Ensikuussa sit kisoissa yhtä nopee sytytys?Just olin tulossa laittamaan samanSit huomasin että olinki jo tykänny tosta sun viestistä
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ensikuussa sit kisoissa yhtä nopee sytytys?Just olin tulossa laittamaan samanSit huomasin että olinki jo tykänny tosta sun viestistä
![]()
Heh aattelin säilyttää mun "suomen hitain kädenvääntäjä" tittelinEnsikuussa sit kisoissa yhtä nopee sytytys?![]()
Pieni lempeä hupailu kiipeilijä Tom Bolgerilta: 5 yhden sormen leukaa keskarin kärkinivelellä:
View: https://www.instagram.com/reel/CSrjpdBFRjB/?utm_medium=copy_link
Mikä on ylänivel?
Kun alle nelikymppisenä alkoi treenitauon jälkeen treenaamaan, niin noin kolmessa kuukaudessa saavutti vanhan tason. Nyt vanhaan tasoon pääsemiseen menee 7-8 kuukautta. Ei auttas paljon taukoja pidellä, mutta minkäs sitä ihminen laiskuudelleen mahtaa.
En oo kyl kokeillu thunderia. Kuvittelisin et samaa tasoa vaikeusate ku noi Gripzit. Toisaalta kahva vissiin vähän kapeempi?Kyllä pinch-palikoista ja Rolling thunderillakin vedetään, joten eiköhän noi kumimötikät suht samaan sarjaan kuulu.
En oo kyl kokeillu thunderia. Kuvittelisin et samaa tasoa vaikeusate ku noi Gripzit. Toisaalta kahva vissiin vähän kapeempi?
Täytyy tunnustaa että postasin videon lähinnä siks että en ees tienny et Zillalla on oma kanavaOonko todella jäinen äijä, mutta eikö tollaa sivusta tulevalla vektorilla kun koko kämmen on spinnerin takana, ni toi ei ees ota niin paljon ranteeseen ja sormiin?
Paha neuvoo suurta mestaria videolla, mutta miksi Toddzilla ei reenaa tota etuyläviistosta, kerta sormet ja ranne petti "jo" Zoloevin kanssa? Sivupaine ny varmaan riittää melkeen ketä vaan vastaan, kunhan saa ranteen koukkuun.