Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

Aikoinaan kun treenasin molemmat kädet aina jousitreenissä niin vasurilla meni kova #3.5 (3.56) ja oikealla sitten aika paljon enemmän.

Mites sun treenit kulkee?
Vääntö kulkee ok hyvin, mutta huomasin tuossa pari kk sitten kun väänsin Latvialaista ikämiesten maailmanmestaria vastaan, että sormet tarviis lisää potkua 😁 Nyt pieni proggis että sais Coceja ja Rollaria eteenpäin.

Oon tehny Rollaria ennen todella satunnaisesti, ja useesti vieläpä ylätaljassa 🤔 niin nyt tarkotuksena tehä 2-3 kertaa viikossa, ja volyymi painotteisesti. Eilen tosin kävin vieraissa ja tein extrana Wrist Wrenchiä 😁

Tunnetko Kurtin Kimmoa? Kova vääntäjä kans. Olen häntä jeesaillut jossain jutuissa ja varmaan teillä olisi palhon yhteistä noista rt treeneistä. Thumbless tyyli ja variaatiot taitaa olla paras voimantuoja rollarilla kädenvääntöön. Tämän varmaan pitkän linjan miehenä tiesitkin.

Tunnetko Kurtin Kimmoa? Kova vääntäjä kans. Olen häntä jeesaillut jossain jutuissa ja varmaan teillä olisi palhon yhteistä noista rt treeneistä. Thumbless tyyli ja variaatiot taitaa olla paras voimantuoja rollarilla kädenvääntöön. Tämän varmaan pitkän linjan miehenä tiesitkin.
Joo Kimmo tuttu ja erittäin kova mies 💪 Onneksi ei olla vähään aikaan väännetty sen kanssa, kun viimeset voitot molemmilla käsillä meni ittelle 😂

Joo suurimmaksi osaksi tullu ilman peukaloa noi Rollarit tehtyä 👌

Mikä on gripperikunto MM asetuksella?

Onko sinun GHP 8 kalibroitu? Katoin että oot 2012 ottanu 2 toistoa sillä GHP challengessä. Ja samana vuonna sertit MashMonster 6:n.
3.60 MM asetuksesta nyt. Hilaan sitä ylöspäin viikottain 211.92lb kuristetulla nelkulla. Tuntuu toimivan hyvin.

Heimopäällikkö GHP 8 / 78kg / 172.2 lbs / rating = 3.38

Mitäs tuumaat levyrannekäännön sekä levyhauiskäännön treenaamisen välittymisestä kädenvääntöön?Vääntöhän tulee noissa suurimmaks osaks sormilla ja ranteella.

Back
Ylös Bottom