Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kahvin niskan pitäisi nykyään olla kunnossa, vaikea nähdä Toddzillan voittavan.Kerrankin olit nopeampi
Mielenkiintoinen kohtaaminen tiedossa. Kun olisi vaan yhtään tiedossa mikä on Cafeen niskan kunto.
Jos ei ole saanut sitä paremmaksi niin pappa Todd vie kun litran mittaa.
Toivon kyllä että tulisi kova matsi![]()
Mitä muuten olette mieltä, vaikuttaako painonpudotus kuntoon/voimiin?Kahvin niskan pitäisi nykyään olla kunnossa, vaikea nähdä Toddzillan voittavan.
Dave kuitenkin roikkui varsin mallikkaasti Tsvetkovin kanssa pöydässä, kyllä siellä sivupainetta on tolkuttomasti.
Aina löytyy isompi kala![]()
Olen siinä käsityksessä että Dave on pudottanut painoa pikkuhiljaa alkuvuodesta asti, joten ei ole tuollaista äkkipudotusta joka veisi voimat herkemmin.Mitä muuten olette mieltä, vaikuttaako painonpudotus kuntoon/voimiin?
Chafee taisi pudottaa jostain 125-130kg stä sinne alle 115kg.
itse mietin että ei varmaan juurikaan vaikuta negatiivisesti.
Jotenkin kädenväännössä tuntuu olevan jotenkin poikkeavaa moneen muuhun lajiin verrattuna se että painon putoaminen voi jopa auttaa
Esim Devon vs Phuskar sillon aikoinaan.
En usko että painosta hyötyä enää siinä vaiheessa kun käden ”paketti” ei jaksa pitää sitä ylimääräistä massaa.. sitten vielä nopeus/kestävyys kärsii..Mitä muuten olette mieltä, vaikuttaako painonpudotus kuntoon/voimiin?
Jotenkin kädenväännössä tuntuu olevan jotenkin poikkeavaa moneen muuhun lajiin verrattuna se että painon putoaminen voi jopa auttaa
Veikkaan että vähän haittaa? Lihasta palaa, ja Kahvi oli kuitenni aika kiree 130kg ukko. Voima suhteessa vastuksiin saattaa parantua kun vihulaiset heikompia pienemmässä sarjassa?Mitä muuten olette mieltä, vaikuttaako painonpudotus kuntoon/voimiin?
Ei kai juuri kenelläkään koko kropan paino tule käden varaan kun kyynärpää kuitenkin tyynyssä?En usko että painosta hyötyä enää siinä vaiheessa kun käden ”paketti” ei jaksa pitää sitä ylimääräistä massaa.. sitten vielä nopeus/kestävyys kärsii..
No joo, mutta sekin ongelma tulee kun kasvaa ”maha” että et pääse lähelle kättä ja tila liikkua väheneeEi kai juuri kenelläkään koko kropan paino tule käden varaan kun kyynärpää kuitenkin tyynyssä?
Kestävyys voi kyllä parantuaTosin onko sillä merkitystä jos maksimivoima putoaa? Eikö kaikissa muissa voimalajeissa raudat kasvat elopainon kasvaessa? Mave ehkä poikkeus jos on super super lihava
![]()
Joo toi on kyllä totta!No joo, mutta sekin ongelma tulee kun kasvaa ”maha” että et pääse lähelle kättä ja tila liikkua vähenee![]()