KÀdenvÀÀntö - Ranteet rullalle

Meta title: đŸ’„ KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU đŸ’„

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynÀrpÀÀt tulille, tÀÀllÀ puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjÀ.

Mun mielestĂ€ tÀÀ on super mielenkiintonen aihe ton roinakortin takia 😄 Siis kaikissa muissa skenaarioissa naurasin tĂ€lle. Mut sillaa 45v roinavÀÀntĂ€jĂ€ vs 30v natu, ni ohan tossa roinaukolla etu?
No on toki etu minunkin mielestĂ€ 😃 kai Topi oot jo tehnyt kisojen jĂ€lkeen ekat apuliiketreenit?oon jotenkin helvetin pettynyt jos et ottanut Kreikkaan mukaan mitÀÀn treenivĂ€lineitĂ€...

No on toki etu minunkin mielestĂ€ 😃 kai Topi oot jo tehnyt kisojen jĂ€lkeen ekat apuliiketreenit?oon jotenkin helvetin pettynyt jos et ottanut Kreikkaan mukaan mitÀÀn treenivĂ€lineitĂ€...
Heh nyt ei oo vielĂ€ pystyny 😄 Meni kyllĂ€ kisat omalta kohdilta niin pĂ€in helvettiĂ€ ettĂ€ hetki pitÀÀ ottaa happea. Siis ensi keskiviikkona oon kyllĂ€ mestoilla isosti đŸ’Ș

Heh nyt ei oo vielĂ€ pystyny 😄 Meni kyllĂ€ kisat omalta kohdilta niin pĂ€in helvettiĂ€ ettĂ€ hetki pitÀÀ ottaa happea. Siis ensi keskiviikkona oon kyllĂ€ mestoilla isosti đŸ’Ș
Se kuuluu lajiin ettÀ vÀlillÀ menee..tiedÀn yhden suomalaisen jolla menee kaikki kisat tolleen...oli muummoassa toissa vuonna viimeinen smmissÀ raskaassa.

Oliko se Adrian odwyer vÀÀntĂ€mĂ€ssĂ€ ollenkaan?miten mĂ€ jotenkin ymmĂ€rsin ettĂ€ se treenasi kovaa just tonne đŸ€”
Olihan se siellĂ€ nĂ€köjÀÀn mitenhĂ€n se pĂ€rjĂ€si đŸ€” ajattelin ennen kisoja ettĂ€ saattaisi jopa voittaa sarjansa đŸ€”

Oliko se Adrian odwyer vÀÀntĂ€mĂ€ssĂ€ ollenkaan?miten mĂ€ jotenkin ymmĂ€rsin ettĂ€ se treenasi kovaa just tonne đŸ€”
Oli se tuolla kerÀilemÀssÀ nimiÀ mutta ei riittÀnyt paukut podiumille asti. Taso on kova.

Olihan se siellĂ€ nĂ€köjÀÀn mitenhĂ€n se pĂ€rjĂ€si đŸ€” ajattelin ennen kisoja ettĂ€ saattaisi jopa voittaa sarjansa đŸ€”
Siis mikÀ ÀijÀ tÀmÀ on?

Se kuuluu lajiin ettÀ vÀlillÀ menee..tiedÀn yhden suomalaisen jolla menee kaikki kisat tolleen...oli muummoassa toissa vuonna viimeinen smmissÀ raskaassa.
MĂ€ olin vika tossa raskaassa oikeella kans 😄 24s. Mut sit Aku oli sillaa ettĂ€ maailmassa on yli 8 miljardia ihmistĂ€, ettĂ€ 24/8 000 000 000 ok sijotus 😄😄

Omaa suoritusta taikka sen arvoa kommentoimatta, pidÀn tÀtÀ keskustelua sarjojen taso-eroista hyvin todellisuudesta irtaantuneena Megamassin osalta, sillÀ parhaana esimerkkinÀ mastersien voittaja Azar Maharramov pÀÀtyi seniorien vasemman kÀden sarjassa kolmanneksi viimeiseksi, sekÀ ei tÀnÀÀnkÀÀn kummoisesti pÀrjÀnnyt. Tietty edellisten pÀivien suoritus painaa, mutta se ei muuta todellisuutta siitÀ, ettei olisi edes "freshinÀ" pÀrjÀnny sarjassa. En myöskÀÀn vÀhÀttele masters-sarjan tasoa taikka sen kisaajia.

Oli se tuolla kerÀilemÀssÀ nimiÀ mutta ei riittÀnyt paukut podiumille asti. Taso on kova.
Ei saatana 😀 jos mĂ€ olisin ollut tuolla kisoissa katsomassa niin en olisi kehdannut edes myöntÀÀ harrastavani lajia jos taso on kerran tollanen đŸ€Ł

Omaa suoritusta taikka sen arvoa kommentoimatta, pidÀn tÀtÀ keskustelua sarjojen taso-eroista hyvin todellisuudesta irtaantuneena Megamassin osalta, sillÀ parhaana esimerkkinÀ mastersien voittaja Azar Maharramov pÀÀtyi seniorien vasemman kÀden sarjassa kolmanneksi viimeiseksi, sekÀ ei tÀnÀÀnkÀÀn kummoisesti pÀrjÀnnyt. Tietty edellisten pÀivien suoritus painaa, mutta se ei muuta todellisuutta siitÀ, ettei olisi edes "freshinÀ" pÀrjÀnny sarjassa. En myöskÀÀn vÀhÀttele masters-sarjan tasoa taikka sen kisaajia.
Tietysti se vaikuttaa jos vÀÀntÀÀ Mastersin siihen eka alle ja sit tulee yleiseen sarjaan mukaan.

Mut ketÀÀn ei oo tietÀÀkseni pakotettu vÀÀntÀmÀÀn useamassa sarjassa?

Sabin vÀÀnsi pelkÀn oikean kÀden.

Voin minÀkii kÀydÀ vÀÀntÀÀ kovia treenejÀ viikon putkeen ja sitte mennÀ SM kisoihin mut olisihan se aika tyhmÀÀ alkaa spekuloida miten hyvin ehkÀ olisin pÀrjÀnny jos olisin lÀhestyny kisaa fiksummin.

Semmonen kun leviathan_training instassa..se on muistaakseni joku entinen yleisurheilija joka on helvetin vahva!
Aa tÀÀ Ă€ijĂ€. En tajunnu ollenkaan ettĂ€ tarkotat tota ku kirjotit sukunimen suomalaisittain 😄 Joo se vÀÀns hyvin, mut iha puskista joku noname Kreikkainen flĂ€ssĂ€s sen toprollilla. Sit se jĂ€bĂ€ jotenki meni lĂ€jÀÀn ja tais hĂ€vitĂ€ seuraavanki matsin ja putos.

Ei saatana 😀 jos mĂ€ olisin ollut tuolla kisoissa katsomassa niin en olisi kehdannut edes myöntÀÀ harrastavani lajia jos taso on kerran tollanen đŸ€Ł
NÀÀ oli mun mielestĂ€ jo aika kovat kisat, jos vertaa niihin IFA kisoihin missĂ€ ite ollu aikasemmin mukana hupiukkoilemassa. Esim Salminen lĂ€hti 2 ja ulos oikeella, Luukinen oli sijalla 20+, meitsi 2 ja ulos. Ite oon voittanu waffissa matseja lĂ€hes aina kun mukana, ja se Nemiroffi missĂ€ olin, ni siellĂ€kin voitin 😄

NÀÀ oli mun mielestĂ€ jo aika kovat kisat, jos vertaa niihin IFA kisoihin missĂ€ ite ollu aikasemmin mukana hupiukkoilemassa. Esim Salminen lĂ€hti 2 ja ulos oikeella, Luukinen oli sijalla 20+, meitsi 2 ja ulos. Ite oon voittanu waffissa matseja lĂ€hes aina kun mukana, ja se Nemiroffi missĂ€ olin, ni siellĂ€kin voitin 😄
Juttelin sen hurrin kanssa joka voitti mut kolmesti (3), ni se sano ettÀ voitti Ronny Dahlin molemmilla kÀsillÀ ruotsin mestaruuskisojen raskaassa. Dahl oli legit ÀijÀ waffin 110ssÀ aikanaan.

Olihan meillĂ€ se kiekkopeli 😎. Ei nyt turhaan mainita kuka siinĂ€ vei, mutta.... 😉😎
Ai saatana hĂ€visin siinĂ€ myös Martinille, ja vielĂ€ vaimolle kun ette olleet nĂ€kemĂ€ssĂ€ 😄😄 Enne???

Mut ketÀÀn ei oo tietÀÀkseni pakotettu vÀÀntÀmÀÀn useamassa sarjassa?
TÀmÀ juuri. Mulle tukee nÀistÀ jutuista jotenkin syyllinen olo kun karkasin paikalta aiemmin. Itse ihan tyytyvÀinen ettÀ meni just nÀin. Ensikerran sitten miettiÀ miten toimii.
Pakko se vaan on miettiÀ jatkossa ettÀ osallistuuko vain toiseen. Alkaa se niin kovaa hommaa olla jos vertaa esim kaksi vuotta sitten Ranskan kisaan, ettÀ ei ole oikeasti jÀrkeÀ kummassakin kisata.
Mut Suomalaisilla meni kyllÀ ihan hyvin ja joukkueessa oli loistava henki pÀÀllÀ se on tÀrkeintÀ!

TÀmÀ juuri. Mulle tukee nÀistÀ jutuista jotenkin syyllinen olo kun karkasin paikalta aiemmin. Itse ihan tyytyvÀinen ettÀ meni just nÀin. Ensikerran sitten miettiÀ miten toimii.
Pakko se vaan on miettiÀ jatkossa ettÀ osallistuuko vain toiseen. Alkaa se niin kovaa hommaa olla jos vertaa esim kaksi vuotta sitten Ranskan kisaan, ettÀ ei ole oikeasti jÀrkeÀ kummassakin kisata.
Mut Suomalaisilla meni kyllÀ ihan hyvin ja joukkueessa oli loistava henki pÀÀllÀ se on tÀrkeintÀ!
YmmÀrsithÀn sÀ vihdoinkin..ollaan tÀÀ koko keskustelu luotu nimittÀin just sille ettÀ oltaisiin saatu sulle syyllinen olo...sitten toi vielÀ ettÀ sÀ tiedÀt ettÀ topilla on tÀrkeÀt kisat tulossa niin mikÀ on pahinta mitÀ joukkue toveri voi tehdÀ?no nöyryyttÀÀ ennen kisoja pöytÀlÀtkÀssÀ!vÀhÀn Janne hei jotain joukkue henkeÀ ensi kerralla mukaan!

Ite nÀÀn ettĂ€ todellakin reenataan, mutta myös voidaan keskustella tĂ€stĂ€ aiheesta. Ja sitĂ€hĂ€n teemmekin nyt 😄

Mun siis pakko tunnustaa, ettĂ€ suurin syy mun kiinnostuneisuuteen tĂ€tĂ€ aihetta koskien on, ettĂ€ en tiedĂ€ tĂ€stĂ€ niin paljon. Siis nĂ€itten kyseisten MM kisojen eri ikĂ€ sarjojen levelit. Oletin alunperin ettĂ€ tottakai masters on heikkotasosempi, kerta sinne rajataan osallistujia 😄
Joo keskustellaan sit ku nÀhÀÀ. TÀÀllÀ ei voi keskustella kun ihmiset haluaa vaan riidellÀ. Tuliko paikat kuinka kipeeks muuten ?

Back
Ylös Bottom