Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliko vahvan olonen ukko muuten?Tällänen oli yhdellä kaverilla kerran kun olin ovella töissä![]()
Se oli sellainen pitkä raskasrakenteinen mutta ei mikään voimailijaOliko vahvan olonen ukko muuten?
Richard Karu?Se oli sellainen pitkä raskasrakenteinen mutta ei mikään voimailija![]()
sanoisin että joko Ehsan Mehrafsa tai Trapper Saltzman isoimmat kädet kenen kanssa oon vääntäny. Saltzmanilla tuntui kyllä olevan vielä paksumpi käsi ainakin.katso liitettä 276841
Isoin käsi ketä vastaan ootte vääntäny? Henkalla varmaan Cyplekov? Ite olin reeneissä viime vuonna Napolissa, ni siellä oli joku 18v törkeen raskasrakenteinen nuori seppä millä oli uskomattoman paksu käsi syvyys suunnassaKenellä suomen isoin käsi? Vanhasta koulusta Jussi Järvisellä oli muistaakseni järkyttävän kokonen lapanen!
Tää oli isompiRichard Karu?![]()
Eise muistaakseni mikään ihan älytön ollutMiltäs muuten Levanin käsi tuntu Henkka ja Jesse kun olitte siellä niitä moikkaamassa?
Molemmat viljaa äijälle. Muistan Saltzmanin pelon sen kasvoissa kun teijän nimet tuli sinne taulullesanoisin että joko Ehsan Mehrafsa tai Trapper Saltzman isoimmat kädet kenen kanssa oon vääntäny. Saltzmanilla tuntui kyllä olevan vielä paksumpi käsi ainakin.