Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

Musta tuntuu että me kaikki täällä ymmärretään supermatsien viehätys ja niiden rooli lajin suosion kasvattamisessa.

Kerron kuitenkin vielä yhden syyn miksi minun mielestäni turnauksilla on oma paikkansa.

Jos sä menestyt turnauksissa, tulet huomatuksi ja tätä kautta ehkä kutsutuksi johonkin supermatsi tapahtumaan.

Urheiluyleisö kyllä rakastaa sankareitaan. Niitä isoja nimiä jotka kutsutaan aina vain uudelleen ja jotka ansaitusti kerää silmäpareja. Mutta tarvitaan myös uusia vastustajia.

Näkisin että uudelle kaverille mahdollisuuden antaminen turnaus menestyksen perusteella on tasapuolisempaa kuin pelkkään hyvään verkostoitumiseen perustuva systeemi.

Maailma on lahjakkuuksia pullollaan ja jollain kriteerillä on seulottava. Tästä mä antaisin krediittiä enginille että se ottaa uusia haastajia kehiin turnauksien kautta.
Supermatsien rooli lajin kasvattamisessa on asia jota tietyissä piireissä pidetään itsestäänselvyytenä, joka perustuu siihen että henkilöt itse pitävät supermatseista eniten.

Itse en ole lainkaan vakuuttunut että supermatsit = suosio.

Olisi hyvä nähdä lukuja jotka tukisivat väitettä että supermatsit nostavat suosiota, myönnän toki että olen hieman puolueellinen turnausten suhteen mutta olen vahvasti sitä mieltä että hyvin toteutettu kovatasoinen ammattiturnaus voisi nostaa yhtä lailla ellei jopa paremmin lajin tunnettavuutta/mielenkiintoa suuren yleisön silmissä.

Kuvitelkaapa Metagroupin kaltainen turnaus, mutta siellä olisi kaikki eliittivääntäjät Levan mukaanlukien, ai että mikä draaman kaari.
Väitän vakavalla naamalla että tuo olisi mielenkiintoisempi karkelo kuin haasteottelu jossa Levan fläsää vastustajan 6-0.

Toki joo onhan Devonilla melkein 1,2 miljoonaa seuraajaa youtubessa, mutta moniko noista ostaa striimin?
Tuskin edes 10% jos sitäkään.
He ovat ensisijaisesti Devon-faneja ei kädenvääntöfaneja.

Juu, tosin en ymmärrä että syytetään uusia omistajia jotka eivät edes kyseistä tapahtumaa pyörittäneet. Yrityskaupoissa kuitenkin varsin normaalia, että ne tehdään liiketoimintakauppana. Vastuut veloista ym. on siis aikaisemmilla omistajilla, ja niidenhän se toki myös pitäisi maksaa koska ovat myös mahdolliset tulot Kott13 saaneet.

Olettaen siis että näin asiat mennyt.
Näin enemmänkin yleisellä tasolla, usein ihmisille yritykset ja liitot näyttäytyvät kasvottomina eikä suurella yleisöllä ole käsitystä ketkä ovat omistajia.
Usein yrityksillä omistajuus vielä vaihtuu varsin tiheään, jolloin asiakkaan/työntekijän näkökulmasta yritys on se joka on vastuussa, oli omistaja kuka hyvänsä.

View: https://youtu.be/5McV_LF89bE

Ryan oli kovassa kunnossa tuolla turnauksessa, oikealla voitti kaikki häviämättä kertaakaan.
Vasurilla ei voittanut kisaa mutta voitti Artem Taranenkon, joka on varsin kova seppä vasurilla Amerikanmaalla noissa painoluokissa.

Taranenko voitti muunmuassa Paul Linnin varsin näyttävästi viimevuonna.

View: https://www.youtube.com/shorts/BUxVuXd04Xs?feature=share

rqha28v6nb8f1.webp

Kurdecha nykyisin aivan valtava, 170kg.
Siitä huolimatta Devonin kierto osoittautui ylitsepääsemättömäksi.

Mikään ei kestä ikuisesti, no saatiinhan sitä jo useamman vuoden nauttia huippumatseista.
Suurinosa idän vääntäjistä on jo sanonut vääntävänsä Enginin järjestämissä kisoissa.

Hyvin lyhyt ikäsiä järjestöjä. Minun nikotiinilakkokin kestää kauemmin ku nämä järjestöt.

Paha jos menee takas WAL ja PAL tyyliseen aikaan. Että kaikki parhaat ei ole samassa liigassa.

Levan halus lopettaa ilman tappioita niin nyt oli hyvä rako rikkoa liitot ja antaa permanent belt georgialaiselle.

Nyt on ollu sellai hienoa että kaikkien mielestä Levan all time vahvin. Tulevaisuudessa jos Levan jää voittavattomaksi, niin aina pohditaan olisiko joku sen hetkinen avoimen painoluokan ykkönen voittanu prime Levanin.

Mitähän se tarkottaa tolla "rahapussilla" jota East vs West ja King of The table tarvii mut ilmeisesti zloty tour ei tarvinnut?🤔

Vähän hämmentävä teksti kaiken kaikkiaan 🤷🏻‍♂️
Varmaan jotain sijottajien subventoimaa varallisuutta tjsp, vaikea sanoa.
Mutta sen tiedän että 2014 ei järjestetty Zloty turia sponsorin puutteen vuoksi, Nemiroffin vetäydyttyä yhteistyöstä.

Tuskinpa oli PAL mikään kultakaivos muutenkaan, paljon on ollut puhetta ettei Levan saanut koskaan top 8 voittorahojansa.
50 000 €/$

Back
Ylös Bottom