Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

View: https://www.youtube.com/shorts/94ORY3o2NL4

Mustaa valkoisella, Brzenk vs Tsiplenkov.
Oletettavasti maaliskuussa?

"Have we really thought about John vs Denis match? Lots of people already see John losing this match badly, everyone says that he is almost 60, he is not in his prime, he has injuries, that he will more than likely get dominated by Denis, that Denis kingsmove will tire John quickly and win effortlessly, so many odds against this man.

Honestly this is what John likes, he enjoys been the underdog due to his age yet again he keeps shocking us every single time. Have it crossed your mind that John can win? Actually, what if he wins? What if John does the impossible again at his age and defeats Denis, what's gonna happen? Is he willing to take a shot on Levan if he defeats Denis? Assuming Ermes losses and John wins is either John vs Ermes or John vs Levan, I know I sound delusional but if there is a man that can pull this off, he is called John Brzenk, THE GOAT."

oon pitkään treenannu puristusvoimaa epäsäännöllisesti. kotona välineet forearm roller ja captains of crush1 gripperi, aattelin noilla rupee tekee 3xviikossa. mitä liikkeitä kannattais tehdä salilla noitten lisäksi? Jos lisään tohon fat gripz maven ja pinch grip maven niin onko tarpeeksi monipuolisesti puristusvoima treeniä?
View: https://www.youtube.com/watch?v=hbW1gcRskHY
tuossa toi pinch grip mave

"This Day in Armwrestling History…

December 19th, 1980 – The AWI Holiday Classic Pro Heavyweight World Championship is held in Las Vegas, Nevada. California’s Virgil Arciero, who had defeated Cleve Dean just a month earlier in a 2-out-of-3 challenge match in Chicago, continues to ride his wave of success and wins his fourth AWI Pro World title.

Pic: Virgil Arciero"

FB_IMG_1671457913350.webp

oon pitkään treenannu puristusvoimaa epäsäännöllisesti. kotona välineet forearm roller ja captains of crush1 gripperi, aattelin noilla rupee tekee 3xviikossa. mitä liikkeitä kannattais tehdä salilla noitten lisäksi? Jos lisään tohon fat gripz maven ja pinch grip maven niin onko tarpeeksi monipuolisesti puristusvoima treeniä?
View: https://www.youtube.com/watch?v=hbW1gcRskHY
tuossa toi pinch grip mave

Mikä tavoite treenillä? Kilpaileminen, kova kädenpuristus, isot forkut?

Yleisesesti ottaen ihan hyvä combo. Itse keskittyisin Fat Gripz maastavetoon eniten ja sitten pinchiin. Yhdellä gripperillä ehkä hiukan haastava saada fiksua treeniä aikaan. Videosta poiketen jos mahdollista nii tekisin sileillä levyillä pinchin.
Forearm rolleria en ole grippihommiin ite ikinä käyttänyt niin sen vaikutuksesta ei tietoa.

Mikä tavoite treenillä? Kilpaileminen, kova kädenpuristus, isot forkut?

Yleisesesti ottaen ihan hyvä combo. Itse keskittyisin Fat Gripz maastavetoon eniten ja sitten pinchiin. Yhdellä gripperillä ehkä hiukan haastava saada fiksua treeniä aikaan. Videosta poiketen jos mahdollista nii tekisin sileillä levyillä pinchin.
Forearm rolleria en ole grippihommiin ite ikinä käyttänyt niin sen vaikutuksesta ei tietoa.
kamppailulajeihin puristusvoimaa ja isot forkut, menee Captains of Crush1 noin 15toistoa freesinä . jos keväämmällä menee jo helposti 20toistoa niin ostan numero2 gripperin.

kamppailulajeihin puristusvoimaa ja isot forkut, menee Captains of Crush1 noin 15toistoa freesinä . jos keväämmällä menee jo helposti 20toistoa niin ostan numero2 gripperin.
Moro. Joa ei varsinaisesti tavotteena sulkee CoC grippereitä niin esim. Heawy Grips 100,150,200,250,300 ja 350 saa halvalla. Ite oon treenannut niillä ja ajavat saman asian. Myös CoC sulut onnistuneet ihan yhtä hyvin noilla treenaamalla. HG 300 vastaa n. 2.7 vahvuutta kun taas 350 on reilusti kireempi kuin CoC3. Tällä hetkellä torissa toi satsi uutena 39e

Yksi seuramme osaajista sanoi, että olisin voittanut Esan helposti pienellä vääntötyylin muutoksella. Itse en siihen usko. Joltain taiturilta sellainen voisi onnistuakin, mutta ei minulta. Sellaiset tyylimuutokset vaativat itseltäni useiden kuukausien työn, että käden hermotus ja voima saadaan siihen mukaan. Yläkautta vääntöä yritin joskus paljonkin opetella mutta se ei vaan multa luonnistu ja siinä hajoaa mun rannekin jostain syystä. Jonkun prässäävämmän tyylin voisin sentään vielä saada sisään ajettua.

Yksi seuramme osaajista sanoi, että olisin voittanut Esan helposti pienellä vääntötyylin muutoksella. Itse en siihen usko. Joltain taiturilta sellainen voisi onnistuakin, mutta ei minulta. Sellaiset tyylimuutokset vaativat itseltäni useiden kuukausien työn, että käden hermotus ja voima saadaan siihen mukaan. Yläkautta vääntöä yritin joskus paljonkin opetella mutta se ei vaan multa luonnistu ja siinä hajoaa mun rannekin jostain syystä. Jonkun prässäävämmän tyylin voisin sentään vielä saada sisään ajettua.
Erittäin kova paluu ikävän sairauden jäljiltä! Kaikki joutuu olla hereillä raskaassa keväällä. Myrskyvaroitus 💪

Ok. Kakkonen varmasti ihan sopiva jatko tuohon.
Kamppailulajeista ku puhutaan nii usein kuulee towel pullupeista. Pyyhe tangon yli rullalla ja siitä kiskomaan. Ite en käytä kyseistä liikettä mut mun kamppailu keskittyyki lähinnä aamusin sängystä ylös pääsyyn 😁

Ok. Kakkonen varmasti ihan sopiva jatko tuohon.
Kamppailulajeista ku puhutaan nii usein kuulee towel pullupeista. Pyyhe tangon yli rullalla ja siitä kiskomaan. Ite en käytä kyseistä liikettä mut mun kamppailu keskittyyki lähinnä aamusin sängystä ylös pääsyyn 😁
varmaan hyvä liike mutta en pysty vielä tekemään, ehkä kesällä sitten :)

Joku Ukrainan mies otti seuraamme yhteyttä ja kyseli missä ja koska treenaamme. Asuu lähellä Tamperetta ja ilmeisesti on treeneistä kiinnostunut. Kertoi treenailleensa mm. Ruslan Babayevin kanssa. Saa nähdä ilmaantuuko mukaan treeneihin ja minkä tasoinen heppu kyseessä.

Joku Ukrainan mies otti seuraamme yhteyttä ja kyseli missä ja koska treenaamme. Asuu lähellä Tamperetta ja ilmeisesti on treeneistä kiinnostunut. Kertoi treenailleensa mm. Ruslan Babayevin kanssa. Saa nähdä ilmaantuuko mukaan treeneihin ja minkä tasoinen heppu kyseessä.
Tommoset tekee aina hyvää vaihtelua ja herättää ideoita. Meillä kävi kerran Latvian raskaan mestari ja Normund Tomsonsin ykkössparraaja reeneissä ja oli kyllä mielenkiintosta jutella sen kanssa reenaamisesta.

Tommoset tekee aina hyvää vaihtelua ja herättää ideoita. Meillä kävi kerran Latvian raskaan mestari ja Normund Tomsonsin ykkössparraaja reeneissä ja oli kyllä mielenkiintosta jutella sen kanssa reenaamisesta.

Latviasta tulee kovia vääntäjiä. Nytkin monta tunnettua vääntäjää aktiivisena. Sandris Sedis WAF mestari kärkiukkona.

Back
Ylös Bottom