Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

Vastaan tähän omat ajatukset kun pitkästä aikaa täällä sivustolla vierailen. Itse olen keskittynyt vaan ja ainoastaan kisa lajeihin. Mitä muuta ohessa touhunnut niin esim levy nostot 2x25, 3x15 ja 4x10 tullut siinä sivussa. Otevoimassa ei tarvetta suuriin toisto määriin. Lajit ei tavallisesti jää voimista kiinni. Jos monenlaista laji treeniä tekee mikä on järkevintä(akseli/pinch/hub/V-bar yms) määrää katsii hakea. Itsellä toiminut että suht kovilla prosenteilla teho. Vaatii pirusti kovia nostoja että hermottaa lajit. Aikapidot (esim silver bullet) jos ei kisoja tulossa niin vähällä tekemisellä mutta kisat kun lähenee niin muutamaa viikkoa ennen lähelle max pitoja pari kertaa viikkoon. Oman treenin kautta oppii aistimaan kuin kovilla tehoilla. Ja tosiaan kaikki treeni keskittynyt kisa lajeihin.. Siinäpä epäselvästi kirjoiteltu. Kysyt vaan rohkeasti jos askarruttaa jokin niin mielellään autan.
Kiitos sinullekin vastauksesta. Vaikuttaa tosiaan olevan erilaista koulukuntaa tässä lajivoiman kehittämisessä. Osa tekee kovia nostoja isoilla prosenteilla ja toiset rakentaa enemmän pohjaa. Toki ihmiset kehittyvät muissakin lajeissa eri tavoin joten lienee luonnollista.

Itse olen voimanostossakin kehittynyt parhaiten aina kunnon perusvoiman rakentamisen kautta joten se varmaan tie mitä kokeilen alkuun otevoimassakin. Katsotaan miten lähtee kehittymään.

hajypower2020.webp

Onko mitään isoja matseja tulossa lähiaikoina?

25.1 Jurvassa pelkkää isoa matsia :D

Muistaakseni top 8:n alkamispäivää ei oo vielä ilmotettu. Wallissa taas samat naamat, niin ihan superina ainakaan itteeni ei kinostele.

Cypin paluu ois huikee nähdä tänä vuonna! Cypi vs Levan ois kova!!

Ei siellä jenkeissä kukaan taida voittaa sitä Toddin Kings Movea? Onko Bagent vasurilla ykkönen jenkeissä?

Cadorette tais Toddin viedä kun viimeks kohtasivat. Larratt taas voitti Cadoretten. Kivi-sakset-paperi kamaa laji välillä.

Bagentti jenkkilän kovin niin halutessaan. Häviää kyllä Larratille super matsin, jos ei täysin 100% kunnossa saavu paikalle.

Cadorette tais Toddin viedä kun viimeks kohtasivat. Larratt taas voitti Cadoretten. Kivi-sakset-paperi kamaa laji välillä.

Bagentti jenkkilän kovin niin halutessaan. Häviää kyllä Larratille super matsin, jos ei täysin 100% kunnossa saavu paikalle.

Viimeks Todd vei vähän erikoisesti 3-2

View: https://youtu.be/A2VgWQNiKGg

1,5v sitte Cadorette vei

View: https://youtu.be/k5tQgv23h_c

Cadorette vs Levan? Mitä kävis? Levan veis varmaa.

Back
Ylös Bottom