Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

Ovatko farkkupidot olleet joskus otevoimakisa lajina ? Mikä on lähinnä sitä nyky lajeista ?
Olisiko 2016 olleet viimeksi rautakouran ulkopuolella 😃 Varmaan Apollon akseli raskaudeltaan lähimpänä, jos kisalajeja katotaan. Sitten kisojen ulkopuolella jotkut ihmiset tekee kyllä 1 tuuman kahvalla ja eri dinnie stones tyylisillä renkailla kovia nostoja yhden ja kahden käden nostoissa. Niissä myös yleisvoima jo merkkaa aika paljon.

Farkuissa näkisin toimiviksi lajeiksi enemmän yhden ja kahden sormen nostot, ku koko käsi.

Farkuissa näkisin toimiviksi lajeiksi enemmän yhden ja kahden sormen nostot, ku koko käsi.
Meillä on salkut 87 kg tyhjänä 😬 Liukas kahvaiset. Suht ohut kahva kummiskin. En tiedä voiko tuon painoisia saada parilla sormella ylös 🤔 En ole hoksannut kokeilla. Kevyemmät ovat 63 kg. Niissä taas tosi karkea kahva. Pitoa huisin paljon.

Voishan toki. Suosittelen kuitenki opettaan sormia eka kaikessa rauhassa tyyliin irtokahva ja painoja. Varsinki kämmenen lumbrikaaliset lihakset tuppaa ottaan siipeensä, jos "lepäävät" sormet on koukussa paljon, joten calma calma alkuun... Se farkkujen kiintee kahva auttaa paljon ja hyvä grippipinta tietenki tuo turvaakin, ettei räpsy.

Moi! Osaisiko joku sanoa paljon maksaisi suunnilleen tilata virallinen kädenvääntöpöytä ja mistä tätä lähtisi kysymään? Pst @number_one :giggle:
Minulla on siis oma sali ja tilat, jossa käy tietynlainen porukka ja kädenvääntöpöytää on melko paljon kysytty. Toki itse olen myös suht fanaattinen lajin seuraaja ja on myös hieman "oma lehmä ojassa". Mutta tosiaan kiinnostaa mistä noita saa ja kuinka helposti?

Hei täällä nähtävästi on porukkaa jotka on kädenväännöstä kiinnostuneita nii mä oon noita virallisilla kisa mitoilla valmistellut niin kiinnostaisiko ostaa?
Menikö tämä jo kaupaksi?

View: https://youtu.be/MuFY3wl2Mrk

Tiukka vääntö. Viimesessä kyllä toddin käsi osuu pariinki otteeseen omaan olkapäähän.

Kattelin myös uudestaa Devon vs Cadorette matsin. Noissa molemmissa matseissa oli tota ongelmaa mitä välillä näkyy että starttia ei saada tasapuoliseksii vaan toinen saa starttaa olkapää todella edessä melkein valmiina prässäämään suoraan.

Moi! Osaisiko joku sanoa paljon maksaisi suunnilleen tilata virallinen kädenvääntöpöytä ja mistä tätä lähtisi kysymään? Pst @number_one :giggle:
Minulla on siis oma sali ja tilat, jossa käy tietynlainen porukka ja kädenvääntöpöytää on melko paljon kysytty. Toki itse olen myös suht fanaattinen lajin seuraaja ja on myös hieman "oma lehmä ojassa". Mutta tosiaan kiinnostaa mistä noita saa ja kuinka helposti?
Mazurenkolta virallinen pöytä n.800e toimituksineen.

Tarkoiratko virallista Mazurenkon kisapöytää, vaiko kenen tahansa valmistamaa oikeilla mitoilla tehtyä vääntöpöytää?

View: https://youtu.be/MuFY3wl2Mrk

Tiukka vääntö. Viimesessä kyllä toddin käsi osuu pariinki otteeseen omaan olkapäähän.

Kattelin myös uudestaa Devon vs Cadorette matsin. Noissa molemmissa matseissa oli tota ongelmaa mitä välillä näkyy että starttia ei saada tasapuoliseksii vaan toinen saa starttaa olkapää todella edessä melkein valmiina prässäämään suoraan.

Neil kyllä vääntää super nätisti tuossa 💪

Mites toi King Kong Grip Challenge voiko siihen kuka tahansa osallistua vai onko tässäkin joku raja että pitää kuulua johonkin liittoon ennen sitä ?

Back
Ylös Bottom