Käsipainot

Onko jollain täällä kokemusta täysin vastaavasti tai samalla toimintaperiaatteella toimivista käsipainoista (katso linkki)?
http://www.sport-tiedje.fi/fi/Hammer-Finnlo-Vario-Tech-25-kg-kasipainot-HAM-VARIO-TECH

Tuumailen tilaisinko kuvan merkkiset tai vastaavat, mutta suuremmalla maksimipainovaihtoehdolla. Käytettynä olen katsellut näitä eBaysta. Siellä ihan fiksun hintaisiakin. Kotikäytössä olisi kivat, kun saa vaihdettua painoa ilman sen kummempaa säätämistä. Ja muotoilu olisi oivallinen, ettei lapseni loukkaisi itseään, jos sattuisi pääsemään käsiksi painoihin. Treenaan tällä hetkellä enimmäkseen kotona, salilla enää vain satunnaisesti.

Olisi kiva tietää muiden kokemuksia näistä - ensisijaisesti toimiiko tuo levyjen lisäys/poisto ko. tekniikkana yleensäkään ja miltä treeni on tuntunut tällaisilla?

Hei, jos jollain on myynnissä 2 x säädettävät käsipainot, joissa rautaa molemmissa 30kg tai enemmän niin kerro toki hintasi!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Halvalla näyttäs lähtevän eli iha perus puntteja suosittelen jos et miljodööri ole. Itellä kotona treenaan ja 1,5 vuotias poika leikkii punteilla mukana ja kunha leikin/ treeenin päätteeks heittää jemmaa sellasee paikkaa ettei lapsonen pääse ilman valvovaa silmää leikkimään raudoilla niin voit nukkua yösi hyvin :) Mut ilmeisesti tahdot kuitenki noi mitkä linkissä oli ja kelpo vehkeiltä vaikuttaa enempää en osaa sanoa..

Ei tässä (vielä) miljardöörejä olla, mutta tosiaan käytettynä olen löytynyt noita paikoitellen oikeasti huokealla hinnalla. Vertailuna halvimmat; eräässä suomalaisessa verkkokaupassa 30kg:n perinteiset säädettävät käsipuntit löysin hintaan 90€/kpl + toimituskulut n. 30€. Ja nyt edullisimmat kuvan kaltaiset painot löysin lähes samaan kappalehintaan - tosin ulkomailta.

Olen vain sen verran epäluuloinen luonne, että ilman referenssejä on aavistuksen vaikeampaa tehdä ostopäätöstä... Kiitoksia mielipiteestäsi! :)

Ps. Pahoittelen, että "mainostin" aiemmassa viestissäni. Tuli luettua palstan säännöt vähän jälkijunassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom