Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Etkai sää oo se kemiläinen joka voitti aina kaikki kaverit baareissa ja tuli kisoihin tietysti kanssa "voittamaan".....? ;)aziz[Fin] sanoi:Viime vuonna tuli käytyä huvikseen kempeleen zeppelinessä karsinnoissa kokeiltua, mut eipä taia enään innostaa homma sen vertaa..

mölliskö sanoi:Etkai sää oo se kemiläinen joka voitti aina kaikki kaverit baareissa ja tuli kisoihin tietysti kanssa "voittamaan".....? ;)![]()
En kai mä mitään tullu voittamaan ,kokeilemaan vaan.. Eipä siinä paljon jakoja ollu ,aivan eri homma ku baarissa kännissä vääntämiset.. Ookkos ite menossa kisaamaan?Oon tietysti! Muistakko nää mua? Mää taisin sua houkutella meidän reeneihinkin mutta ei oo jätkää näkyny....:D (Mää muuten olin ittekkin sillon harrastanu vasta pari kk ja sitten kuukauden päästä niissä SM:issä sain oikealla pronssia....aziz[Fin] sanoi:Hehee sama mies..En kai mä mitään tullu voittamaan ,kokeilemaan vaan.. Eipä siinä paljon jakoja ollu ,aivan eri homma ku baarissa kännissä vääntämiset.. Ookkos ite menossa kisaamaan?
Eihän ois akasta uskonu...:D )
:whip:mölliskö sanoi:Oon tietysti! Muistakko nää mua? Mää taisin sua houkutella meidän reeneihinkin mutta ei oo jätkää näkyny....:D (Mää muuten olin ittekkin sillon harrastanu vasta pari kk ja sitten kuukauden päästä niissä SM:issä sain oikealla pronssia....Eihän ois akasta uskonu...:D )
Kaikki vaan paikalle kokeileen tai muuten vaan kaljalle! Mukava nähdä pakkislaisia!:whip:
Niinhän sä houkuttelit mut eipä oo oikeis ollu aikaakaan ja sit ku on tota matkaa kuites.. Sullahan meni sit hyvin ne kisat :kippis1: ,tänä vuonna sit vain kirkastamaan mitalia
Kattoa jos sattuis oleen sielläpäin sillon niin tulla kattomaan kisoja ja morjestaan sua tietes 
Joo, Aziz on hyvin kuvissa. Ja yhdessä väännösähän jätkä melkein vie Artoa... (se meidän valmentaja)Weeboom sanoi:Aziz, mulla taitaa olla meidän vääntöjä dvd:llä tuolta kisoista kempeleeltä jos oot se joksi luulen.
Weeboom sanoi:Eiköhän sitä vois tulla sm-paikan hakeen![]()
78-kilosiin pitänee mennä.
Aziz, mulla taitaa olla meidän vääntöjä dvd:llä tuolta kisoista kempeleeltä jos oot se joksi luulen.
Mites sulla kisat meni?mölliskö sanoi:Joo, Aziz on hyvin kuvissa. Ja yhdessä väännösähän jätkä melkein vie Artoa... (se meidän valmentaja)
hehee joo melkein...Joo paino on kyllä muutaman kilon vähemmän ku profiilis. Niin SM-kisat vai mitkä? Viime vuonna olin 70-kilosis, meni vähän vituilleen ja huono tuuri kaavios niin olin viides. Tuolla kempeleellä taisin olla oikeella toka ja turhalla kädellä 3.aziz[Fin] sanoi:Juu luultavasti, eipä meitä siellä montaa ollu.. Sä just vielä pääset siihen 78:n sarjaanMites sulla kisat meni?
Millon muka.........??!Lumimies sanoi:Mölliskö on niin keskittynyt kisoihin että meinas eilen jäädä mun Sorsan alle![]()
Enhän mää etes oo ollu perjantaina missään!Weeboom sanoi:Joo paino on kyllä muutaman kilon vähemmän ku profiilis. Niin SM-kisat vai mitkä? Viime vuonna olin 70-kilosis, meni vähän vituilleen ja huono tuuri kaavios niin olin viides. Tuolla kempeleellä taisin olla oikeella toka ja turhalla kädellä 3.

No ihan jees, harmittaa vaan ku tuli kaavios 1. ja 2. vastaan, kolmosta ja nelkkua vastaan en päässy ees vääntään :|aziz[Fin] sanoi:Juu niin niitä sm-kisoja tarkotin. No eihän se kuites huonostikkaan, sit tänä vuonna vain parantamaan..![]()