Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

mölliskö

Nääkkö nää nää nää´ät?
VIP
ChatGPT Image Nov 29, 2025 at 08_55_50 AM.webp

Eipä muuta kuin Oulunsalon Torpalle torstai oluelle ja samalla katsomaan tai kisaamaan!:)

(SM-kisat 27/5-06 Joutsassa)

Liitteet

• Kuva013.webp
    Kuva013.webp
    42,2 KB · Katsottu: 603
  • Kuva014.webp
    Kuva014.webp
    47,2 KB · Katsottu: 431
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Viime vuonna tuli käytyä huvikseen kempeleen zeppelinessä karsinnoissa kokeiltua, mut eipä taia enään innostaa homma sen vertaa..

aziz[Fin] sanoi:
Viime vuonna tuli käytyä huvikseen kempeleen zeppelinessä karsinnoissa kokeiltua, mut eipä taia enään innostaa homma sen vertaa..
Etkai sää oo se kemiläinen joka voitti aina kaikki kaverit baareissa ja tuli kisoihin tietysti kanssa "voittamaan".....? ;) :)

mikäli olen maisemissa voishan tuolla käydä punomassa ajankuluksi?
tuleekohan rovaniemen miehet tänä vuonna... kunnarin kanssa tilanne on 1-1
:D

mölliskö sanoi:
Etkai sää oo se kemiläinen joka voitti aina kaikki kaverit baareissa ja tuli kisoihin tietysti kanssa "voittamaan".....? ;) :)

Hehee sama mies.. :hyper: En kai mä mitään tullu voittamaan ,kokeilemaan vaan.. Eipä siinä paljon jakoja ollu ,aivan eri homma ku baarissa kännissä vääntämiset.. Ookkos ite menossa kisaamaan?

Vois kyl periaatteessa käydä kattomassa jos sattuu olemaan maisemissa tuolloin. Uskoiskohan ne ilman punnitusta, että painan alle 63... :) Sitte vois vaikka kisatakin! *haaveilee voitosta* ;)

aziz[Fin] sanoi:
Hehee sama mies.. :hyper: En kai mä mitään tullu voittamaan ,kokeilemaan vaan.. Eipä siinä paljon jakoja ollu ,aivan eri homma ku baarissa kännissä vääntämiset.. Ookkos ite menossa kisaamaan?
Oon tietysti! Muistakko nää mua? Mää taisin sua houkutella meidän reeneihinkin mutta ei oo jätkää näkyny....:D (Mää muuten olin ittekkin sillon harrastanu vasta pari kk ja sitten kuukauden päästä niissä SM:issä sain oikealla pronssia....:rolleyes: Eihän ois akasta uskonu...:D )

Kaikki vaan paikalle kokeileen tai muuten vaan kaljalle! Mukava nähdä pakkislaisia!:) :whip:

Ne pari kertaa, kun olen leikkimielellä vääntänyt niin tulee tuo kyynärpään seutu aivan helvetin kipeäksi (lue: särkee). Joten olen suosiolla jättänyt vääntämättä edes kännissä, koska se on heti sali treeneistä pois.

mölliskö sanoi:
Oon tietysti! Muistakko nää mua? Mää taisin sua houkutella meidän reeneihinkin mutta ei oo jätkää näkyny....:D (Mää muuten olin ittekkin sillon harrastanu vasta pari kk ja sitten kuukauden päästä niissä SM:issä sain oikealla pronssia....:rolleyes: Eihän ois akasta uskonu...:D )

Kaikki vaan paikalle kokeileen tai muuten vaan kaljalle! Mukava nähdä pakkislaisia!:) :whip:

Juu kyl mä sut muistan.. :) Niinhän sä houkuttelit mut eipä oo oikeis ollu aikaakaan ja sit ku on tota matkaa kuites.. Sullahan meni sit hyvin ne kisat :kippis1: ,tänä vuonna sit vain kirkastamaan mitalia :rock: Kattoa jos sattuis oleen sielläpäin sillon niin tulla kattomaan kisoja ja morjestaan sua tietes :)

Eiköhän sitä vois tulla sm-paikan hakeen
smoker.gif

78-kilosiin pitänee mennä.

Aziz, mulla taitaa olla meidän vääntöjä dvd:llä tuolta kisoista kempeleeltä jos oot se joksi luulen.

Weeboom sanoi:
Aziz, mulla taitaa olla meidän vääntöjä dvd:llä tuolta kisoista kempeleeltä jos oot se joksi luulen.
Joo, Aziz on hyvin kuvissa. Ja yhdessä väännösähän jätkä melkein vie Artoa... (se meidän valmentaja)

Weeboom sanoi:
Eiköhän sitä vois tulla sm-paikan hakeen
smoker.gif

78-kilosiin pitänee mennä.

Juu luultavasti, eipä meitä siellä montaa ollu.. Sä just vielä pääset siihen 78:n sarjaan :) Mites sulla kisat meni?

aziz[Fin] sanoi:
Juu luultavasti, eipä meitä siellä montaa ollu.. Sä just vielä pääset siihen 78:n sarjaan :) Mites sulla kisat meni?
Joo paino on kyllä muutaman kilon vähemmän ku profiilis. Niin SM-kisat vai mitkä? Viime vuonna olin 70-kilosis, meni vähän vituilleen ja huono tuuri kaavios niin olin viides. Tuolla kempeleellä taisin olla oikeella toka ja turhalla kädellä 3.

Lumimies sanoi:
Mölliskö on niin keskittynyt kisoihin että meinas eilen jäädä mun Sorsan alle:hyper:
Millon muka.........??! :eek: Enhän mää etes oo ollu perjantaina missään!

Weeboom sanoi:
Joo paino on kyllä muutaman kilon vähemmän ku profiilis. Niin SM-kisat vai mitkä? Viime vuonna olin 70-kilosis, meni vähän vituilleen ja huono tuuri kaavios niin olin viides. Tuolla kempeleellä taisin olla oikeella toka ja turhalla kädellä 3.

Juu niin niitä sm-kisoja tarkotin. No eihän se kuites huonostikkaan, sit tänä vuonna vain parantamaan.. :rock:

aziz[Fin] sanoi:
Juu niin niitä sm-kisoja tarkotin. No eihän se kuites huonostikkaan, sit tänä vuonna vain parantamaan.. :rock:
No ihan jees, harmittaa vaan ku tuli kaavios 1. ja 2. vastaan, kolmosta ja nelkkua vastaan en päässy ees vääntään :|

Oli näköjään ilmoittautumisaika vaihtunut....eli ilmoittautuminen klo 18 (EI siis klo 19) ja kisat klo 20. :)

Back
Ylös Bottom