Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

Älähän nyt😂 mietin että mitä se oikein duunaa kun alkaa tuota ruutia löytymään🤔 henkka on kova jätkä, kateelliset täällä huutelee👋
Siis kyseenalaistamatta Henkan kehitystä, ni ainahan mies on ollu vahva, mutta suunnat vaan sellasia että Jessen ja Esan tyyliset rautasormet on pahoja. Meitsin tyyliset vauvasormet taas viljaa 😄

Mulla on topille kysymys!jos lähdettäisiin rauhakseltaan vääntämään hookkia niin kenelle suomalaiselle/sille uskoisit häviäväsi jos kenellekään?saa laittaa oikean ja vasemman erikseen kiitos 😄

Mulla on topille kysymys!jos lähdettäisiin rauhakseltaan vääntämään hookkia niin kenelle suomalaiselle/sille uskoisit häviäväsi jos kenellekään?saa laittaa oikean ja vasemman erikseen kiitos 😄
Tulee niin pitkää listaa että sormet väsyy 😄

No siis lähetään siitä että pakkohan Kurtin ois mut viedä siinäkin. Sit Salmiselle hävisin muutama vuos sit ihan rehellisessä hookissa. Vieläpä 3 matsia mistä vikassa etenki vauhti ei päätä huimannu 😄 Saaranluomalle kans hävinny ku viimeks kohattiin, mutta siinä jätän pienen mahiksen että johtu startista 😄😄 Sit Harri Kumpulainen ylläri paha hookissa, vaikka oonki hänet aina vieny startilla kisoissa. Juho Vartiaisen kans ollu myös reeneissä isoja ongelmia hookissa, mutta voi johtua kyllä siitäkin että se ketale tulee aina fressinä reeneihin 😄 Noi siis oikeella.

Vasurilla, no Marjomaalle hävisin todistetusti hitaassa hookissa. Sit Kinnusen Jaakko omasta seurasta äärimmäisen paha jos väännetään super hitaasti. Etenki remmeillä hookissa.

On varmaan kymmeniä, ellei satoja noitten lisäksi 😄😄

Tulee niin pitkää listaa että sormet väsyy 😄

No siis lähetään siitä että pakkohan Kurtin ois mut viedä siinäkin. Sit Salmiselle hävisin muutama vuos sit ihan rehellisessä hookissa. Vieläpä 3 matsia mistä vikassa etenki vauhti ei päätä huimannu 😄 Saaranluomalle kans hävinny ku viimeks kohattiin, mutta siinä jätän pienen mahiksen että johtu startista 😄😄 Sit Harri Kumpulainen ylläri paha hookissa, vaikka oonki hänet aina vieny startilla kisoissa. Juho Vartiaisen kans ollu myös reeneissä isoja ongelmia hookissa, mutta voi johtua kyllä siitäkin että se ketale tulee aina fressinä reeneihin 😄 Noi siis oikeella.

Vasurilla, no Marjomaalle hävisin todistetusti hitaassa hookissa. Sit Kinnusen Jaakko omasta seurasta äärimmäisen paha jos väännetään super hitaasti. Etenki remmeillä hookissa.

On varmaan kymmeniä, ellei satoja noitten lisäksi 😄😄
Ellei jopa tuhansia 😄 mistä tää Henri energia oikein kumpuaa

Ellei jopa tuhansia 😄 mistä tää Henri energia oikein kumpuaa
Oon vuorovaikuttanu liikaa jäbien kans. Ennen mun ego oli ku ranskalaisella tullimiehellä. Ne päivät on takana 😄

Mites muuten toi Matt Mask, onko kova vääntäjä ns maailmalla?
On. Erittäin kova. Voittoja Larratista, Brzenkistä ja Gaspariinista.

Tervehdys. Iski oikein kunnon koronan. Kolmisen viikkoa olin kotona typeryyttäni 39-40 asteen kuumeessa, mutta sitten mentiinkin ambulanssilla hengityskoneeseen ja ensimmäinen viikko lääkärien mukaan kriittisessä tilassa. Nyt jo viikko normaaliosastolla ja opettelen uudestaan käveleen. 14 askelta kävelytelineen kans tän hetkinen ennätys. Pistäskö joku raporttia Jurvan kisasta niin olis mukava olla hengessä mukanä?

Tervehdys. Iski oikein kunnon koronan. Kolmisen viikkoa olin kotona typeryyttäni 39-40 asteen kuumeessa, mutta sitten mentiinkin ambulanssilla hengityskoneeseen ja ensimmäinen viikko lääkärien mukaan kriittisessä tilassa. Nyt jo viikko normaaliosastolla ja opettelen uudestaan käveleen. 14 askelta kävelytelineen kans tän hetkinen ennätys. Pistäskö joku raporttia Jurvan kisasta niin olis mukava olla hengessä mukanä?

Jestas sentään. On ollu paha tauti. Tsemppiä toipumiseen.

Hurjaa menoa 😮🤕 Tsemppia toipumiseen miehelle ✌️

Tsekkasin striimistä Jurvan kisaa, niin kovaa mittelöä oli taas kyseessä! Teikäläisten Lindström tais viedä eniten kultamitaleita viemällä molemmilla käsillä alle 97kg sarjan ja vasurilla 87kg sarjan 💪 Kasiseiskassa etenkin oli kovaa ukko lauteilla Luukisen, Moksin ja Vartiaisen muodossa, joista jälkimmäinen vei oikeen käden todella näyttävästi.

Momo vei näppärästi raskaan oikeella, eikä kukaan oikeen mahtanu hänelle mitään. Sama juttu vasurilla Kasper Kortelaisen kanssa! Kovia toprollaajia kyllä molemmat!! Raskaassa omaan silmään nuori Sirkkilä sekä Ville Toiva (Heinonen) väänsivät äärimmäisen hyvin muita ja toisiaan vastaan kovaa matsia. Raskas oli todella eeppinen sarja kun siellä oli Mikkosta, Hukkasta ja vaikka ketä mörköä mukana suuret määrät.

77kg sarjassa Marko Meijanen vei molemmilla käsillä Mutikaisen finaalissa. Hyvää nahinaa oli heillä.

Back
Ylös Bottom