Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

Minä muun voimailun sivussa välillä innostun näppivoimailemaan. Nyt gripperit jääny pois vallan kun sain jonkunmoisen sulun taannoin coc kolmosella tehtyä. Tilasin kaverilta akselin jolla nyt muutaman kerran olen nostellut. Silee maalattu akseli siis kyseessä jolla myötäotteella nostelen. On siinä melkonen ero maveen myötäotteella levytangolla. Levytangolla sain 210. Akselilla nyt muutan treenin jälkeen 150kg. Kympin olen petrannut muutamassa treenissä siinä. Pincejä joskus kokeilen mutta leokopinchiä en saa 2x20kg irti lattiasta. 2x17kg sain taannoin. Tilasin kotiin myös 57mm pyörivän kahvan, rollarityyppisen. Ei tartte varmaan montaa linttiä tappiin siinä laittaa. Myös 50mm kahvaset kässäritangot on tilauksessa. Mulla katkes myötämaven maxissa joku jänne vasurin nimettömästä melkein vuosi sitten ja vasemman käden gripperin puristelut ainakin pois laskuista. Ei kärsi tehdä.

Akseli onkin kuningaslaji näissä grippipiireissä nii hyvä että oot hommannu semmosen. Ei sitä ennen kokeilemista tajua kuinka vaikeeta sitä on nostaa... 2x17 levyt on jo kova suoritus ja ei varmasti ole paljoa matkaa Leoko 2x20k.
Herkkä laji näppien loukkaantumisille... Onneksi itse vielä selvinnyt ilman isompia vammoja.

Toddzilla kuulemma treenaa vääntötreeneissä ittensä nii paskaks usein että lopussa jotkut newbiet toprollaa sen.
Helppo uskoa kyllä. Eikä vaadi ees niin paljoa että noin käy.

"From lightest to heaviest.

John Brzenk 114 kg
Ermes Gasparini 125,8 kg
Larry Wheels 126 kg
Devon Larratt 129 kg
Brandon Allen 142 kg
Genadi Kvikvinia 144 kg"

"Devon offered John to Armwrestle and do a can opener right there. John Declined.
Ermes offered to setup a table and beat Devon Right there.
Devon Declined."

Hyvä perinne. Saisko ihan lajituloksetkin tietoon myös? Pistemäärillä ei niin merkitystä ole kuin kisaajien järjestystä ajatellen :)
jmahon hoitaa tulospalvelua mutta helpotan vähän hommia ja lisään nämä hänen kirjanpidostaan

Rolling Thunder
Juniori
Jimi Ylitalo 46kg

Naiset
Anne Vuorikoski 51kg

Miehet
Jouni Mähönen 85kg
Henri Sonninen 82,5kg
Juha Vuorikoski 82,5kg
Timo Lauttamus 82,5kg
Petri Partanen 75kg
Tomi Kesti 75kg