Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

Et vaan mä olen oikeasti sitä mieltä 😂
FB_IMG_1695276879240.webp

Jopa Arska epäilee äijää 😄

Mulla pitkälti samanlaiset ajatukset mut muutama poikkeus on. Oon vielä Devoniakin epävarmempi tosta Matushenko vs Jablonsky ottelusta. Ivan varmaan vie mut Kamilin voitto ei kyllä yllättäisi🫣

Egle Vaitkute voittaa Bäckmannin

Samushia voittaa Enginin 3-1 tai 3-2

Surettaa vähän kun jopa mun mielestä Todzilla on pahasti alakynnessä Ongarbaevia vastaan 🥲

Mut ehkä oon siinä väärässä 💁🏻‍♂️

View: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=325207766724744&id=100063708984012

Tuolta voi seurata menossa olevia mm kisoja. Suomalaisia useampia tänään lauteilla. Tsemppiä kaikille!!

"Tämän päivän saldona:

1x 🥇Maailmanmestaruus
Jouko Haanpää Senior-GM 86kg
1x 🥈
Lasse Luukinen Masters 86kg
4x 🥉
Ville Mutikainen Masters 70kg
Tero Loukola Grand-Masters 70kg
Kai Paakkanen Grand-Masters 78kg
Marko Karppinen Grand-Masters 95kg

Päivän muut suomalaiset:
4. Kasper Loukola U18 70kg
6. Arto Kahila Grand-Masters 70kg
7. Jan Kahila U21 78kg

Onnea mitalisteille 🇫🇮
Huomenna jatketaan oikealla kädellä 💪🏻"

Pystytsä Henkka vähän avaamaan miltä Traviksen ote ja vääntö tuntu? Oliko iso käsi miehellä? Oot tiettävästi ainoo suomalainen jolla kokemusta asiasta 💪
No ei mullakaan nyt hirveästi kokemusta ole mutta täysin ihminen cyblenkovin jälkeen 😃 eikä sen mua vastaan kyllä varmaan tarvinut parastaan pistää 😂 mutta siis osaa tehdä hienosti tilan omalle väännölleen ranne pystyssä ja siitä reipas lyönti just oikeaan suuntaan...

Back
Ylös Bottom