut lisääntyneeseen ympärysmittaan olkavarressa.

Tuloksia tulee kovalla reenillä ja muista vaihtaa reeni ohjelmaa säännöllisin väliajoin niin rasitus on erillainen käsille..minkäs teet jos roinaajat nauraa??jos ne reenaa kovaa ja niil on puhtaat aineet niin ei siinä natuna perässä pysy (itse reenaan välillä roinaajien kans ja kehitys niil on kovaa)!!mutta aikansa kaikkea katotaan kuka viimesenä nauraa!!aineilla on aina haittansakkin!!:rock:

No ei sillä, että olisin todellakaan mikään körmy, mutta ainakin kavereiden mukaan on nuo kädet kehittyny hyvin. Niistä on tullu parhaat kommentit. :D

Omiin hauis- ja ojentajaliikkeisiin on kuulunut esim. (suoria ja epäsuoria):

- Hauis tangolla seisten
- Hauis käsipainoilla istuen
- Hammer
- Hauis taljassa
- Leuanveto

- Kapea penkki
- Dippi
- Ojentaja taljassa
- Ranskalainen
- Pystypunnerrus

Ei siis suinkaa noita yhdessä treenissä, mutta tuossa on pääasialliset liikkeet, joilla olen käsiini saanut kokoa. Yleensä olen vetänyt ensin raskaammat liikkeet, ja lopuksi vitkutukset.

Toisilla kasvaa kädet, toisilla tissit. Geeneistä kiinni, mutta voin kyllä suositella noita liikkeitä anyway.

Edit. Niin ja roinaajia en käyttäisi kehityksen mittarina. Kyllä niillä jossain vaiheessa lerssi lerpsahtaa. :D

Mites, tosta EDT.stä kysyisin vielä. Onko mitään järkeä kokeilla tota Dieetilliä? Itelläni kädet tulee muuta kroppa vähän jäljessä, ja käsille ja olkapäille olen muutenkin jo aika rankkaa painotusta kuukauden päivät vetänyt, niin olisiko EDT.stä kenties mitään apua, vielä kun dieetillä olen?

Tarkoitus olis dieetin loppuvaiheessa pitää sellanen viikon mittanen plussakalorijakso, ja sillon olis tarkotus kokeilla tota TTT-reeniä, jospa nää siimat vähän edes kasvaisivat, tai siis ettei dieetillä ne vähäsetki lihat katoa ;D

Mites, tosta EDT.stä kysyisin vielä. Onko mitään järkeä kokeilla tota Dieetilliä? Itelläni kädet tulee muuta kroppa vähän jäljessä, ja käsille ja olkapäille olen muutenkin jo aika rankkaa painotusta kuukauden päivät vetänyt, niin olisiko EDT.stä kenties mitään apua, vielä kun dieetillä olen?

Tarkoitus olis dieetin loppuvaiheessa pitää sellanen viikon mittanen plussakalorijakso, ja sillon olis tarkotus kokeilla tota TTT-reeniä, jospa nää siimat vähän edes kasvaisivat, tai siis ettei dieetillä ne vähäsetki lihat katoa ;D

Ei kannata dietille mitään spesiaalitreeni-metodeja kokeilla, koska dietillä sä et lihaksia kasvattele. Ihan perustreenillä pystyy ylläpitämään parhaiten lihojaan.

Mulla jäi vähän epäselväksi toi EDT kun nopeasti lukaisin läpi.

Siis, idea on tehdä kolme 15 minuutin "jaksoa" treeniä, joiden välissä 5 minuutin tauko.

Toistoja sarjoissa 10-12, ja liikkeitä jaksossa kaksi. Toinen ilmeisesti ojentajille ja toinen hauiksille (ei joku viittis suomentaa noita liikeitä?).

Sitä en tajunnut että kuinka monta sarjaa tuossa sitten tehdään, ja siihen kai pitäisi jotenkin onnistua tuhlamaan 15 minuuttia aikaakin viellä?

Back
Ylös Bottom