Käsien ristimisen vaikeudesta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja o_virta
  • Aloitettu Aloitettu
Kun ristin käteni, ovat sormeni niin, että vasemman käden sormet dominoivat, eli vasemman käden peukalo on päällimmäinen sormi.
Jos yritän laittaa oikean käteni dominoivaan asemaan, niin tunne on silloin vammainen.
Olen vasenkätinen.

Kumman käden sormet teillä dominoi ja kumpi kätisiä olette? Teen tästä tutkimuksen (tai sitten en).
:arvi:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oikeakätinen, vasemmat päällä.

EDIT: ja mainittakoon vielä, että voin pelata sählyä kummin päin tahansa. Ja vaikka olen oikeajalkainen, niin lautailen oikea jalka edessä. Myös jalkapalloa osaan pelata kumminpäin vaan... Siis potkasta.

Oikeakätinen ja vasen peukku dominoi :D Oikeajalkainen myös, mutta lasketellessa oikea jalka edellä.. Tottumiskysymys, hyvin pitkälti.

South pole, ja oikea peukku päällä. Mä tosin käytän tietokoneen hiirtä oikeella kädellä ja ammun kiväärinperä oikeella olkapäällä. Mailoissa käytän rightiä.

Oikea kätinen, vasen peukku päällä. Fudiksessa oikea jalka parempi, jääkiekkoa ja sählyä pelaan oikea käsi alhaalla, lumilautailussa regular eli vasen jalka edessä.

Niin ja vasen käsi on ehkä aavistuksen vahvempi.

Vasenkätinen ja vasen peukku on lady domina.
Jalkapalloa potkin paremmin oikealla ja salibandyssä/jääkiekossa mailana on right.
Oikea käsi on vahvempi.

Originally posted by Dynamite
Vasenkätinen ja vasen peukku on lady domina.
Jalkapalloa potkin paremmin oikealla ja salibandyssä/jääkiekossa mailana on right.
Oikea käsi on vahvempi.

Tottumiskysymyksiä. Oikeakätinen, vasen peukku päällä, oikea kinttu parempi fudiksessa, vasen jalka edellä lautaillessa, lapaseen vedän oikealla ja mailapeleissä airo on right, koska kakarana naapurissa asui lätkän pelaaja, joka pelasi rightilla ja lahjoitteli mulle mailoja.

Mistä alkuperäinen muuten oli keksinyt alkaa pohdiskella käsien ristimisen hienouksia? Rippikoulu meneillään?

Originally posted by IronMind
Mistä alkuperäinen muuten oli keksinyt alkaa pohdiskella käsien ristimisen hienouksia? Rippikoulu meneillään?

Eilen illalla vain pälkähti mieleen... Taitaa olla liikaa vapaa-aikaa:(

:itku: I'm so lonely

Oikeakätinen, oikea peukalo päällä, potkin palloa oikealla, mailapeleissä left, korkeushypyn ponnistus oikealla jalalla. Elikkä olen hyvin oikeapainotteinen.

Vasen peukalo on päällimmäisenä, olen kuitenkin oikeakätinen. Ponnistava jalka on vasen, loikassa oikea. Vasen käteni on kuitenkin oikeaa vahvevmpi...

Oikeakätinen ja vasen peukku päällä. Harrastaessani rullalautailua ajanjaksona jolloin bensiini maksoi vielä alle 4 markkaa litra, oikea jalka edellä.

Oikeakätinen, oikea peukku päällä. Lätkässä mailana on left, jalkapalloa potkin paremmin oikeella ja lumilautainen vasen jalka edellä.

Oikeakätinen, oikea peukku päällä. Prkl kun ei oikein tuo käsipainolla ojentajaliikekään onnistu hyvin kuin noin eli oikea peukku päällä, on niin paljon tullut rukoiltua, heh...Lätkässä rightti, ponnistusjalka oikea. Oikea käsi ja vasen jalka heikommat. Jo kuukauden reenannut puntilla jalkaliikkeissä vain vasuria, kaksi kertaa viikossa. Eiköhän voimaero tasoitu...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom