KÀdenvÀÀntö - Ranteet rullalle

Meta title: đŸ’„ KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU đŸ’„

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynÀrpÀÀt tulille, tÀÀllÀ puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjÀ.

Voisin kuvitella ettĂ€ rystysten pÀÀltĂ€ nostettaessa kaikki saisivat enempi koska se pronaatio aktivoituu myös avuksi. Tossa Kurtin nostossa on kyllĂ€ toi kĂ€si paraller asennossa kun taas esim Ermes nostaa kĂ€si ylöspĂ€in. Siten Kurtin nosto suhteessa paljon puhtaampi vertaus. Juvonen mitĂ€ nostat tosta RiseristĂ€ ? 😎

Voisin kuvitella ettĂ€ rystysten pÀÀltĂ€ nostettaessa kaikki saisivat enempi koska se pronaatio aktivoituu myös avuksi. Tossa Kurtin nostossa on kyllĂ€ toi kĂ€si paraller asennossa kun taas esim Ermes nostaa kĂ€si ylöspĂ€in. Siten Kurtin nosto suhteessa paljon puhtaampi vertaus. Juvonen mitĂ€ nostat tosta RiseristĂ€ ? 😎
MĂ€hĂ€n oon maailman huonoin riseri nostaja 😄 En vÀÀnnĂ€ pöydĂ€ssĂ€ yhtÀÀn sen kautta muutenkaan. EhkĂ€ tosin pitĂ€isi ✌

MĂ€hĂ€n oon maailman huonoin riseri nostaja 😄 En vÀÀnnĂ€ pöydĂ€ssĂ€ yhtÀÀn sen kautta muutenkaan. EhkĂ€ tosin pitĂ€isi ✌
Eikös tuo riserin merkitys muutenkin pienene kun ranne koukkua pyrit tekee. EihÀn ranne edes koukistu rystynen pystyssÀ lÀheskÀÀn yhtÀ paljon.

Eikös tuo riserin merkitys muutenkin pienene kun ranne koukkua pyrit tekee. EihÀn ranne edes koukistu rystynen pystyssÀ lÀheskÀÀn yhtÀ paljon.
KyllĂ€hĂ€n myös toprollissa ranne koukistuu, mutta itsellĂ€ ehkĂ€ enemmĂ€n kyse siitĂ€ ettĂ€ kumpi roikkuu vastustajassa. Mulla niin pieni kĂ€si ja heikko takapaine ettĂ€ pakko roikkua vastuksissa. Ei optimaalista, mutta ei kyllĂ€ oo optimaalista ettĂ€ tĂ€n kokonen ukko vÀÀntÀÀ raskaassa muutenkaan 😄

KyllĂ€hĂ€n myös toprollissa ranne koukistuu, mutta itsellĂ€ ehkĂ€ enemmĂ€n kyse siitĂ€ ettĂ€ kumpi roikkuu vastustajassa. Mulla niin pieni kĂ€si ja heikko takapaine ettĂ€ pakko roikkua vastuksissa. Ei optimaalista, mutta ei kyllĂ€ oo optimaalista ettĂ€ tĂ€n kokonen ukko vÀÀntÀÀ raskaassa muutenkaan 😄
KyllÀ mutta ajattelisin ettÀ myös riserin vasta liike yhtÀ tÀrkeÀ treenata.

KyllÀ mutta ajattelisin ettÀ myös riserin vasta liike yhtÀ tÀrkeÀ treenata.
Juu lihastasapainon takia jo pelkĂ€stÀÀn ✌ Ja kyllĂ€hĂ€n "isĂ€nnĂ€n vasaralla" pystyy kiusaamaan jengiĂ€ myös 😄

Onko sinulla tuo "heikko takapaine" itseÀÀn toteuttava ennustus vai eikö vain voima tartu?

TÀhÀn pakko vielÀ kommentoida sen verran, ettÀ ite nÀÀn oman kÀdenvÀÀnnön vÀhÀn samana kuin se ettÀ yrittÀÀ pelata koripalloa 180 senttisenÀ. Jengi voi antaa sulle vinkkejÀ miten donkkailla tai ottaa levypalloja, mutta jÀrkevintÀ saattaa silti olla keskittyÀ syöttelemiseen ja kolmosten reenaamiseen. Vaikka pienenÀ kaverina oisit maailman paras levypallomies sun kokoseksi, ei todennÀkösesti paikka NBAssa avautus. Toisaalta jos oot maailman paras heittÀmÀÀn kolmosia ja tekemÀÀn peliÀ, paikka auringossa saattaa lohjeta jos kaikki tÀhdet kohdallaan.

Onko sinulla tuo "heikko takapaine" itseÀÀn toteuttava ennustus vai eikö vain voima tartu?
Ironisesti teen tĂ€ssĂ€ tĂ€llĂ€hetkellĂ€ kokoajan takapaine/kierto reeniĂ€ 😄 Mutta joo varmaan kans vĂ€hĂ€n enemmĂ€n tulee aikaa laitettua hookin kehittĂ€miseen ✌

KĂ€denvÀÀntĂ€jĂ€n voimallisuutta voi kans tarkastella monesta kulmasta. Oma fiilis ettĂ€ mun kaikki kulmat on ihan ok hyviĂ€, jos verrataan keskiverto vÀÀntĂ€jÀÀn. Mutta koska kilpailen rakenteellisesti ja elopainollisesti itselle hiukan haastavassa sarjassa, liikkumatila on aika vĂ€hĂ€nen mitkĂ€ tekniikat riittÀÀ. Jos mitkÀÀn 😄 Jos olisin esim 75kg, ja takapaine ois mun paras juttu, mutta samalla tasolla tai vĂ€hĂ€n heikommalla kuin nyt absoluuttisesti, moni ei varmaan nĂ€kis asiassa ongelmaa.

Ja siis tarkoitus ei oo vĂ€hĂ€tellĂ€ pienempiĂ€ sarjoja, ja pointti ei oo sanoa ettĂ€ dominoisin siellĂ€ 😄

On kyllĂ€ raakoja nuo Kurtin nostot!toi riseri on siinĂ€ mielessĂ€ aika hyvĂ€ ettĂ€ se on suht vertailukelpoinen vaikka jokainen tekee eri paikassa kun siinĂ€ joko ranne pettÀÀ tai ei petĂ€ 😀
Joo 40+kg voi jokanen koettaa millĂ€ tahansa tavalla jos remmi menee sormien yli 😄😄

Topi oot nykyÀÀn liian nöyrÀ jopa. Onhan sulla hyvÀ takapaine mutta Super-raskaan maailmaukoille se ei ole huippu. Mut kukas tuolla SM:ssÀ tekee hirveen paljo isommilla. EI varmaan moni kyl. Naturaalina 105 ukko mut sulla on Suomen tasolla kumminki niinkun mahis voittaa SM kisat Super raskaassa kuten olet voittanutkin. Jos sÀ kilpailisit alle 105 niin sulla ois varmaan 10 kultaa siitÀ mut haluat kilpailla painavemmassa mikÀ on arvostettavampaa minusta. Musta Toiva vois tehdÀ samoin.

Topi oot nykyÀÀn liian nöyrÀ jopa. Onhan sulla hyvÀ takapaine mutta Super-raskaan maailmaukoille se ei ole huippu. Mut kukas tuolla SM:ssÀ tekee hirveen paljo isommilla. EI varmaan moni kyl. Naturaalina 105 ukko mut sulla on Suomen tasolla kumminki niinkun mahis voittaa SM kisat Super raskaassa kuten olet voittanutkin. Jos sÀ kilpailisit alle 105 niin sulla ois varmaan 10 kultaa siitÀ mut haluat kilpailla painavemmassa mikÀ on arvostettavampaa minusta. Musta Toiva vois tehdÀ samoin.
Toiva ollu raskaassa toisella kĂ€dellĂ€ monena vuotena đŸ’Ș Ihan ei löpö oo riittĂ€ny sillĂ€ superin voittoon asti, mutta uskon ettĂ€ ottaa sen tĂ€ssĂ€ lĂ€hivuosina!

En suosittele menemÀÀn syvÀÀn pÀÀtyyn pĂ€ivÀÀ ennen pöytĂ€treenejĂ€đŸ˜ƒ oli nimittĂ€in kivulias pöytĂ€treeni tĂ€nÀÀn😂
SyvĂ€llĂ€ pÀÀdyllĂ€ tarkoitat apparien kovaa tekemistĂ€? 😄 Samaa mieltĂ€!

Silleen ettĂ€ lĂ€hdempĂ€ huvikseen testaan maksimeita😃 tarkoitus oli tehdĂ€ salilla vain selkĂ€treeniđŸ€·đŸ»
Ei pienet maksimit oo ikinĂ€ ketÀÀn satuttanu đŸ’Ș😄 MikĂ€ fiilis nyt kohti kisoja?

Back
Ylös Bottom