Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

Devon on kyllä muuttunut, trashtalk ja mindgames on lähes olematonta verrattuna esim vuosisitten. On puhunutkin että on vuoden sisään muuttunut henkisesti aika paljon ihmisenä tms. Onko sitten ketamiinitripit tehnyt tehtävänsä :D

Mä en ymmärrä mitä se keksi sillon -22 ja siitä eteenpäin kun sai tuon kehityspiikin aikaan?
Nyt eka ajatus on totta kai "lisäravinteet", mutta ei se voi pelkästään se tekijä.
Muutenhan tuonne nousisi paljon muitakin nopeasti.
Joku juttu minkä se keksi, olisi kyllä kiva tietää mikä se on? 🤔
Oisko se sen prässi? Eikö ennen vääntäny hookkia mutta noilla main muuttu 100% prässääjäksi?

Mä en ymmärrä mitä se keksi sillon -22 ja siitä eteenpäin kun sai tuon kehityspiikin aikaan?
Nyt eka ajatus on totta kai "lisäravinteet", mutta ei se voi pelkästään se tekijä.
Muutenhan tuonne nousisi paljon muitakin nopeasti.
Joku juttu minkä se keksi, olisi kyllä kiva tietää mikä se on? 🤔
Toisaalta jos natikkana ollut valmiiksi maailman eliittiä, niin ei se ihme olisi että roinalla voisi nousta huomattavasti lähemmäs kärkeä suhteellisen nopeastikin. Aivan eri asia kuitenkin yrittää nousta huipulle roinaamalla ilman, että on natikkana jo ollut eliittiä.

Ei sillä pelkällä roinalla ihmiset nouse huipulle vaan todennäköisesti edellytykset on olla maailman eliittiä ihan natunakin.

Eliitillä nyt tarkoitan kädenväännössä jotain top100, ja huiput tasoa top15-20.

En itse näe että Kamilin nousu olisi mitenkään super yllättävää tai ristiriidassa sen kanssa ettei ihan kärkeen jatkuvasti uusia nouse.

Mulla ei vaan tule muita mieleen. Tietysti voi johtua siitä että tämän näki läheltä, mutta muita ei 🤔
Screenshot_20260303_001007_com.google.android.youtube_edit_2909188287969625.webp

Hitto Levanin vasurikin on saakelin vahva 😳
Oliko sillä joku loukkaantuminen vasurissa joskus vuosia sitten, vai muistanko väärin?
Joo ranteessa tais olla jotain. Oma muistikuva että Levan oli vasurilla ylivoimasempi ku oikeella sillon WAF aikoinaan 😮

Back
Ylös Bottom