Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

Heinolalaiseen kädenvääntöperinteeseen on kuulunut jo 90-luvulta lähtien se, että he Sm kisoissa kertovat etteivät ole juurikaan treenanneet. Olenkin miettinyt useasti, kuinka kovia he oikein olisivatkaan, jos he vielä treenaisivat?
Eikö tää oo about kaikilla suomessa? 😄

Todella kovaa matskua! Etenkin Timppa vs Kimmo sparrailu sai hymyilemään 💪 Esa vs Jesse jäi puuttumaan mitä odotin!
Timpan kanssa on tosi kiva reenata vaikka se onkin moksia kovempi hakee otetta :ROFLMAO: Voin mä laittaa tulevaisuudessa Esan ja Jessen vääntöjä jos se muistuttaa edes vähäisesti kädenvääntöä. Tässä kun toinen lähtee asennosta missä on valmiiksi kylki edellä täydessä kupissa omalla voittopuolella, waf finaali mielessä pushkaria vastaan ja toinen tulee pitkän tauon jälkeen vähä hahmottaan otteen hakua ja pientä kokeilua niin en koe että haluan julkasta tätä :ROFLMAO: Saatte ite päätellä miten päin nää henkilöt on :LOL: Mutta tosiaan harmi että jäi paljon hyviä vääntöjä pois ens kerralla toi toinen kamera kans mukana toimivana. Timppa on hyvässä kunnossa kyllä nyt taitaa paino olla 90 eikä rasvaa. Se on kaikki alle 95 ukot suomessa ongelmissa sen kans ku se rupee ryskää kunnolla. Mikkola vs Lindström olis nyt hyvä lähtö oikeella.

Ikaalisissa olin kans semmosta kuulevinani. Olin kyllä vähän kaljotellut, joten saatoin kuulla väärinkin...
Putkis sieki tunsit varmaan kaikki vanhan liiton ukot sielläpäin ni oliko teilläki samaa syndroomaa että jos jollain vilahti kamera jossain niin ukkojen vääntömomentit nousi ankarasti :LOL:
Tosin nyt kun miettii niin kyllä tätä varmaan on vielä osalla oli nuori tai ei. Kilpailuhenki ja semmonen tietty luonne tota tekee. Osa varmaan miettii paljo sitä mitä muut vääntäjät nyt kokee heistä jos ne vaikuttaa jotenki huonolta tai heikolta siinä pöydässä. Tää on niin yksilöllistä kun ois niin hienoa kun se ois vaan kaikilla se että se on vain reenaamista eikä kilpailua. Kun kuitenkin se oikea kilpailu on siinä kilpailupöydässä ja kaikki on siinä samanarvosessa asemassa freesinä.

Putkis sieki tunsit varmaan kaikki vanhan liiton ukot sielläpäin ni oliko teilläki samaa syndroomaa että jos jollain vilahti kamera jossain niin ukkojen vääntömomentit nousi ankarasti :LOL:
Tosin nyt kun miettii niin kyllä tätä varmaan on vielä osalla oli nuori tai ei. Kilpailuhenki ja semmonen tietty luonne tota tekee. Osa varmaan miettii paljo sitä mitä muut vääntäjät nyt kokee heistä jos ne vaikuttaa jotenki huonolta tai heikolta siinä pöydässä. Tää on niin yksilöllistä kun ois niin hienoa kun se ois vaan kaikilla se että se on vain reenaamista eikä kilpailua. Kun kuitenkin se oikea kilpailu on siinä kilpailupöydässä ja kaikki on siinä samanarvosessa asemassa freesinä.
Eipä niitä kameroita paljon 90 luvulla juuri vilahdellut. Treeneissä on tosiaan sitä ongelmaa, että monet pyrkii lähtemään aina siitä vahvimmasta kulmastaan. Sitten kun kisassa tuomari suoristaa ranteet ja olkalinjan, niin tuleekin vaikeuksia.

Eipä niitä kameroita paljon 90 luvulla juuri vilahdellut. Treeneissä on tosiaan sitä ongelmaa, että monet pyrkii lähtemään aina siitä vahvimmasta kulmastaan. Sitten kun kisassa tuomari suoristaa ranteet ja olkalinjan, niin tuleekin vaikeuksia.
Juuri näin. Tämän lisäksi vielä näillä osalla on reenikäännöistä varmuus että ne merkkaa tarpeeksi ei edes tarvitsisi kokeilla kisassa. Tätä tarkoitan vaan mitä itse olen kokenut ja nähnyt. Voi tietysti olla että esim ylempänä Suomea jätkät harjoittelee tosi fiksusti ja on hyvinkin realisteja.

Back
Ylös Bottom