Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Booooooom!!!!Itseasiassa se tehtiin 4 päivää sitten![]()
Jos katsotte sen kun Esa vääntää nemiroffin jälkeen treeni pöydässä Sharonin kanssa vaikka Sharon nyt ei huippukuntoinen varmadti ollutkaan niin ei ton luokan kaverille silti noin tehdä mitä Esa teki![]()
Siltähän toi vaikuttasJa siis tämä on vain mun mielipide... En toki tiedä miten Härkänen Jarmo oli parhaimmillaan mutta silti epäilen olisiko riittänytja tosiaan kurtin Kimmo olisi varmsdti ollut Esalle paha vastus mutta tosiaan puhuin pelkästä hookista...
Ketäs kaikkia vastaan Esa kokeli siellä Nemiroffin jälkiväännöissä? Sharon ja Slava meni tyynyyn, mutta takkivenäläinen paukuttiPystyi Joo pistämään kunnolla hanttiin mutta siinä Esan 2009 nemiroff kunnossa väitän että ei kukaan Suomen historiassa hookissa...![]()
Yesss!!! Milloin julkaisu? Tiedän varataItseasiassa se tehtiin 4 päivää sitten![]()
Ketäs kaikkia vastaan Esa kokeli siellä Nemiroffin jälkiväännöissä? Sharon ja Slava meni tyynyyn, mutta takkivenäläinen paukuttiOliko muita?
Tekis mieli sanoa että satunnainen venäläinen ohikulkijaKuka toi toppatakkivenäläinen oli?
Joku paikallinen JuoppoKuka toi toppatakkivenäläinen oli?
Nyt en osaa luvata mitään, mutta tehtiin Esasta sellanen pieni haastattelu ennen sitä ja siihen tulee vanhoja treeni pätkiä mukaan jos oikein ymmärsin... Esa ei oikein viihdy kameran edessä niin oli hauskaa kun yritin kysellä siltä kaikkea ja loppupelissä vastasin itse niihin kysymyksiinYesss!!! Milloin julkaisu? Tiedän varata![]()
Ei ollut muita vissiinKetäs kaikkia vastaan Esa kokeli siellä Nemiroffin jälkiväännöissä? Sharon ja Slava meni tyynyyn, mutta takkivenäläinen paukuttiOliko muita?
Esa oli kyllä todella pelottavan näkönen jopa noihin kinkereihinEi ollut muita vissiinoli kyllä yrittänyt saada muitakin mutta ei olleet tulleet...
Jotenkin kokoajan ite käännyn enemmän siihen että Levan vie todella selkeestiVoittaako levani puhtaasti tänään? Siis 6-0...muuten ei kyllä voita puhtaasti![]()
No vähän sama itellä kyllä... Toi 50 kilon painoero on vaan niin iso että... Mä en ymmärrä miksi chaffee ei ole ottanut yhtäön painoa lisää...Jotenkin kokoajan ite käännyn enemmän siihen että Levan vie todella selkeesti![]()
Ymmärsin että Chaffee ei reenaa paljoo muuta kuin väännön apuliikkeitä? Ei esim kyykkyä tai penkkiä ikinä. Se voi selittää miksi näyttää paljon heikommalta kuin onkaan.No vähän sama itellä kyllä... Toi 50 kilon painoero on vaan niin iso että... Mä en ymmärrä miksi chaffee ei ole ottanut yhtäön painoa lisää...
Jotenkin kokoajan ite käännyn enemmän siihen että Levan vie todella selkeesti![]()
Ryan Blue Bowen postannu ihan sikana videoita Chaffee vs Levan matsii liittyen.
Nyt ennusti miten menee kierros kierrokselta 4-2 Levanille.
View: https://youtu.be/nVRSe-JH2mE