No siinä saa olla jo voimaa kun tommosta istuen kääntelee, tekniikalla millä tahansa. Kova luu.50kg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No siinä saa olla jo voimaa kun tommosta istuen kääntelee, tekniikalla millä tahansa. Kova luu.50kg
No siinä saa olla jo voimaa kun tommosta istuen kääntelee, tekniikalla millä tahansa. Kova luu.
@number_one teetkö strictinä hauiksia ikinä vai onks se aina tollasta enemmän lajia palvelevaa?
Topi varmaan osaisitkin valottaa mulle Larratin treeneistä. Olen selaillut videoita ja juttuja netistä. Ilmeisesti Larrat tekee forkuille ja hauiksille todella pitkää sarjaa? Sen lisäksi tietenkin koko vartalo jumppia sekä leuanvetoja/roikkumisia ym? Olenko ihan hakoteillä? Itse sen verran noviisi vielä lajissa että mielenkiinnolla uusia juttuja etsin.
Oli kuulemma melkosta settiä kokoajan, eikä jääpussia voinut jättää kauaksi käsistä hetkeksikään :D
Liikeradat ovat lyhyet tai pelkästään staattisia ja raudat ovat kauheita. Pääpaino on lajille ominaisilla kyynärvarren liikesuunnilla. Elikkä kun tekee yhden liikkeen forkun kiertäjille, ranteen koukistajille sekä nostajille, ei ole väärällä polulla.Kiitän näistä! Antaa suunittelu pohjaa itselle

Suomen kädenvääntöhistorian ehkäpä paras yksittäinen ottelu! Suokko voitti samana vuonna 100kg sarjan maailmanmestaruuden, mutta niin vaan hävisi SM kisojen finaalissa Järvenpään miehelle!
Artolla olisi varmasti vieläkin paljon annettavaa kädenvääntöskenelle suomessa!