Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

Porin jätkät on lahja Suomen kädenväännölle mikä on todettu moneen kertaan. Kuka järjestää kisamahdollisuuksia vääntäjille ketkä ei kuulu liittoon. Ei kukaan muu. Itekki olen ajatellut että tässä joutuu ulkomaille lähteen jotta pääsee turnaukseen osallistumaan. 2 kisastarttia ei ole paljoa vuodessa muutenkaan jos haluaa tässä lajissa mennä eteenpäin. Pitää mennä sillä mitä on. Ei mahda mitään. Toivottavasti jossain muualla myös saisi vääntää Suomessa, tällä hetkellä ei ole mahdollista.

Varmasti kisapaikka/maa tällä kertaa vaikutti paljon kisaaja määriin. Esimerkiksi viime vuonna Kreikassa taisi olla todella paljon kisaajia.
Sun pitää ensivuonna lähtee katsomaan mitä siellä oikeasti tapahtuu ja millainen taso se oikeasti on. Tulis voita noiden juttujen päälle 😉
Kisapaikka oli monelle syy miksi ei lähtenyt. Lentoja kun katsottiin niin 24-36h/suunta. Eipä ainakaan lisää motivaatiota tuonut. Tosin on kuulemma upea maa!

Mielestäni EM ja MM-kisoihin pitäisi ansaita paikka eikä niin että haluavat pääsee. Koen se antaa väärän kuvan ja ei ehkä motivoi haastamaan itseään saadakseen sen oikean arvokisoihin vaaditun tason.

Topi on täällä paukutellut henkseleitään haastematsien vasurin voittoputkestaan. Niemisen Jussi olis seuraavaan haasteeseen sopiva?
Meil on jo 2 supermatsii otettuna 😄 Katotaan jos se piiskaa jonkun kovan ukon ni motivoidun! Nyt on liian tuttu äijä 😄❤️

Putkis selkeesti havittelee täällä itelleen Suomen ykkös mätsmäker paikkaa :unsure::giggle: Mä haluisin nähdä Juvonen vs Tervo. Onks tätä koskaan ollu ?
Tervon kanssa ei olla ikinä mun muistin mukaan väännetty 😮 Paha ukko ja vähän pelkään sitä 😄😄 Mutta oishan toi eeppinen johonki väliin 💪

Back
Ylös Bottom