Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

Äärimmäisen kova kaveri kyseessä kyllä 💪 Nyt pitäisi vaan saada Pertulle ja Akulle vastustajia maailmalta. Että sais nimeä. Moksi vs Tarasaitis vasurilla ois kyllä äärimmäisen kova jos sais tapahtumaan. Sirkkilälle vähän parempi onni ja ois voittanu vasurilla kultaa, ni ovet ois vielä paremmin myös auki nyt. No ens vuonna viimestään sit kultaa tuolta!
Mites arvelet käyvän oikean käden haastematsissa Qvintusta vastaan?

Mites arvelet käyvän oikean käden haastematsissa Qvintusta vastaan?
Näkisin että matsista tulee tiukka. Perttu vei Tampereella kesäkuussa, mutta Esalla pahempi kaavio sillon. Ja silti matsi oli tiukka. Tosin Sirkkilä nuorempi ja kehittyy mahollisesti kovempaa. Todella jännä nähä 💪 Monesta voitosta toi supermatsi on?

Kattelin sun viestihistoriaa ja näyttää että käyt aina tietyn ajan pyörimässä pakkotoistolla ja sitten katoat vuosiksi kunnes palaat taas uuteen lajiin/ketjuun. Onko nyt jo poistuminen taas lähellä?
En ole poistumassa. Juuri kerroin kuinka saamme livenä parempia väittelyitä. Olen vain erimieltä Topin kanssa tässä asiassa. En vain jaksa tehdä tuollaista samallaista kollaasia kuten Topi teki. Topin viljapuheet vastustajista ennen kisoja kuinka mestaruus olisi jo varma niin kommentoin tänne kuinka Viljamiehet pärjäsivätkin paremmin kuin suomalaiset siivitti Topin kommentoimaan enemmän minun kyvykkyyttäni ymmärtää lajia tai muuta kommentointityyliäni. Topi jopa kommentoi jotain epäisänmaallista myös tuohon mutta poisti tämän myöhemmin.

Pieni vastakkainasettelu piristää. Joskus kirjottelin tänne vähän räväkämmin ja ylläpitäjä superpoke pisti mut banniin välittömästi. Täytyy vaan koittaa sopeutua pakkiksen hymistelylinjalle.
Tossakin varmaan joku kultanen keskitie hyvä että kuinka järjettömästi provotaan? Tosin lisää pöhinää hyvin kyllä myös 😄

Pieni vastakkainasettelu piristää. Joskus kirjottelin tänne vähän räväkämmin ja ylläpitäjä superpoke pisti mut banniin välittömästi. Täytyy vaan koittaa sopeutua pakkiksen hymistelylinjalle.
Aivan. Erimielipiteet kuitataan sillä kuinka lajia ei voi ymmärtää tai muuten vaan kommentointi tyyli on vääränlaista. Livenä ei sit voi bannata.

En ole poistumassa. Juuri kerroin kuinka saamme livenä parempia väittelyitä. Olen vain erimieltä Topin kanssa tässä asiassa. En vain jaksa tehdä tuollaista samallaista kollaasia kuten Topi teki. Topin viljapuheet vastustajista ennen kisoja kuinka mestaruus olisi jo varma niin kommentoin tänne kuinka Viljamiehet pärjäsivätkin paremmin kuin suomalaiset siivitti Topin kommentoimaan enemmän minun kyvykkyyttäni ymmärtää lajia tai muuta kommentointityyliäni. Topi jopa kommentoi jotain epäisänmaallista myös tuohon mutta poisti tämän myöhemmin.
Hetkinen mitä oon poistanu? 😄 Jäbä kyl kova trollaamaan, se on annettava 💪

viljaa huutelun kyseenalaistaminen jälkikäteen vähintään mautonta, enintään epäisänmaallista toimintaa.
Eikö se lue siellä vielä? 😄

Nytkö olen jo trollaaja mielestäsi. Sinun tapasi väitellä ei ole itse asiassa vaan yrität henkilökohtaiseen väittelijään puuttua.
Okei tehäänkö sillaa, että lopetaan tää ja jatketaan postailua liittyen kädenvääntöön? Jäbä ton verran mua pahempi äijä että voitit mut nyt tässä 😊

Näköjään. Miten olen epäisänmaallinen tai trolli
Äijä ei oo epäisänmaallinen etkä trolli. Oot Mannerheimin ja Simo Häyhän jälkeen Suomen isänmaallisin ihminen. Sekä myös aidoin kirjottelija täällä. Anteeksi myös että kyseenalaistin ymmärryksesi kädenväännöstä. Vain John Brzenk, Engin Terzi ja Henri Hermola ymmärtää sua enemmän kädenväännöstä.

Epistä tulla tollee kisojen jälkeen. En pidä minään (tarkennuksena arvostan häntä korkealle kädenvääntäjänä, enkä usko että Sirkkilä ainakaan oikealla voisi tällähetkellä voittaa, eli ei olisi viljaa).
joo, Kyllä tuossa alkaa jo se tasoero tuonne eliten lähelle näkymään, ja schoolboy ei ole edes lähellä kärkikastia. Vasurilla saattas olla mahikset nyt, mutta schoolboy 6kk sitten jänteen napsautti irti niin ei ole paljoa tainut sillä treenailla. Onhan nämä mielenkiintosia pätkiä ku ei tuolla suomalaiset paljoa sparraille näitä vastaan. Missä helvetissä se kurtti piileksii?

Back
Ylös Bottom