Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Milllä leveydellä ajattelit sulut? Itse asiassa ei sillä väliä ,... Mä en saa yhtään toistoa ja kisaissa paras 16s sekä treeneissä 32s. Aikapidot tosiaan käy mulle.Monta sulkua suunnilleen pitää saada kolmosella että pystyy edes sekunnin pitään nelosta bulletin kanssa?
Topi?Jäbä esiintynyt Suomen virallisena kädenvääntö asiantuntijana nyt liian kauan! Tuun mun arvioilla kaatamaan sun reign of terrorin![]()
View: https://m.youtube.com/watch?v=VLcx2q7anzA
Yritän siis tällä kaameella floodaamisella piilottaa ettei kukaan huomais mun veikkaustappiooni Henkalle..
Joo ikinä kuullu ukostaNo joo tuurilla ne laivatkin seilaa...oli muuten toi efe todella kova!!
Ei mutta noinhan se menee!eivät vittu uskaltaneet sua pyytää tonne...Joo ikinä kuullu ukosta
Tosin toi Stevens on mulle ihan viljanen äijä kans, kerta kerran MM kisoissa piiskasin ihan pystyyn sen reenikaverin, jolle Herman hävinny startteja reeneissäHelppoa matematiikkaa!
Okei tiukka kyssäri tähä väliin: kumpi veis, Kurtti vai Engin Terzi?Ei mutta noinhan se menee!eivät vittu uskaltaneet sua pyytää tonne...
Kamalan vaikeita kysymyksiäOkei tiukka kyssäri tähä väliin: kumpi veis, Kurtti vai Engin Terzi?Kyl mä ton matsin kattosin!
Joo ikinä kuullu ukosta
Tosin toi Stevens on mulle ihan viljanen äijä kans, kerta kerran MM kisoissa piiskasin ihan pystyyn sen reenikaverin, jolle Herman hävinny startteja reeneissäHelppoa matematiikkaa!
Onkos Timppa ja Engin kohannu ikinä? Joskus muistan nähneeni, että Terzi flässäs Saaranluoman MM kisoissaKamalan vaikeita kysymyksiäemmä kyllä osaa vastata
..pitäisi nähdä kurtti vaikka Mikkolan Tomppaa vastaan niin se helpottaisi jo paljon
...lähinnä siis että pystyisikö Timppa tekemään mitään kimmolle...
Enemmän ehkä vitsiä heitin tossa, kun ei noita voi tollee laskeaZiisus. Äijän pitäis päästä nyt tonne ottaa tuntumaa näitä huippu, tunnettuja vääntäjiä vastaan.