Tsyplenkov? En ookaa kuullu aiemmin :O.
Kai ton nimen voi kirjottaa joko Tsyplenkov tai Cyplenkov.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tsyplenkov? En ookaa kuullu aiemmin :O.
Kiitoksia,joskus aina välillä onnistaaHarri Tolonen laittoi Rolling Thunder SE uudeksi lukemaksi 110.5kg. Samaa taisi yrittää myös Tomi Tuomi joka piti hallussaan vanhaa ennätystä, mutta jäi häneltä suorittamatta.
Ikävä kyllä nosto on yksityisessä IG:ssä, mutta toivottavasti tulee julkiseksi videoksi vielä jonnekin.
Harri pitää hallussaan Blockin ME, Hubissa 40.9kg ennätys (vanha ME) ja nyt SE Rolling Thunder. Hurja ukko kyllä..
Tässäpä linkkiä videoon:Ku oon useemmassa grippi ryhmässä facebookissa, ni mua on ihmetyttäny näis grippilajeissa, ku monesti riittää ilmeisesti se, että nosto nousee pari senttiä ilmaan, ja pito kestää esim. sekunnin.
Mitä järkee tos on? Jos nostaa sen esineen niin ylös ku saa, ni ohan se ite puristaminenki paljo vaikeempaa. Yhen käden mavessaki monesti jättävät ojennuksen tosi vajaaks. En viittaa ylempään videoon nyt.
Okei. Turhin juttu, mitä oon nähny, on ainaki yhen käden mavet remmeillä :D. Niinku... ''mitä vittua?'' tulee ekana mieleen.
Ymmärtäisin, jos noi tekis tota jostain muusta syystä, mut kyl ne aina grip training otsikoilla kulkee. Mun mielest sama, ku liimattais käsi kiinni tankoon, ni voi nostaa paljo lähemmäs samoja rautoja, mitä kahella kädellä.