Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

Ennen +10v sitten oli hyvin kun sai jenkeistä 2 gripperiä about 55-60 dollarilla perille asti monet kerrat ja dollarin kurssikin mukavan alhainen vs euro. Joku vajaa 40€ yhteensä maksoi. Rogue europesta ilmeisesti saa 3 CoC gripperiä hintaan 81,84 = 27,28 per gripperi.

💪

Liitteet

• FB_IMG_1611121349295.webp
    FB_IMG_1611121349295.webp
    49,1 KB · Katsottu: 68
Ennen +10v sitten oli hyvin kun sai jenkeistä 2 gripperiä about 55-60 dollarilla perille asti monet kerrat ja dollarin kurssikin mukavan alhainen vs euro. Joku vajaa 40€ yhteensä maksoi. Rogue europesta ilmeisesti saa 3 CoC gripperiä hintaan 81,84 = 27,28 per gripperi.
Ja tosiaan roguella joku tarjous noihin grippereihin viel et ei ole kuljetusmaksua eli kotiovelle 3 gripperiä, halvin paikka ostaa noi täl hetkellä.

4.12. kokeilin ensimmäistä kertaa montako leukaa menis 60mm pyörivillä kahvoilla. Kaksihan niitä silloin hädin tuskin tuli. Tänään olo tuntui erityisen vahvalta, joten päätin kokeilla monta nyt menisi. Kerran viikossa olen tehnyt treenin pyörivällä kahvalla ja silloin tällöin kokeillut myös vetää leukoja niillä. Sen tässä matkalla on huomannut, että mulle aika lailla maksimi on yksi treeni viikossa tällä kahvalla. Jos joskus saisin näillä itsetehdyillä pyörivillä kahvoilla 8-9 leukaa niin sitten on aika hommata IM Rolling Thunderit. Ja jos en ihan hakoteillä ole niin 9 leukaa on niillä virallinen naisten ME. Sitä tavoitetta kohti siis.
Videolla ekana ne leuanvedot ja sen jälkeen saxon baria missä myös uudet enkat. En tiiä onko kuvakulma paras mahdollinen mutta jos joku haluaisi antaa mulle palautetta onko noi mun nostot nyt lähelläkään kisoissa hyväksytysti tehtyä nostoa niin olisin kiitollinen palutteesta.

Todella kova nuo leuat, ja Saxon nostoissa vaan hieman enemmän suoristuu niin hyvä. Lukituksessa se pakosti reisiin nojaa. Tosin näpit selkeästi piti yläasennossakin ja edessä kun on vaan tuomari, niin varmasti menee läpi.

Oot varmaan SM tulossa Pajulahteen? 😊

Todella kova nuo leuat, ja Saxon nostoissa vaan hieman enemmän suoristuu niin hyvä. Lukituksessa se pakosti reisiin nojaa. Tosin näpit selkeästi piti yläasennossakin ja edessä kun on vaan tuomari, niin varmasti menee läpi.

Oot varmaan SM tulossa Pajulahteen? 😊
Kiitos Jesse vastauksesta. Joo, olen maksanut lisenssin ja kyllä tarkoitus on Pajulahteen mennä, kun on ihan tossa naapurikunnassa.

Levan on nyt ilmeisesti Larryn vieraana Dubaissa viikon ja saanut käsityksen että M Todd on siellä myös ja Larry sano viime videolla "there will be a match". Mielenkiintoista sisältöä tulossa.
Ai saatana!!! No nyt!!!!

Back
Ylös Bottom