Heissån kaikki! Uutta lihaa täällä. Olen salilla puskenut nyt aktiivisemmin parisen vuotta, sitä aijemmin pari kerta viikko ja lenkit päälle. Nyt käyn 3-4krt vko. Olen entinen uimari, ja luulin osaavani treenata. Pettymyksenäni nyt on lähinnä se että jalkaosastoon olen hiton tyytyväinen, lihasta on. Mutta kädet ovat kuin pulkannarut (karrikointi). Teen käsipäivinä normisti 3x15 käsipainoilla ojentajat,koukist. lisäksi tajlalla 3x10. Näissä hauislaitteissa en kykene tekemään kun vasurissa on 40% titaania kyynerpää täynnä nauloja, se sattuu. Käsipainoilla olen nyt alotellu sitä pudotussarjaa eli alotan 10kg-8kg-6kg 5-5-5 Niska/selkä suht ok, mutta miksi lempo soikoon mun hauislihas nimenomaan ei kasva? Teen myös jonki verran negatiivisia liikkeitä, ja ei...ihan vertailuksi; reisiympärys jännitettynä 52cm hauis taas 28cm. On jokseenki koomisen näköstä..olen siis 167/58 Auttakaa hyvät naiset, kiinnitän huomita että teen liikkeet oikein, että onko mitään muuta treeniä kun käspainot, tai muu liike? Leuanvotoakaa ko en jaksa ku 5 hätäsesti.. Etukäteen iso kiitos : -toughMama78-