Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuinka tärkeänä pidätte saliharjoitteilua kädenväännön ohella? Itse en tunne saavuttavani mitään hyötyä harjoitteista itse pöytään. Saatan kokeilla mielummin itse vääntämistä kaksi kertaa viikossa n. 70% teholla. Tosin olen aika aloittelija, ja saliharjoitteet tuntuvat enemmänkin jumittavan itse lajitreenejä.
Kuinka tärkeänä pidätte saliharjoitteilua kädenväännön ohella? Itse en tunne saavuttavani mitään hyötyä harjoitteista itse pöytään. Saatan kokeilla mielummin itse vääntämistä kaksi kertaa viikossa n. 70% teholla. Tosin olen aika aloittelija, ja saliharjoitteet tuntuvat enemmänkin jumittavan itse lajitreenejä.
Palataan totuuden äärelle!
Saapa nähdä tuleeko vielä takas 15.10.2021 päättyvän bannin jälkeen, on kyllä ainakin vielä kovaa treenannu. Tais jäädä vielä hampaankoloon, kun ei vielä mm-kultaa tullu, voimiltaan varmaan yks kovimmista -90kg tai jopa -100kg, kova oli painonpudotus treenipainosta 103kg tonne mm -90kg, veikö sitten sen parhaan terän.
Harvassa on nykyään ollu Laletin voittajat, tässä Bogo tekee sen.
View: https://youtu.be/Bk0qwpYA1TE
Koviten kuitenkin väänsi yksi tuomareista :DYritin googlella hakea maailman rankingia kädenväännössä. Tulee erilaisia rankingeja. Mikä on sellainen hyvä rankkaussivusto?