Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

no,niinkuin kädenvääntöpöytä ja siinä molemmilla reunoilla sellaiset kahvat kuin ristikkäistaljassa ja siitä sinkkivaijeri putkea pitkin reunan yli ja siellä päässä ripustin johon kiekkoja pystyi laittamaan,näin kun väänteli menemään ja lisäs painoa aikajoin niin jo tuli ruista vääntöön ja juuri oikenlainen "treeni" kädenvääntöön,lajinomainen

Tekee yhdenkäden taljassa kädenvääntöä. Penkki alle, talja sopivalle korkuudelle käden kanssa ja eikun viäntämään. Toimii ihan ok.

keskivartalon lihakset eli tee voima pyörää.

yläselkä eli tee leukoja

kiertäjä kalvosin eli tee sille kevyttä jumppaa ja VENYTTELE se kun siinä usein menee paskaksi.

ja hauis on aika keskeisessä osassa myös

Jaahas, mistäköhän lähtien leuat eivät ole ottaneet yläselkään?! :hyper:

Toivottavasti nuo muut kädenvääntöön liittyvät ketjut luettuasi tulet siihen tulokseen, että parempi jättää vääntämättä. Ihan vaan kropan terveyden takia.

Itse kiroan kyllä kädenväännön syvimpään helvettiin. Kolmella viimeisimmällä kerralla kun olen velipojan kanssa vääntänyt (vielä itseäni pahempi bodari) on saanut penkit ym. unohtaa viikoksi,pariksi kiertäjäkalvosimen ja brachialiksen otettua kunnolla osumia. Mutta ihminen ei koskaan opi, ja olut & kädenvääntö kuuluvat saumattomasti yhteen. Tekee niin saatanan pahaa jälkeä vain kun kaksi suht. tasavahvaa vääntää naama punaisena sen 5min. tuloksen ratkaistakseen,heh!

Onhan tuo pitkälti tekniikkalaji, jos siis ei lasketa sitä, että kääntää heti alussa toisen rannetta vinoon, niin että sinnitteleminen on lähes mahdotonta. Monta kertaa olen saanut todistaa vierestä, kuinka hoikempi naru vie lajissa vähän isokokoisempaa kaveria. Ja vei muuten monia muitakin, ei suostunut valottamaan salaisuuttaan...

Kädenvääntö on ollut kautta aikain eräs voimanmitta,mitkä lihakset määräävät voittajan? Toisin sanoen, väännetäänkö kättä hauiksella vai ojentajalla vai millä muulla lihaksella?

Toivottavasti ei nyt tullut väärälle puolelle, laitoin tälle puolelle koska voimaahan silläkin on ''mitattu''..

Tekniikka tärkeintä...

Back
Ylös Bottom