Kännykkä, jossa on nauhuri?

Haluaisin ostaa kännykän, jossa on sellainen tavallinen nauhuri, jolla voin äänittää puhetta ympärilläni? Olettaisin että sellaisikin on, joihin mahtuu minuutti/tuntitolkulla puhetta. Osaisko kukaan suositella? En tarvi mitään mp3-ominaisuuksia tai videokameroita tai muuta sellaista mitä en kuitenkaan osaisi käyttää, mutta ah kun saisi nauhalle seuraavan kerran kun pultsari taas avautuu sporassa tai vaimoke :haart: lupaa ettei enää siirtele mun tavaroita sisustuksen nimissä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Öh, eikös noissa vähänkään kehittyneemmissä ole erikseen myös nauhuri? Tosin harvassa on sellainen jonka löytäisi ilman 5min surffailua valikoissa... :jahas:

6230i, 512 kortti sisään niin mahtuu pitkä pätkä. Eikä ole pahan kokoinen puhelin, toimii myös sähköposti ja välttää 1,3mp kamera. hinta lienee n.300e

Belmondo sanoi:
Haluaisin ostaa kännykän, jossa on sellainen tavallinen nauhuri, jolla voin äänittää puhetta ympärilläni? Olettaisin että sellaisikin on, joihin mahtuu minuutti/tuntitolkulla puhetta. Osaisko kukaan suositella? En tarvi mitään mp3-ominaisuuksia tai videokameroita tai muuta sellaista mitä en kuitenkaan osaisi käyttää, mutta ah kun saisi nauhalle seuraavan kerran kun pultsari taas avautuu sporassa tai vaimoke :haart: lupaa ettei enää siirtele mun tavaroita sisustuksen nimissä.
Kyllähän se löytyy melkein joka puhelimessa missä on mms viesti toiminnot.
monesti löytyy mms viesti valikosta. "ääniviestin" nimellä.

TheSami sanoi:
6230i, 512 kortti sisään niin mahtuu pitkä pätkä. Eikä ole pahan kokoinen puhelin, toimii myös sähköposti ja välttää 1,3mp kamera. hinta lienee n.300e

On muuten ihan muiltakin ominaisuuksiltaan yksi parhaista puhelimista tällähetkellä. löytyypi mm. edge ja bluetooth. ja mahtuu taskuun :)

topi sanoi:
Kyllähän se löytyy melkein joka puhelimessa missä on mms viesti toiminnot.
monesti löytyy mms viesti valikosta. "ääniviestin" nimellä.
Mahtuuko niihin sitten pitkiäkin ääniviestejä? Vai onko fiilis kuin vastaajaan puhuisi, että kohta piippaa.
6230i näyttää kyllä hienolta, melkein liian hienolta mun kouraan. Nokia olis kyllä sikäli passeli että edellisetkin on ollut, eli ei herätä muutosvastarintaa.
(Mulla on tosiaan elämäni _toinen_ kännykkä hajoomassa, ja koht pihalla noista uusista ulottuvuuksista.)

Ääniviesteissä taitaa tulla raja vastaan siinä että mms-viestiin ei mahdu kuin tietty määrä dataa mukaan. Samoin esim ton luurin ottamat kuvat ovat sen verran isoja että eivät mahdu pienentämättä. Puhelin pienentää ne automaattisesti jos mms-viestinä lähettää. Mutta kyseisellä luurilla voi lähettää kuvia myös mailin liitetiedostona.

Työn puolesta joutuu askartelemaan noiden luurien kanssa. 6230i on kyllä hyvä luuri tuohon hintaan.

Siemens CX75. 75 minuutin pätkän suostuu ihan omaan muistiinsa vetelemään nauhuritoiminnossa + vakiona 128mb muistikortti.

Mä kattelin tuola rautakaupassa myytiin rullamittaa, johon oli mahdollisuus nauhottaa omaa puhettansa, eikä hintakaan ollu muistaakseni paljon tavallista rullamittaa kalliimpi. Tarkotus on varmaan puhua siihen niitä mittaus tuloksiansa, mutta toimii varmaan monessa muussakin paikassa. Heh, kaikkee ne saksalaiset keksii!

Siemens pitää testata. Luulis tosin että alle 200 € sais jonkin tavallisen mallin missä on nauhuri, mutta ilmeisesti se tulee videoiden ja gps:n yms megamultimedian kylkiäisenä.

edit, siinähän se tuli, ostan rullamittaa taskuun, eikä hintakaan satuta.

keijo s sanoi:
Öh, eikös noissa vähänkään kehittyneemmissä ole erikseen myös nauhuri? Tosin harvassa on sellainen jonka löytäisi ilman 5min surffailua valikoissa... :jahas:

5140i:ssä on ainakin se hyvä toiminto, että saa sen vasemman valikkonapin taakse valittua itse kaikki toiminnot sellaiseen ns. pikavalintalistaan. Saa hankalassakin valikossa olevat toiminnot kätevästi yhden napin taakse.

Mulla on nokian 5140 ja siinä se ainakin nauhuri ja saa juuri tuon pikanapin taakse. Sillä on hyvä nauhotella illalla kavereiden kännipöhinät ja sitten seuraavana aamuna muistuttaa mitäs tapahtukaan! Muisti ei ole kuitenkaan iso (4mb) niin siihen ei pitkää pätkää nauhoitusta mahdu!

Riittääkö tuo 5140i:n muisti (3.5mb) mihinkään? Turha maksaa lisäominaisuuksista jos niitä ei mahdu käyttämään ja jos 3220-teinipuhelimen saa 60€ halvemmalla, ja siinä on jopa megan isompi muisti.
Toinen, kuinka helppo homma on imuttaa kotona koneelle nuo valokuvat/videokuvat/ääninauhat/crazyfrogit? Onnistuuko tällaiselta tekniikan torspolta?
Niin kiits kaikille vastaajille muuten.

Belmondo sanoi:
Riittääkö tuo 5140i:n muisti (3.5mb) mihinkään? Turha maksaa lisäominaisuuksista jos niitä ei mahdu käyttämään ja jos 3220-teinipuhelimen saa 60€ halvemmalla, ja siinä on jopa megan isompi muisti.
Toinen, kuinka helppo homma on imuttaa kotona koneelle nuo valokuvat/videokuvat/ääninauhat/crazyfrogit? Onnistuuko tällaiselta tekniikan torspolta?
Niin kiits kaikille vastaajille muuten.

5140 ja 3220 vaativat siirtelyyn kaapelin 49,- tai 5140 infrapunan. 6230i:ssä on bluetooth tai sitten helpoin mahdollinen on ottaa muistikortti ja liittää se suoraan koneeseen jos koneessa sattuu olemaan kortinlukija.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom