Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

Eikö tossa oo mahollista että Toddi oli elämänsä kunnossa muttei vaan riittäny?

Muistan miten Larratt vs Pushkar supermatsissa kukaan ei antanu Devonille palaa, ja sieltä vaan kaivo selkeen voiton. En laskis miestä ulos näistä ikinä 💪

Voi olla, mutta Todd ei ole minun kirjoissa ollut koskaan Levanille ongelma, kuten vanhoista viesteistä voi todeta. Yllättävän yksipuolinen vain matsi oli, jopa omasta mielestä. Devonin kuuri kyllä ollut raju ja onnistunut.

Tuossa kunnossa Devon on kova ja varmasti kova vastus Levanille, sitä en väitä ja se olisi hieno nähdä. Silti löisin vetoa Levanin puolesta aivan varmasti. Puskaria ja Levania nyt on turha verrata, Levan on/oli vain 100 askelta edellä kaikessa.

Todd'in voi tämän jälkeen kyllä pudottaa jo laskuista.

Voi olla, mutta Todd ei ole minun kirjoissa ollut koskaan Levanille ongelma, kuten vanhoista viesteistä voi todeta. Yllättävän yksipuolinen vain matsi oli, jopa omasta mielestä. Devonin kuuri kyllä ollut raju ja onnistunut.

Tuossa kunnossa Devon on kova ja varmasti kova vastus Levanille, sitä en väitä ja se olisi hieno nähdä. Silti löisin vetoa Levanin puolesta aivan varmasti. Puskaria ja Levania nyt on turha verrata, Levan on/oli vain 100 askelta edellä kaikessa.

Todd'in voi tämän jälkeen kyllä pudottaa jo laskuista.
Ehkä itse elän hiukan vanhassa kun nään Pushkarin vieläkin lähes pysäyttämättömänä hirviönä 😄 Toivotaan että Larratt vs Levan matsi saatas tapahtumaan!

Ehkä itse elän hiukan vanhassa kun nään Pushkarin vieläkin lähes pysäyttämättömänä hirviönä 😄 Toivotaan että Larratt vs Levan matsi saatas tapahtumaan!

Totta, siitä tulee kunnon sota. :puntti: Hankala paikka kun olen molempien fani :giggle: Mutta silti en näe Devonin voittavan, vaikka nyt kunto onkin iso.

Tuolta näkee vielä matsin, on se Devon kova. Todd jo ensimmäisen väännön jälkeen tajus että liian kova vastus.

View: https://www.youtube.com/watch?v=zS1Ou57rhuU

Larrylle pitää kyllä nostaa hattua!väänsi todella hienosti vaikka hävisikin!!mitä tulee tuohon levan vs muut keskusteluun niin mä lasken kyllä kaikki siitä ulos 😃 jos levan tulee 160+ kilosena niin en usko että tältä pallolta löytyy varteenotettavaa haastajaa...levan on mun papareissa cyblenkovin voimilla varustettu paljon teknisempi ja pidemmän vipuvarrren omaava hirviö...😃cyblenkovi oli kuitenkin vipuvarreltaan suht töpökätinen ja väänsi aina aika matalalla mikä mahdollisti toddin ja chaffeen kaltaisten aiheuttavan sille hankaluuksia mutta levan on taas ihan erimaata samoilla voimilla...

Larrylle pitää kyllä nostaa hattua!väänsi todella hienosti vaikka hävisikin!!mitä tulee tuohon levan vs muut keskusteluun niin mä lasken kyllä kaikki siitä ulos 😃 jos levan tulee 160+ kilosena niin en usko että tältä pallolta löytyy varteenotettavaa haastajaa...levan on mun papareissa cyblenkovin voimilla varustettu paljon teknisempi ja pidemmän vipuvarrren omaava hirviö...😃cyblenkovi oli kuitenkin vipuvarreltaan suht töpökätinen ja väänsi aina aika matalalla mikä mahdollisti toddin ja chaffeen kaltaisten aiheuttavan sille hankaluuksia mutta levan on taas ihan erimaata samoilla voimilla...
Mutta eikö pidempi vipuvarsi oo huonompi jos matsi pyörähtää hookin puolelle? Vai Mötkövili sielläkin Cypin tasolla?

Mutta eikö pidempi vipuvarsi oo huonompi jos matsi pyörähtää hookin puolelle? Vai Mötkövili sielläkin Cypin tasolla?
Varmasti joo mutta en usko että se pyörähtää 😃...levanilla on niin paksu ranne/käsi että se on varmasti erittäin vaikea hookata syvälle+kunse pyrkii voimillaan pitämään kätensä pystyssä... toivottavasti olen väärässä!

Varmasti joo mutta en usko että se pyörähtää 😃...levanilla on niin paksu ranne/käsi että se on varmasti erittäin vaikea hookata syvälle+kunse pyrkii voimillaan pitämään kätensä pystyssä... toivottavasti olen väärässä!
Ois hauska tietää mitä Levanin hookkaaminen vastaa jossain paksuissa kahvoissa 😄 7cm halkasija ja 100kg?

Helppo olla jälkiviisas, mutta kyllä Devonin olemuksesta paistoi haastatteluissa, että tiesi olevansa kunnossa ja että tähän on valmistauduttu kunnolla. Tais olla hampaankolossa viime 2 - 3 tappiosta😁

Hitto että Devoni pysäytti Toddin käden hienosti tuossa 5. erässä missä väänsivät vasemmalla.

Miten ihmeessä näillä oli näin kova tasoero nyt, kun vertaa siihen missä Devon hävisi pari vuotta sitten?

Ja Schoolboy, ai helvetti siitä taitaa tulla kova luu!

Hitto että Devoni pysäytti Toddin käden hienosti tuossa 5. erässä missä väänsivät vasemmalla.

Miten ihmeessä näillä oli näin kova tasoero nyt, kun vertaa siihen missä Devon hävisi pari vuotta sitten?

Ja Schoolboy, ai helvetti siitä taitaa tulla kova luu!
Oisko yksi syy että Devon aika paljon isompi tossa tuoreessa matsissa? Ja ehkä roinatumpi? Sekä näytti kulmat paljon terveemmiltä. Itseasiassa tosi nätin näköstä tekemistä, mitä ei voinut sanoa vielä pari vuotta sitten.

Kukaan ei ole maininnut sääntöjen vaikutusta Todd vs Devon matsiin. WAL tyynyillä ja säännöillä tuo olisi saattanut olla eri näköinen. Nythän Todd ei ollu kertaakaan pöydän alla roikkumassa. Sitä ei olisi sallittukkaan.

Täällähän on otevoima keskustelua👍

SM kisat oli Pajulahdessa. Itseltä kisat meni hyvin, eikä mitään suuria floppeja tullut.

Kisasin alle 100kg sarjassa

Lajit /Omat tulokset:

Rolling Thunder 80kg
Saxonbar 85kg
Little big horn 70kg
Apollo's axle150kg
Vaaka 188kg
Silverbullet coc3 (coc4) 28sec

Rollari 80kg meni paremmin, kuin pitkään aikaan, hyvä lähtö kisaan.

Saxonin 85kg kanssa oli vähän arvailua lähtöpainojen kanssa, koska tankojen pito vaihtelee ja vaikutus tulokseen voi olla +-10kg, tähän jäi vähän varoja.

Little big Horn "sarvi" on itselle vastenmielinen 😄 vuosia ollut tuon 70kg treenaa sitä tai ei, näin oli nytkin.

Apollon axeli 150kg rutiini tulos tällä hetkellä. Viikko sitten Master SM kisat sama tulos. Silloin tosin aavistuksen kevyemmin, 155kg oli viikko sitten lukitusta vaille valmis nosto.

Vaaka on vähän vaikee 188kg oli kyllä oma pr, mutta ei sillä juhlita. Tässä vaiheessa taistelin mitalista ja meni monta kisaajaa ohi pisteissä.

Tilasin itselle samanlaisen vaa'an, niin voi ainakin treenata jatkossa (n800€)😅

Viimeiseen lajiin, Silverbullet coc3 Mähönen oli selvä ennakkosuosikki, mutta oli pakko ottaa kakkos sija. Rantanen ja Mikkonen piti ensin odotin noin puolen minuutin aikoja kumpikin jäi siitä noin 20sekunttiin. Tiesin että nyt on paikka ja onnistuin 28sek tulos riitti kisassa sijaan 2.

Master +40 miehet veivät kärki top3 vielä, mutta saa nähdä miten pitkään pärjätään avoimessa sarjassa.

Liitteet

• IMG_20210529_140626_877.webp
    IMG_20210529_140626_877.webp
    50,6 KB · Katsottu: 150

View: https://www.instagram.com/p/CPd-QS1AEkW/?utm_medium=copy_link

Hurja Harri vei 0.5 piste erolla mestaruuden lihavissa 💯 Itse kyllä hyvät yritykset valitsin, mutta Harri oli äärimäisen kova tänään. 😄

Tomi otti akselissa 200kg kahdesti taas ihan sentin päähän lukituksesta 😄 ja #4 Silverissäkin otti +20 sekunnin ajan. Jesse Thomasfolk otti myös 180kg akselissa ja #4 aikaa. Juha Vuorikoski myös 170kg tuli ylhäältä läp.

Ensi vuonna Salossa sitten isommat kisat😄 silloin onkin taas mun vuoro voittaa

Back
Ylös Bottom