Puolen vuoden aktiivisella juopottelulla ja kovalla hormonikuurilla saa naamansa suurinpiirtein samannäköiseksi.Larrat tästä mainio esimerkki. Mun mielestä hän näyttää rajusti ryypänneeltä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näinpä.Eihän se ole yhtä kunniakasta, siinä oot oikeessa.
Kontaktilaji vertauksilla:
Voitto virheillä = voitto tuomaripisteillä
Voitto luovutuksella = tap out
Voitto painaen käsi tyynyyn = tyrmäys
Ehkä
Ehkä Levanilla vaan on taito näyttää pieneltä kuvissa
Supervoimana aika outo mutta maailmaan mahtuu kaikenlaista![]()
Puolen vuoden aktiivisella juopottelulla ja kovalla hormonikuurilla saa naamansa suurinpiirtein samannäköiseksi.Larrat tästä mainio esimerkki. Mun mielestä hän näyttää rajusti ryypänneeltä.
Senverran maineikas lempinimi että parempi mennä sillä, suuri yleisö ei taida tunnistaa oikealla nimellään, Alexander Beziakov tms.Miksiköhän kaikki muut on nimetty East vs Westissä omalla nimellään, mutta school boy vaan nickillä?
Ei oo ees noin helppo, taitaa olla BeziazykovSenverran maineikas lempinimi että parempi mennä sillä, suuri yleisö ei taida tunnistaa oikealla nimellään, Alexander Beziakov tms.
Ei edes tarvi kovaa hormonikuuria tuohonPuolen vuoden aktiivisella juopottelulla ja kovalla hormonikuurilla saa naamansa suurinpiirtein samannäköiseksi.Larrat tästä mainio esimerkki. Mun mielestä hän näyttää rajusti ryypänneeltä.
Vasurilla hävis Tainoville edellisessä tai sitä edellisessä east vs westissä.Millon Sasho viimeks hävinny matsin? Tietääkö joku? On aika monta vuotta. Tänää voi olla se päivä kun pitkä putki katkeaa.
Tuorein tietokannastani löytyvä oikean käden tappio on 2018 Todzillalle.
Jos en väärin muista niin onhan tuo viimeinen matsi mennyt aina yhteentoista tms. Mutta eihän siitä varmaksi voi sanoaOsaako joku sanoa mihkä aikaan Levan vs Devon alkaa suunnilleen?
Todennäköisesti puolen yön jälkeen, saattaa mennä jopa yhteen asti.Osaako joku sanoa mihkä aikaan Levan vs Devon alkaa suunnilleen?
Mietin itsekin täytyykö laittaa karhunpennut kylmään, eventti ostettu myösEventti ostettu. Mietin pitäskö kaljaa käydä ostaa myös.