Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

Tämä vaan mun mielipide! Jessen aika lajissa on aika mitätön ja saavutukset huikeat. Jesse tekee ja tehnyt lajille aika paljon tämän ja viime vuosien aikana jota pidän mittarina myös. Ei ehkä kuuluisi
Juu siis ei mikään vääryys jos Jesselle menis ✌️

Eikö Marjomaalla ollut samat sijotukset SM kisoissa 40kg kevyempänä sekä päälle vielä EM hopeaa raskaasta?
Painaako Marjonaa miten paljon alle 100kg nykyisin 😄 ja hei jos raskaassa ollaan niin jokainen painaa just sen verran minkä itselleen parhaaksi vääntö kunnoksi kokee. Sama mielipide tässä siis itsellä kuin siinä kun ihmiset valittaa ESVW, että Levan douppaisi enemmän kuin muut. Jos ei ole testejä, niin sitten turha valittaa toisten douppaamisesta, ja jos ei ole painorajat niin kaikki painaa sen missä kunnossa parhaiten vääntää. Jos haluaa painoja katsella niin ollaan painoluokissa.

Samaan kategoriaan toki meni treenaus ja kokemus ihmettelyt. 😄

En siis pidä itseäni parhaana vääntäjä, ja kokemustakin ihan tarpeeksi. Varsinkin kun ainoastaan yhdet kisat kävin vuoden aikana kisaamassa, ja Marjomaa sekä monet muut on osoittaneet kovuutensa ympäri vuoden.

Painaako Marjonaa miten paljon alle 100kg nykyisin 😄 ja hei jos raskaassa ollaan niin jokainen painaa just sen verran minkä itselleen parhaaksi vääntö kunnoksi kokee. Sama mielipide tässä siis itsellä kuin siinä kun ihmiset valittaa ESVW, että Levan douppaisi enemmän kuin muut. Jos ei ole testejä, niin sitten turha valittaa toisten douppaamisesta, ja jos ei ole painorajat niin kaikki painaa sen missä kunnossa parhaiten vääntää. Jos haluaa painoja katsella niin ollaan painoluokissa.

Samaan kategoriaan toki meni treenaus ja kokemus ihmettelyt. 😄

En siis pidä itseäni parhaana vääntäjä, ja kokemustakin ihan tarpeeksi. Varsinkin kun ainoastaan yhdet kisat kävin vuoden aikana kisaamassa, ja Marjomaa sekä monet muut on osoittaneet kovuutensa ympäri vuoden.
Heh jäbä mun kirjoissa aina vähintään +150kg Behemoth 😄❤️

Oma pointti että kun olitte yhtä hyviä Mati kanssa (jäbä vei oikeen, Marjomaa vasemman ja molemmille hopeeta kans) ni siinä tilanteessa keveempi parempi mun kirjoissa. Etenkin kun Matti vei vasemman vähän helpommin. Mut emmä pelkästään ton SM kisojen perusteella jakas muutenkaan ✌️

Heh jäbä mun kirjoissa aina vähintään +150kg Behemoth 😄❤️

Oma pointti että kun olitte yhtä hyviä Mati kanssa (jäbä vei oikeen, Marjomaa vasemman ja molemmille hopeeta kans) ni siinä tilanteessa keveempi parempi mun kirjoissa. Etenkin kun Matti vei vasemman vähän helpommin. Mut emmä pelkästään ton SM kisojen perusteella jakas muutenkaan ✌️
Toki siis tässä meinasin ns. absoluuttisesti parasta sarjassaan ja "Paras Mies Vääntäjä" on eri mitä tässä haettiin, että sillä oli oma kommentti vähän ohi aiheen.

Varmaan Topi ja Aku kovia ukkoja tuollaisessa kaikki asiat huomioiden. Itsellä niin huono muisti kisatulosten suhteen, että varmasti jää 50 kovaa ukkoa mainitsematta.

SM kisoissa kanssa surkean vähän jaksaa tai ehtii muita sarjoja seuraa.

Toki siis tässä meinasin ns. absoluuttisesti parasta sarjassaan ja "Paras Mies Vääntäjä" on eri mitä tässä haettiin, että sillä oli oma kommentti vähän ohi aiheen.

Varmaan Topi ja Aku kovia ukkoja tuollaisessa kaikki asiat huomioiden. Itsellä niin huono muisti kisatulosten suhteen, että varmasti jää 50 kovaa ukkoa mainitsematta.

SM kisoissa kanssa surkean vähän jaksaa tai ehtii muita sarjoja seuraa.
Itekki puhuin absoluuttisesti parhaasta 😄 Mut siis pääpointti että urheilullisin perustein mun mielestä vaikee saada äijää Matin edelle, ellei tietenkin arvota oikeeta kättä korkeemmalle ku vasenta. Mikä saattaski olla tilanne, jos oikeen käden sarjassa ois vaikkapa selkeesti enemmän porukkaa ja kovempi taso kuin vasurissa ✌️

Tarkennuksena vielä tohon omaan elopaino juttuun, ni että jos raskaassa 2 kaveria penkkaa vaikkapa 200kg, ja toinen painaa vähemmän, on vähemmän painava kovempi mun mielestä. Jos taas isompi nostaa 2.5kg enemmän, on hän kovempi 💪

Itekki puhuin absoluuttisesti parhaasta 😄 Mut siis pääpointti että urheilullisin perustein mun mielestä vaikee saada äijää Matin edelle, ellei tietenkin arvota oikeeta kättä korkeemmalle ku vasenta. Mikä saattaski olla tilanne, jos oikeen käden sarjassa ois vaikkapa selkeesti enemmän porukkaa ja kovempi taso kuin vasurissa ✌️

Tarkennuksena vielä tohon omaan elopaino juttuun, ni että jos raskaassa 2 kaveria penkkaa vaikkapa 200kg, ja toinen painaa vähemmän, on vähemmän painava kovempi mun mielestä. Jos taas isompi nostaa 2.5kg enemmän, on hän kovempi 💪
Tästä jengin arvottamisesta tasatilanteessa, niin kun asiaa ajattelee niin voisihan muuttujana olla juuri kokemuskin, tai jopa mittasuhteet 😮 Tai jos ajatellaan että vastakkain lyhyempi ja hieman kevyempi kaveri jolla lyhyet käsivarret mutta jäätävät lapiot kämmeninä ja nippu kyrpiä sormina, vastaan hieman painavampi kaveri joka vääntänyt selkeesti lyhyemmän aikaa, niin kyllähän tuossa jos kädet menis ristiin ni absoluuttisen kruunun heittäsin vähän painavammalle kaverille ✌️

1000061478.webp

Luulisin että samat riskit mitä analysoitiin sillon kun Devon meni kings moviin Levania vastaan.
Kappaleita vaan lentelisi kyynärpäästä 😬

Joo hyvin vähäiset mahikset. Mutta pakko antaa kunnioitusta Monsterille siitä että äijä on vuosikymmeniä taistellut raskaan sarjan maailman huipulla eikä väistellyt koskaan ketään. Pushkarit ja Cypit jne. Ja nykyään 52v ehkä kovimmassa iskussaan ikinä tuon tuoreen Georgi Tsvetkov matsin perusteella!

Jumalauta että tuon täytyy olla kitkainen viedä tyynyyn asti kun tollanen äijä kuin Tsvetkov, kuka on helvetin vahva, ei pysty siihen.

View: https://www.youtube.com/watch?v=MCR5joW1DOU

Back
Ylös Bottom