Käsi oikuttelee

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja yani
  • Aloitettu Aloitettu
Kävin viime torstaina lekurissa ottamassa verikokeen. Käsi jäi kuitenkin melko kipeäksi taipeesta ja äsken huomasin hieman tummentuneen (vihreähkön) n. 5cm mustelmakaistaleen taipeessa. Se on melko kosketusarka.

Onkohan tässä aika suunnistaa lääkäriin vai mitä ihmettä tämä on? Tuntuupas aika :david: kirjoittaa tätä tänne, mutta menköön.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kun minulta joskus otettiin verikokeet ennen polvileikkausta, taisi käydä hieman samalla tavalla. Kosketusarka mustelma jäi, mutta parantui kyllä itsestään. Vissiin vaan neula tökännyt hieman reikää enemmänkin siihen suonen reunaan, josta sitten on päässyt verta purkautumaan. Näin minulle siis selitettiin, kun kyselin sitä seuraavana päivänä ennen leikkausta.

Edit: Ja tosiaan, kyynärpään taivuttaminen teki hiukka nihkeää minullakin. :)

Mulla kävi kanssa kerran noin. Oli vielä aika iso ja ilkäen näköinen alue. Mutta aika pian se lähti pois. Eli ei hätää.

Jeps. Kiitän vastauksista. Ihmetytti vain kun näytteestä on viikko ja se tuo häijyn näköinen räiskäle ilmestyi vasta nyt. :)

jos ei häivy parin päivän sisällä tai tulee kipeemmäksi niin lääkäriin vaan.Tai sitten voi soittaaa että mikä siinä voi olla.

Pitäisi parantua itsestään. Mulla kävi joskus noin, kun menin typeryyttäni salille verikokeen jälkeisenä aamuna. Tuli pumpattua habaa vähän liikaa ja käteen tuli just tollanen vihertävä mustelma. Pari päivää oli tosi kipeä ja sit lähti.

yani sanoi:
Jeps. Kiitän vastauksista. Ihmetytti vain kun näytteestä on viikko ja se tuo häijyn näköinen räiskäle ilmestyi vasta nyt. :)

Oho, mä ohitin ton postin. Tuskin se kuitenkaan on mitään vaarallista..

Kaikki vaan lääkäriin jos on esim. tikku sormessa...tai mustelma verikokeen jälkeen. tai mummo potkassu perseeseen....riittää siinä lekureillekin hommia.

:hyper:

kysy ensin vaikka mammaltas...jos vaikka puhaltais pipiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom