Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

Nää herrat ne vie aina huomion. On siellä meitä vähäisempiäkin vääntäjiä. Jos Henkka tuo sen 80kg inchin, niin koitetaan ainakin Gunun kans sitä ylös oikein tosissaan. Eiköhän sen nostajalle saada joku palkintokin hommattua. Ainakin pari haastepariakin lisää tekeillä.
Äläs nyt ei tässä kukaan ole toistaan vähäisempi tai jos on niin se olen minä 😂 joo yritän muistaa tuoda 😃

Tuntuu kaikki veikkaa van että sasho voittaa brezenkin mutta mä olen tästä taas täysin erimieltä 😂
Itsekkin veikkasin myös brzenkkiä ensin mutta sitten tuli mieleen että nämä sivulle kovaa painavat on sille myrkkyä ollu viimeaikoina. Zurab otti eriä vaikka John vei sen ranteen samantien, Toddzilla runttas läpi vaan ja nyt Sasho joka vääntää myös pirun kovaa ilman rannetta. Jos Johnilla riittää kestävyys niin sitten se vie mutta voi olla että sasho vaan pitää niin kauan että pappa väsyy

FB_IMG_1699480890878.webp

Itsekkin veikkasin myös brzenkkiä ensin mutta sitten tuli mieleen että nämä sivulle kovaa painavat on sille myrkkyä ollu viimeaikoina. Zurab otti eriä vaikka John vei sen ranteen samantien, Toddzilla runttas läpi vaan ja nyt Sasho joka vääntää myös pirun kovaa ilman rannetta. Jos Johnilla riittää kestävyys niin sitten se vie mutta voi olla että sasho vaan pitää niin kauan että pappa väsyy
Joo tää on totta mutta jotenkin mä uskon silti että ehkä vanhakoirakin on oppinut jotain uusia temppuja 🤔😃

Tuntuu kaikki veikkaa van että sasho voittaa brezenkin mutta mä olen tästä taas täysin erimieltä 😂
Nyt kun näin Brzenkin 95kg niin kääntyy aina vaan vahvemmin sashon suuntaan oma ennustus. Johni näyttää aliravitulta ja aivan kuivalta joka ei voi ainakaan kestävyyttä nostattaa. 60v jäbä pudottaa 15kg painoa reilussa kuukaudessa. Toivottavasti olen väärässä, ois hienoa että pappa vielä vie #1 paikan

Tämän viikon virallinen lottorivi.

Ivan Matyushenko vs Kamil Jablonski 3-1
Matt Mask vs Frank Lamparelli 3-0
Fia Reisek vs Rosa Maria Acosta 3-0
Sasho Andreev vs Artem Taynov 3-0
Rustam Babayev vs Irakli Zirakashvili 3-0
Sarah Bäckman vs Egle Vaitkute 0-3
Davit Samushia vs Abdulmanaf Tuzuyef
Zaur Paizulaev vs Georgi Tsvetkov 2-3
John Brzenk vs Sasho Andreev 3-1
Kydyrgali Ongarbaev vs Todd Hutchings 1-3

Devon Larrat vs Denis Cyplenkov 3-0

Tämän viikon virallinen lottorivi.

Ivan Matyushenko vs Kamil Jablonski 3-1
Matt Mask vs Frank Lamparelli 3-0
Fia Reisek vs Rosa Maria Acosta 3-0
Sasho Andreev vs Artem Taynov 3-0
Rustam Babayev vs Irakli Zirakashvili 3-0
Sarah Bäckman vs Egle Vaitkute 0-3
Davit Samushia vs Abdulmanaf Tuzuyef
Zaur Paizulaev vs Georgi Tsvetkov 2-3
John Brzenk vs Sasho Andreev 3-1
Kydyrgali Ongarbaev vs Todd Hutchings 1-3

Devon Larrat vs Denis Cyplenkov 3-0
Onpa aikas laadukas rivi 😎
Osan veikkasin toisaalla täysin vastaavalla tavalla. Paitsi en eriä vaan voittajat.

Back
Ylös Bottom