Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

Se olis huomenna iskarit pohjassa tapahtuva Heavy Duty otekamojen siirto World Class Gymille. Silver Bulletia pyydeltiin myös joten yksi laji ja lahjakortti lisää jaossa. #3 päivän pisimmän ajan kellottaja pääsee siis nauttimaan METALin verkkokaupan antimista. Samalla riskeimmät ukot voivat myös yrittää #3.5 jousella tuloksia GripMonsters kuukausihaasteeseen. INCHistä pääsee siis huomenna jo innokkaimmat ottamaan ripulia kalsarinreunaan.

WP_001538.webp

Tämä on törkeää :D

Olin juontajana niin piti mennä muille näyttämään miten huonosti voi suoriutua, että uskaltavat mukaan. Niin videot päätyy nettiin :D Ei hitto, mun pikku kätösin ja näppivoimin ei kehtaisi edes sunnuntaikahville mennä äidin luo, saati laittaa videota. No, onpahan kilpasuoritus tehty tällaisessakin lajissa, vaikka historian huonoin olisikin :p

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tämä on törkeää :D

Olin juontajana niin piti mennä muille näyttämään miten huonosti voi suoriutua, että uskaltavat mukaan. Niin videot päätyy nettiin :D Ei hitto, mun pikku kätösin ja näppivoimin ei kehtaisi edes sunnuntaikahville mennä äidin luo, saati laittaa videota. No, onpahan kilpasuoritus tehty tällaisessakin lajissa, vaikka historian huonoin olisikin :p

Blob50 oli ainut vaikea sulle Kalle, muuthan meni jo kuin "ammattimieheltä" :puntti:

Kiitos juonnoista, oli kiva päivä!

Back
Ylös Bottom