SUPERCARB 1kg -40%

Käsilihakset kadoksissa

Heissån kaikki! Uutta lihaa täällä. Olen salilla puskenut nyt aktiivisemmin parisen vuotta, sitä aijemmin pari kerta viikko ja lenkit päälle. Nyt käyn 3-4krt vko. Olen entinen uimari, ja luulin osaavani treenata. Pettymyksenäni nyt on lähinnä se että jalkaosastoon olen hiton tyytyväinen, lihasta on. Mutta kädet ovat kuin pulkannarut (karrikointi). Teen käsipäivinä normisti 3x15 käsipainoilla ojentajat,koukist. lisäksi tajlalla 3x10. Näissä hauislaitteissa en kykene tekemään kun vasurissa on 40% titaania kyynerpää täynnä nauloja, se sattuu. Käsipainoilla olen nyt alotellu sitä pudotussarjaa eli alotan 10kg-8kg-6kg 5-5-5 Niska/selkä suht ok, mutta miksi lempo soikoon mun hauislihas nimenomaan ei kasva? Teen myös jonki verran negatiivisia liikkeitä, ja ei...ihan vertailuksi; reisiympärys jännitettynä 52cm hauis taas 28cm. On jokseenki koomisen näköstä..olen siis 167/58 Auttakaa hyvät naiset, kiinnitän huomita että teen liikkeet oikein, että onko mitään muuta treeniä kun käspainot, tai muu liike? Leuanvotoakaa ko en jaksa ku 5 hätäsesti.. Etukäteen iso kiitos :puntti:: -toughMama78-

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Mä olen tehnyt hauista vaihtelevasti käsipainoilla, taljassa ja tangolla, ja olen mielestäni saanut jo vähän lihasta näkyviin (lähtökohta oli myös pulkannaru). :) Nyt olen parissa viime ohjelmassa tehnyt niin, että teen 12, 10, 8 ja 6 toiston sarjat niin että paino kasvaa joka sarjaan pykälällä. Muutenkin oon tehnyt 8-12 toiston sarjoja käsille.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Kerros vähän tarkemmin sun koko treeniohjelmasta. Selkä ja rintatreeni vaikuttaa myös käsien kasvuun joten onko saliohjelma ylipäätään kunnossa?

Kerros vähän tarkemmin sun koko treeniohjelmasta. Selkä ja rintatreeni vaikuttaa myös käsien kasvuun joten onko saliohjelma ylipäätään kunnossa?
Moi :) Kiitti, ömm selkää ylätaljalla 3x15, sekä tässä ojentajavekottimenna eteenpäin istuttuna, sekä iha selkää 10kg paino sylissä, samoilla toistoilla. Tangolla en oikein uskalla käden takia, tai ehkä häpeän, kun painojen pitäs olla niin pienet, vasurista puuttuu parin hermon toiminta ja pelkään että se tippuu. Punnerruksia teen, mutta vihaan niitä, lintsaan ne usein :P. Mä harrastan myös wing tsunia, ja luulis että kädet vaan vahvistuu, mutta ei..Jos jotai vinkkiä on, tai vaihtelua mitä voisin kokeilla? Ravinnon suhteen oon kans epäileväinen koska syön pääosin kasviksia,en punasta esim ollenkaan, pirtelöitä vetelen kun kerkeen..

Moi :) Kiitti, ömm selkää ylätaljalla 3x15, sekä tässä ojentajavekottimenna eteenpäin istuttuna, sekä iha selkää 10kg paino sylissä, samoilla toistoilla. Tangolla en oikein uskalla käden takia, tai ehkä häpeän, kun painojen pitäs olla niin pienet, vasurista puuttuu parin hermon toiminta ja pelkään että se tippuu. Punnerruksia teen, mutta vihaan niitä, lintsaan ne usein :P. Mä harrastan myös wing tsunia, ja luulis että kädet vaan vahvistuu, mutta ei..Jos jotai vinkkiä on, tai vaihtelua mitä voisin kokeilla? Ravinnon suhteen oon kans epäileväinen koska syön pääosin kasviksia,en punasta esim ollenkaan, pirtelöitä vetelen kun kerkeen..
Aivan, ymmärrän. Ehkä sinun olisi syytä ottaa itsellesi käyttöön joku hyväksi havaittu lihaksen kasvatukseen tarkoitettu ohjelma, jota voisit modata hieman sen mukaan mitä pystyt tekemään ja mitä et. Onko salilla jossa käyt henkilökuntaa joka voisi katsoa ohjelmaa ja tekniikoita kanssasi? Ehkä olisi hyvä tehdä esim. 2-jakoinen ohjelma vaikka ylävartalo - alavartalo tai vetävät lihakset - työntävät lihakset -jako eli joka toinen kerta treenataan toinen ja joka toinen kerta toinen. Itse esim olen tykännyt alavartalo - ylävartalo -jaosta kovasti.

Ohjelmassa pitäisi olla selälle soutuja, taljoja, leuanvetoa esim. avustettuna - rinnalle käsipainopenkkiä, rintaprässiä, olkapäille pystypunnerrusta, soutuja, dipit ja hauista käsipainoilla / tangolla + taljassa molempia (ojentaja - haba) niin varmasti alkaa kädetkin vahvistua mikäli syöt tarpeeksi. Lihas tarvitsee kasvaakseen (ylimääräistä)energiaa eli syödä pitää jos tuloksia haluaa. Syötkö kananmunia? Pähkinöitä, siemeniä, linssejä... rasvoja monipuolisesti jne? Kolmas syy siihen miksi haba ei kasva (ohjelman ja ruokavalion jälkeen) voi olla se, että et saa oikeaa tuntumaan treenattavaan lihakseen tai rasitus ei ole riittävän intensiivistä / kovaa. Jos hauista treenataan niin tuntuma pitää olla hauiksessa eikä missään muualla eli ajatus mukana.

Tiuskista komppaan. Jos ylävartalosta puutuu lihasta, niin hormoonivasteen kannalta vetävät/työntävät olisi varmasti parempi vaihtoehto. Ylä/alakroppa -jaossa on suurempi riski sille, että epäsuhta käsien ja jalkojen välillä vain kasvaa.

Ongelmasi ei ikinä tule poistumaan, jos nolostelet pienien painojen käyttöä tuntuman hakemisessa. Eli riittävän pienet painot käyttöön kunnes tuntuma löytyy, ja sitten maltillisesti lisää vastusta. Testaa kaikkia mahdollisia otteita ja kahvoja, jotta löydät kivuttomat tekniikat, remmejäkin voi käytää jos puristusvoima on ongelma. Kannattaisi varmaankin käydä myös fysioterapeutilta kyselemässä kuntoutusohjeita operoidulle kädelle.

Kiitos neuvoista, tosi ystävällistä :) Toi fysiolla käynti ei ole ollenka huono, käsi meni useampi vuosi sitten, ja olen varmasti oppinut vaikka mitä virheasentoa sen kanssa. Ton ravinnon suhteenki mun pitäs tehä täys remontti, ongelma on päässä, mä pelkään rasvaa..???? Ja vaikka kuinka tiedän ettei syömättömyydellä tule tuloksia niin toimin lähes alitajusesti niin ettei vaan tule liikaa kaloreita.
Nytkun täs on avautunu niin huomaa kui paljo loppupelissä on tehny virheitä vaik kuvittelee pärjäävänsä omineen, varmaa joku perusfinne ominaisuus :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom