Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

Toi Milo vaikuttaa jotenkin ulkoisesti kyllä lahjakkaammalta kun audeni ja muutenkin enemmän larratin pojalta...audeni on varmaan postimiehen poika 🤔
Miettikää Devon vs Postimies supermatsi?? Miten pitkälle Larratti veisi henkisen pelin ja psyykkaamisen 😭😄😄

1000036010.webp
Tuo on hyvä vastaus 😄

Kyllä, mutta aniharva tollasia käpäliä "saa" vaikka vetäis kottikärryllisen roinaa.
Näin on ja genetiikka paljon vaikuttaa, myös siihen miten top fueliin vastaa. Joskus katselin dokkaria Afrikasta, jossa köyhän maalaiskylän miehet harrasti itse tehdyillä punteilla. Oli melko isoa habaa joillakin, ja en usko että niissä olosuhteissa korkeaoktaanista käytettiin. Sitten yksi kymmenestä tai sadasta miljoonasta on Colemanin kaltainen. Mutta työtä tarvitaan oli ravinteet mitä vaan.

Kyllä, mutta aniharva tollasia käpäliä "saa" vaikka vetäis kottikärryllisen roinaa.
Vähän typerä kysymys, mutta onko maailmassa paljonkin super roinattuja ei todella lihaksikkaita ihmisiä?

En tiedä super roinatuista, mutta perus mietoa horkan käyttäjää on sellaisen näköstä ettei uskoisi käyttävän roinaa. Ja pitkälti yli 90% roinaajista ei esim. penkkaa yhtä paljon kuin sinä +200kg
Juu varmasti ✌️ Mut ois hauska nähä mitkä on pienimmät lihasmassat esim Moron koktaililla 😄😄 Tietenni jos ajattelee asiaa esim pelkän natureenin kautta, ni kyllähän jotkut lihasryhmät jää aika vaatimattomiksi, jos ne ei vaan ota reeniä vastaan. Sitten taas osalla isoja lihaksia vaikka reeni ois vähän heikompaakin. Ittellä esim tuntuu että kädet ei vaan kasva, vaikka yrittäny niitä piiskata aika monella tavalla viimesen 27 vuoden aikana. Sitten taas rinta ottanu aina vastaan ja ollu massiivinen, tekipä sille melkeen mitä vaan 😄

Juu varmasti ✌️ Mut ois hauska nähä mitkä on pienimmät lihasmassat esim Moron koktaililla 😄😄 Tietenni jos ajattelee asiaa esim pelkän natureenin kautta, ni kyllähän jotkut lihasryhmät jää aika vaatimattomiksi, jos ne ei vaan ota reeniä vastaan. Sitten taas osalla isoja lihaksia vaikka reeni ois vähän heikompaakin. Ittellä esim tuntuu että kädet ei vaan kasva, vaikka yrittäny niitä piiskata aika monella tavalla viimesen 27 vuoden aikana. Sitten taas rinta ottanu aina vastaan ja ollu massiivinen, tekipä sille melkeen mitä vaan 😄

Tämä voi olla bro sciencea, mutta mun kokemus on naturaalina sellainen, että on olemassa tietty maksimikasvu mitä voi kroppaan saada samaan aikaan tietyssä ajassa kaikki lihakset huomioiden. Itsellä jalat on aina kasvaneet ja kehittyneet erittäin helposti. Lisäksi niiden lihasmassa pysyy ja säilyy aika hyvin, vaikkei treenaisi. Mutta käpälien kanssa aivan toinen juttu, eritoten habojen. Ojentajissa ja olkapäissä taas sitten semmoista kestolihaa joka ei säikähdä kuukausien treenitaukoa. Haban tilalle taas tulee helposti ilmapalloläskiä jos ei treenaa. Ja forkuissa ollut aina kavereita enempi perusmassaa mutta toisaalta vaikka niitä on kurittanut, niin ei ne hirveästi ole kasvaneet. Olen alkanut miettiä että onko kyse itse asiassa enemmän lihaskalvoista kuin lihaksesta, kun ne on forkuissa ja pohkeissa aina tiukalla. Moni bodarihan on erikseen venyttänyt lihaskalvoja.

Parhaimmat tulokset käsien lihasmassan kannalta on tulleet siten, että jalkojen treenaaminen korkeintaan ylläpidolla, ja käpäliä sitten senkin edestä. Edistyneempien treenaajien pakko priorisoida jos haluaa tietyn pisteen yli lihasmassan kehitystä. On sitten mielenkiintoinen kysymys, että onko olemassa jokin absoluuttinen lihaskohtainen geneettinen maksimi vaikka kuinka treenaisi.

Vähän typerä kysymys, mutta onko maailmassa paljonkin super roinattuja ei todella lihaksikkaita ihmisiä?
Minulla ei ole tuohon tieteellä aukottomasti todistettavaa vastausta :giggle: Lähinnä vaan ärsyttää tuo että monesti etenkin tavan tallaajien keskuudessa joku todella lihaksikas ja vahva mörkö kuitataan lähinnä roinakortilla. Kyllä siihen pitää tehdä monta asiaa sekä järkevästi että kovaa.

Minulla ei ole tuohon tieteellä aukottomasti todistettavaa vastausta :giggle: Lähinnä vaan ärsyttää tuo että monesti etenkin tavan tallaajien keskuudessa joku todella lihaksikas ja vahva mörkö kuitataan lähinnä roinakortilla. Kyllä siihen pitää tehdä monta asiaa sekä järkevästi että kovaa.
Kaiken lisäksi tuntuu että sitä roinakorttia heilutellaa tosi herkästi.

Ite oon pystyny kuitenkin jonkinlaisiin tuloksiinkin ihan natu reenillä ja mulla on vahva usko etten ole geneettisesti se kaikkein lahjakkain yksilö😅
Treenitkää varmaan oo ollu ihan optimaalista aina🙄

Joo, ei ollut tarkoitus käynnistää roinakeskustelua. Kommentti ei ollut tarkoitettu väheksymään määrätietoisen ja pitkällisen treenaamisen merkitystä.

Mutta takaisin kädenvääntöön. Olen tehnyt nyt paljon voluumitreeniä forkuille ja havaintona, että vasen tumppu menee tukkoon oikeampaa helpommin. Oikeakätisenä tämä ehkä loogista, kun oikeassa kädessä lienee luonnostaan verisuonitus ja kestävyys paremmalla tolalla. Mutta vasurille siis pitää antaa pidempää lepoa sarjojen välissä. Kehittyykö tällainen ominaisuus treenin myötä? Forkku menee nimittäin sen verran tukkoon, että voimat ja motoriikka katoaa kunnes on tarpeeksi toivuttu.

Joo, ei ollut tarkoitus käynnistää roinakeskustelua. Kommentti ei ollut tarkoitettu väheksymään määrätietoisen ja pitkällisen treenaamisen merkitystä.

Mutta takaisin kädenvääntöön. Olen tehnyt nyt paljon voluumitreeniä forkuille ja havaintona, että vasen tumppu menee tukkoon oikeampaa helpommin. Oikeakätisenä tämä ehkä loogista, kun oikeassa kädessä lienee luonnostaan verisuonitus ja kestävyys paremmalla tolalla. Mutta vasurille siis pitää antaa pidempää lepoa sarjojen välissä. Kehittyykö tällainen ominaisuus treenin myötä? Forkku menee nimittäin sen verran tukkoon, että voimat ja motoriikka katoaa kunnes on tarpeeksi toivuttu.
Hauska sattuma koska tästä juteltiin juuri viime reeneissä FJMn kanssa 😄 Voiko pohjasyy olla että oikee vahvempi, ni vasurin samat sarjat suhteellisesti raskaampia? Ni siksi hyytyy nopeemmin?

Back
Ylös Bottom