Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
DTF:lla oli kyllä siis huppari imo :wtf:
No mut meidän seura onkin paras;)Mitä mää oon taas sössöttäny??
Siis SIISTI huppari :D
Jep, Varsovassa. PALin (Professional Armwrestling League) järjestämät kisat.Missä noi nemiroff-kisat on? Kutsukisa?
http://www.youtube.com/watch?v=_Rnq8ECzFM8
Melko hyvä pito jätkällä tossa 1:10 alkavassa väännössä.
No toi on kyllä ihan totta.. Parempi kuitenkin et oli nyt siellä Ideaparkissa, oli sentään yleisöä. Ihan mukavasti siellä jäi ohikulkijoita kattelemaan, ja ihan istumaankin. Ja eteenpäinhän tässä mennään, kun nykyään tulee vääntöä Eurosportiltakin. Tulee tutummaksi yleisölle, ja monihan ei tiedä koko lajin olemassaolosta mitään. Sais vaan vähän pätevämmät kommentaattorit sinne, on vähän tullu naureskeltua ne pai kertaa ku oon kattonu.:D Mihis sun motivaatios oikeen katos?:whip:;)Luulis että ton olis saanu tosta painettuu menemällä enemmän käden taakse ihan rauhassa. Saaranluoma ainakihn osaa aivan pirun hyvin tehdä semmosia pieniä paineen muutoksia hanskaan, jotka kuitenki olis ratkaisevia.
Hyvin kyllä piti paketin vaikka on noinki heikos kulmas.
Kerranki mielenkiintoisia vääntövideoita, eihän noi yleensä oikein yleisöystävällisiä oo.
Masentava meininki oli sm-kisoissa. Kukaan ei kannusta, pöydät ei oo lavalla ja ketään kiinnosta vittuakaan. En jaksanut pitkään katella, josko tota alkais joskus reenaan niin kehtais vääntääkkin.
Kai se sm-1 07 oli viimenen niittiNo toi on kyllä ihan totta.. Parempi kuitenkin et oli nyt siellä Ideaparkissa, oli sentään yleisöä. Ihan mukavasti siellä jäi ohikulkijoita kattelemaan, ja ihan istumaankin. Ja eteenpäinhän tässä mennään, kun nykyään tulee vääntöä Eurosportiltakin. Tulee tutummaksi yleisölle, ja monihan ei tiedä koko lajin olemassaolosta mitään. Sais vaan vähän pätevämmät kommentaattorit sinne, on vähän tullu naureskeltua ne pai kertaa ku oon kattonu.:D Mihis sun motivaatios oikeen katos?:whip:;)
, mutta eipä tota tullu vääntöö reenattua pariin vuoteen ennen sitäkään enää.Ei ole seuraa ainakaan.. Lähimmät vääntäjät löytynee Rovaniemeltä ja Oulusta, jossa myös seura.. Ei nyt ainakaan tule mieleen ketään Torniosta..![]()
nykyään sitten oon oppinut tekniikkaa kädenvääntöön eli niin että ku väännetään otetaan ja pyritään kääntämään kämmentään itseään kohti ja vetämään vastustajan kouraa myös itseään kohti samalla ku vääntää sitä alas -> helppo voitto
kädenvääntö on mukavaa känniviihdettä, mutta ei pärjää kännipainille :D
Pakko nostaa onkos tossa 1:55 kohassa samanen heppu kuka oli siinä maailman vahvimmat ihmiset ohjelmassa?Missä noi nemiroff-kisat on? Kutsukisa?
http://www.youtube.com/watch?v=_Rnq8ECzFM8
Melko hyvä pito jätkällä tossa 1:10 alkavassa väännössä.