Tuon parempaa eivät olisi voineet keksiä, varsinkin kun saivat sopivan kuvan peukalonkynneksiPojat keksiny näköjään hienon otsikon![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuon parempaa eivät olisi voineet keksiä, varsinkin kun saivat sopivan kuvan peukalonkynneksiPojat keksiny näköjään hienon otsikon![]()
Rob omaa kyllä helvetisti potentiaalia, sulkenut captains of crush nelosen aikoinaan.Ei siinä jääny epäselväksi että kumpi oli parempi
Mä luulen että Rob vois myös olla ihan huippu hyvä vääntäjä, mut sillä on elämän prioriteetit eri järjestyksessä.
Tänä päivänä on jo tosi vaikeaa ellei mahdotonta, nousta lajin kärkeen silleen "harrastelulla"
Kaikkien ei ehkä tarvitse elää ja hengittää kädenvääntöä kuten Devon, tai valita ammattia sen perusteella että pääsee halvalla kisoihin, kuten Brzenk mutta omistautumista vaaditaan![]()
Äärimmäisen hyvä kysymys.Mitä mieltä vääntäjät olkapäitten harjoittelusta? Mulla vasen olkapää ollut ainakin 7-8 vuotta niin sökönä, ettei niiden treenistä ole tullut yhtään mitään. Nyt olen pystynyt niitä treenaamaan ja lihasmuisti palauttaakin niiden voimaa kovaa kyytiä. Ainakin minulla olkapäätreeni tuntuu tuovan tehoja myös kädenvääntöön. Jopa hämmästyttävissä määrin.
View: https://youtu.be/neXmfJ6relo
Täälläkin kun on usein puhuttu että nuo vääntöiltamat kestävät liian kauan, niin tulin hiljattain lopputulokseen että nuo urheilijoiden haastattelut otteluiden välillä pitäisi lopettaa kokonaan, ja eriyttää ne kokonaan erillisiksi youtubeen tai vaikka ihan tapahtuman loppuun.
Nuo pilaavat tapahtumien temmon, varsinkin kun suurinosa vääntäjistä eivät puhu englantia niin tarvitaan tulkkeja, joka venyttää entisestään pitkää tapahtumaa.
Suurinosa vääntäjistä kuitenkin pulisee samat asiat noissa, sensijaan jos ne eriytettäisiin kokonaan erillisiksi pääsisivät enemmän pintaa syvemmältä kertomaan ottelun kulusta yms.
Mietin samaaTodella paha sanoa kumpi vie![]()
On kyllä vaikee ennustettavaTodella paha sanoa kumpi vie![]()
Fenne, johtava kädenvääntö pedagogi suomessaOn kyllä vaikee ennustettava
Jotenkin kallistuisin Chaffeen puoleen kuitenkin vähän. Georgi pärjää paremmin sellasia vastaan jotka tarvii saada rannetta kuppiin.
Dave taas painaa perkeleellisellä sivupaineella ihan suoralla ranteella tai vaikka vähän ranne taaksepäinkin.
Ja nykyäänhän Chaffeella on se prässikin takataskussa. Mut paha tosiaan sanoo. Riippuu paljon missä kunnossa kaverit astelee lavalle![]()
Tuo vertaus loukkaa Karunpoikia. Karunpojat tietää ja osaa hommansa. Latelan pojat on pelkkiä puuhastelijoita omalla alallaan.Karun pojat = kädenväännön Latela![]()
Mututuntumalla laittaisin yläkynnen kahville, toisaalta varsin pätevästi Georgi roikkui Devonin mukana monta erää.On kyllä vaikee ennustettava
Jotenkin kallistuisin Chaffeen puoleen kuitenkin vähän. Georgi pärjää paremmin sellasia vastaan jotka tarvii saada rannetta kuppiin.
Dave taas painaa perkeleellisellä sivupaineella ihan suoralla ranteella tai vaikka vähän ranne taaksepäinkin.
Ja nykyäänhän Chaffeella on se prässikin takataskussa. Mut paha tosiaan sanoo. Riippuu paljon missä kunnossa kaverit astelee lavalle![]()
Mielenkiintoinen ottelupari, hyvä että tarkensivat tuon olevan +115kilon sarjassa.
Nyt nähdään että onko siitä Devonin vasurista mihinkään.Mielenkiintoinen ottelupari, hyvä että tarkensivat tuon olevan +115kilon sarjassa.
Ei tarvitse Coreyn laihduttaa 100 kiloa.