Voi olla Frankin radius ja ulna vähän kovilla lauantaina :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hyvin on sinulla rollari lähtenyt ja olis hyvä tulos rollari kisassakin. rollareissa paljon eroja vaikka olis kuin kisa kelpoisia. mulla jääny tehtaan paketista avatulla tulos 85kg ja jollakin toisella kisakelpoisella kahvalla jopa 100kg.. hyvä otetreeni väline joka tapauksessa. on myös tapauksia että nostettu betonilapion kokoisella kädellä hurjia tuloksia ja käden koko auttaa paljon. minusta kova temppu monelle kun oman painonsa rollarilla nostaa.. mulla on lähes kaikki kansainväliset kisavälineet ja jos intoa riittää niin täällä pääsee koittaa monenmoista välinettä halutessaan.En ole otevoimailija enkä oikein mikään voimailija vaan nykyään lähinnä harrastebodailija, mutta kyllä erinäiset voimailulajit aina kiinnostaa. Expoissa kokeilin grippijuttua ekaa kertaa eläissään eli rolling thunderia. Tiesin, että paljoa ei nouse heikko grippi kun on, aina kaikki vedot ja selkäliikkeet tehnyt remmeillä tai versoilla eikä kourakaan ole kovin mahtipontinen. 83kg oli tulos. Lienekköhän 90 kiloon pääsis jos vähän treenailis satunnaisesti rannekäännöillä ja grippereitä puristelis? (mulla olis niitä 2kpl jotka on vuosikymmenen pölyttynyt kaapissa. CoC #1,5 & #2 muistaakseni).
Onko Jounilla Iisalmessa tuo rolling thunderi? Sinänsä yksinkertainen suoritus, niin ihan hauska kokeilla tuollasia.