Kyllä mä Brezenki veikkaisin.
Kumpikin tuntuisi kyllä olevan todella kovassa ja tiukkoja treeni leirejä ottaneet lähiaikoina.
Ite veikkaan kans Brzenk. Vaikkakin Toddzilla hirmusessa kunnossa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä mä Brezenki veikkaisin.
Kumpikin tuntuisi kyllä olevan todella kovassa ja tiukkoja treeni leirejä ottaneet lähiaikoina.

Toddzillan ongelma näyttäs olevan vauhti. En muista millon viimeks joku ois voittanu sen sillaa että matsi pysähtyny? Brzenk ei oo mikään tykki starttaaja kyllä milläänKyllä mä Brezenki veikkaisin.
Oon kattonu monta kertaa ton Brzenk vs Zoloev. On se jäätävä ukko kun tulee takas 57v ja vie yhden kaikkien aikojen parhaista, ja nykyajan kovimman? 90kg sarjan vääntäjän.
Highlightit;
3:58 eka rundi ja Zoloev lataa kaiken. Ei mihinkää ja hymyilee vaan ja tiedostaa "ei mihinkään, vittu mikä äijä"
7:58 Engin huutaa yleisöstä "can you roll out John?". Ja Brzenk näyttää että onnistuuko.
View: https://youtu.be/7uD8vx1wz4A
Noi Brzenkin syvähookki ranteen avaukset on kyl uskomatonta kamaa. Mun on vaikee tehä noita edes seminoviiseille, ja reenaannu noita vuosia joka viikkoTosin tossa saattaa olla pienenä salaisuutena toi että tehään aina pitkän matsin lopussa? Saatanallista silti
![]()
Tossa salee kans isoja muuttujia että ketä pystyy "can openoimaan"Ja tollasta vääntäjää vastaa ku Khadzi Zoloev. On saatanallista.
Ehkä paras kädenvääntöaiheinen juttu mitä suomen lehdissä tullu vastaanhttps://www.hs.fi/urheilu/art-2000008659360.html Hesarissa loistava juttu vääntämisestä!
Tuplaeliminaatio kaavio. Eli cuppi missä ekasta tappiosta joutuu tappiokaavioon, missä taas tappiosta saa sijoituksen. Lopulta kaikilla 2 tappioo paitsi voittajalla, jolla 0 tai 1 tappio.@number_one
2017 olit WAF MM-kisoissa 10. sijalla. Samassa sarjassa sijalla 14 eräs Krasimir Kostadinov. Miten Krasi noin kaukana kärjestä? Vitaly Laletin näköjää voittanu sarjan. Mites tuo WAF kisa menee esim. tossa sarjassa missä 16 osallistujaa? Monta matsia esim. sinulla oli
View: https://youtube.com/shorts/ClsjsxjBlaA?feature=share
Tekeekö jengi miten paljon palauttavaa pumppailua vääntöjen jälkeisinä päivinä? Ite huomannu että melko pakollista touhua jos haluaa väännellä useammin kuin kerran viikossa![]()
Siis runttaatsä kolmosella kylmiltään kotona? Super raakaaTreeni alkanut. Koirien kanssa hiljaista kävelyä ulkona, on sopiva treeni tähän kohtaan. Henki kulkee jo aika mukavasti. Yläselän ja hauisten lihakset ovat muisto vain. Samoin reidet ja pohkeet. Läskit toki jäljellä. Forkut pitäneet ihmeen hyvin "lihakset" tallella. Niitä tullut joskus sen verran rääkättyä, että ihmeen hyvin säilyneet. Kolmosen grippari ei myöskään kovin pahtalta tunnu, kun sitä sillon tällön puristelen. Ei toki ihan vielä pohjaan asti.
Äijällä oikeen vahvuset gripperit reenilaukussaPakko kun ei ole pienempää. 3.5 ja 4 muut mitä on. Vajaitahan ne pumppaukset toki on.